I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gamestops høstkampanj

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Admin

2009-10-19 09:45
Dantes Inferno är förbokat. Tror det kommer bli riktigt grymt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-10-19 15:56
doggson

Kör på "Assholes crap 2" och nåt annat lir och gör som vi snackade om och skippa Ballad of Gay Tony till senare då de släpper bundeln med både TLAD och BOGT som man kan spela utan att behöva GTA4 :)
TLAD's single player campaign tycker jag är ljusår bättre än GTA4 så redan där har du den bästa GTA4 upplevelsen, lägg på Ballad Of Gay Tony som har fallskärmar och pansarvagnar eller nåt och den bundeln är det enda du behöver i GTA-väg denna generationen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-10-20 01:59
Saboteur vill jag inte ens veta vad fan det är....Fuck that!

No, fuck YOU! Spelet ser tungt ut, fan dillar du om?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-20 06:24
marvingaye: Hörru fuckface du är 2 månader för sen jag har redan köpt både gta 4 (igen) och TLAD :d Gillade TLAD som satan, ljusår bättre än gta 4´s singleplayer. Dock var en del uppdrag lite töntiga typ som sista skiten, man köttar arslet av sig sen pangpang och sen går man 20 meter och inga stjärnor = lol

Bokade Mw2 Assholes crap 2 och Lego rock band = November kommer bli helt fucking underbart, ska spela tills jag blir arbetslös .... hmm wait a sec :d
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-10-20 16:43
dogggson, aha okay, har du redan gta4 igen så. Gay tony verkar f.ö väldigt coolt, känns som att rockstar slopat det seriösa och gått tillbaks till over-the-top uppdrag som är mer lika SA :)

2009-10-21 11:50
När man såg trailer jäveln första gången kändes det som att Rockstar var påväg tillbaka, ska bli grymt som fan att hoppa lite fallskärm etc men blir intressant att se hur det funkar.

Undrar om man måste hämta ny fallskärm etc varje gång för då blir det väl kanske lite segt, ungefär som när man kör free roam och man måste åka och hämta helikopter för 5e minut. Ska dock bli jävligt röj :) dock börjar ju snart helvetes november då jag kommer spela mer än jag gjort på hela jävla året, fi fan ska bli så jävla mysigt :d

Börjar dock tveka på ac2 men videon jag såg var ju så jävla sexig så jag var tvungen att ha det, testade 1:an lite mer igår och tyckte kontrollen sög röv (dock var det på ps3 så kunde väl inte förväntat mig mer :P)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-10-21 16:22
Enda jag tyckte var dåligt med kontrollen i ettan var att spelet spelade sig självt lite för mycket. Man höll inne en knapp och bestämde mest bara vilket håll snubben skulle springa åt sen gjorde han största delen av plattformandet själv :/
Dock var det inte lika illa som i PoP 2008, but still.
Om ac2 visar sig vara rumpa så ger jag upp hoppet för ubisoft för alltid. Eller tills de släpper beyond good&evil 2.

2009-10-21 16:50
marvingaye: haha iofs kanske man inte ska ha höga förhoppningar på ett Ubisoft spel med bra grafik, det är ju i slutändan det enda spelen har eftersom gameplayen i 95% av fallen sug apkuk.

Enda Ubisoft spelet man klassa som bra är Vegas 1, skaffade 2:an häromdagen (impulsköp) och det var ju som 1:an fast sämre och bara tråkigt. Hade det inte varit för gamerscore så hade jag kastat iväg skiten redan.

Varför har Vegas spelen så usel multiplayer? blir utkastad från 90% av matcherna jag spelar, jag har spelat Halo 3 sen releasen ungefär utan att ha några större problem samma med cod 4 och cod 5. Men just jävla vegas spelen är ruttna och vägrar låta mig spela dom online

Listan på spel ubisoft gjort är ju måttligt lång men lista på BRA spel dom gjort rymmer 1 titel... skillz där

Dieallot
Admin

2009-10-22 00:09
marvin:

Jag tyckte iofs det bättre att gubben gjorde mycket själv än att han stod och slog kullerbyttor in i väggen, konstant ramlade ner för tak eller liknande, vilket förmodligen hade varit alternativet. Har ganska höga förväntningar på AC2 men det är ändå med rätta. Det var så uppenbara saker att rätta till från ettan att det bara kan bli bättre om de inte gör bort sig kapitalt.

Saboteur ser ju asgrymt ut. Enda nackdelen är väl att man för tillfället börjar få nog av andra världskriget.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-10-22 17:42
Evolution P25

Tyckte mest det var på gränsen till att vara för automatiskt, men det var inte så jätteilla. Som sagt inte lika kasst som i PoP 2008 där all platforming är ett quicktime event.
Det finns gott om spel med "3d platforming" som funkar bara utan att vara för automatiserade och där man inte heller slår "kullerbyttor i väggen". Om PoP är mest skyldig för det där så är nog AC tvåa och förmodligen Tomb Raider spelen och ICO/SoTC bland de spel där platforming känns minst automatiskt.
Men jag tror absolut AC2 kommer vara mycket bättre än ettan.