På tiden? är du ytterligare en 0 resi clothie med ny t9 gear som gråter över stunlocks? Enda roliga fighterna man har som rogue är mot antingen andra rogues eller warriors utan bryntroll, resten är ju i stort sett onödigt att försöka hoppa. Är fan roligare att heala heroics med nydingad pala än att spela roguen just nu... Iofs gick speltiden ut igår :D Skitspel
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag tycker att rogue är helt ok i PvP. Kör iofs mest bara BGs å man dör på ett slag av warriors/DKs men det är sånt man får ta. :d Sen kommer rogues aldrig vara dåliga någon längre tid. Blizzard <3 Rogues så har det alltid varit.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
icc is the most boring shit ever..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
LK är ju iaf rätt rolig.
Idioten som kom på GS skiten borde avlivas imo "LFM VOA 10 5400GS REQ"
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Det roligaste är när den som är raidleader själv har typ 4k GS men kräver 6k GS... :d
Moderator
2010-05-06 22:44
Roligare är när man påpekar det och man får svaret: "wcome to IGNORE LIST!!11 noob!!1".
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
hah. ja och om inte det vore nog så slutar var och varannan pug med att masterlootern antingen ninjar den finaste looten till sig själv eller någon av sina vänner eller auktionerar ut den till den som är beredd att betala mest. tacka vet jag tiden då det inte gick att pugga skit med bra drops.. xD
Tycker pugs förstör wow, jag är iofs inte speciellt bra gearad på nån char men har gjort i stort sett allt förutom hc totc25 och icc instancerna. Sen när har människor egentligen brytt sig om okänt folk som i stort sett beter sig som fittor? Ofta man är sugen på att passa loot till nån idiot liksom. Tacka fan för MC dagarna då man faktiskt brydde sig om vem som fick looten. Fick invite till polarens guild häromdagen dom har legat på 11/12 icc 25 men passade på det, stannar hellre i min lilla guild med bruden och 2 polare :) Folket > gearen När jag dingade 80 gjorde voa 25 15 minuter senare, visst blev jag 1shottad på whirls som mobsen gjorde men seriöst vem fan bryr sig? Bossarna håller samma ezmoad faktor som allt annat skit nuförtiden. Förövrigt nån som lirar holy pala och har tips på nån bra frames man kan använda ? vågar inte heala raids med blizzards standard skit >< Frost holy pala bältet vs belt of lonely noble? får antingen frost bältet imorgon eller så kan jag gå¨på handskar och försöka farma 2.6k guld till belt of lonely
Skivsamlare
2010-05-08 03:18
frames kör jag VuDoh till min holy pally. Väldigt soft.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Så fucking älskvärt att se T10 byxorna droppa och köra iväg en smekroll på 8....så vinner horan med en 29 roll fy fan
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
fan är så speciellt med dom? förutom att dom är rumänska predators
LF någon till " Recruit a friend" ;D
Testa riktiga vänner det brukar funka...
Grejen är att de kör icc10/25 hm precis som mig och orkar därför inte. Icc10 hm är piss-lätt förresten, därför vill jag köra upp flera alts till cataclysm... ;)
Alltså dom kan ju köra raf skiten med dig om dom har en dator som kan köra 2 accs samtidigt, antar att dom inte sitter inne i icc och runkar 24/7. Alternativt kan du ju köra ett till acc med ena charen på follow alternativ fixa multiboxer program :)
Förbannade röv Sindragosa HC...helkväll med wipes för att folk fuckar upp p2. Jag har gått och gemmat ArP hela vägen och sitter på 1255ArP. Jag ser helt sinnesjuka obliterate dual crits. Det var en ordentlig dps increasement på en redan överjävlig spec.
Har inte spelat på typ 2 månader och kom tillbaka nu i helgen och fick göra lite hc i 10man. Tror vi gjorde dom första typ 8 eller nått och det är ju aslätt. Vi fick sindragosa till 3% som bäst dock. Känner inget större sug att raida nått innan cata, ska nog dra in så mycket pengar som möjligt och bara slappa mig igenom dom raids som kommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sindra HC down.
gz.. 10 eller 25?
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
10. Har varken lust eller ork för att dedikera mig till 25man raiding för tillfället. Bara LK HC kvar nu. :)
ah.. ja 25man e för jävlig.. lämnade mitt 10man för några månader sen för att fokusera på 25..
Kom tillbaka till wow efter 1 års avbrott ... Roligt, verkligen roligt med GS, SKIT är det. Kan inte raida för man har verkligen sjukt dålig gear i jämförelse med de andra, så tänker vänta till Cata.
*snaark*
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Hur mkt säljer folk sina konton för egentligen? Jag har ingen megagubbe direkt Warlock med 4/5 Wratfull + t1 wapen, offhand, wand och muriadins spyglass hc crit och haste offset delar 6180gs pvp och nästan 5900gs pve Har den där Blue protodrake från Up också. Ska inte sluta spela nu, men vad tror ni man skulle kunna få?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
juste, har exhalted ashenvale repringen också
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
runt 1000-1500 spänn kanske.
tut!
fick 1400kr för mitt gamla acc med 70rogue och 70 warrior Warriorn hade typ 4/5 s1 delar och typ andra eller tredje upgraden av macen man gör med BS Roguen hade gladiator dagger och 3-4 delar glad/merciless + full epic normal 70 skräp typ kara stuff
nice! bra att veta sen när man ska lägga av.. iofs är ju cataclysm runt hörnet
Moderator
2010-05-28 19:56
En bekant sålde sin gladiator-gearade warrior en vecka innan Wrath of the Lich King släpptes för 4000:-. Snubben som köpte den spelade upp den till lvl 71...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha, bra jobbat där.
Väl investerade pengar no doubt...
Nån som lirar på chromaggus? Har just migratat 3 chars dit, känner typ 1 person utanför guilden.. :{
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag spelar på chromaggus, horde. Whispra Supertramp eller Rónan :)
varför drar folk dit?
tut!
Chromaggus är eu´s svar på Bg9!
:O Jag har spelat på chromaggus i flera år. Nånting jag har missat?
Jag är rätt klar inför cata nu känns de som, har full sanc/heroic gear snart, får 10man draken ehh typ imorgon(saknar bara sindras achi) och typ 150k. Blir nog att börja dra upp massa alts fram tills releasen
Rarw!: Nä tror inte det jag ville bara dryga lite, alla vet att skillscale är eu´s svar på BG9
kallemio P25 britt ja kände sålde sitt acc för 400 euro, enda seriösa karaktären på de va hans rogue som hade typ full wrathfull t1 vapen och full icc25 gear, sen hade han en keff druid på 80 också, rätt mycket cash ändå. Jag blir fan lite sugen på att sälja mitt i fattiga tider som dessa, har 6 level 80s 3-4 st har rätt grym gear skulle säkert kunna få en hel del mer än britten. Frågan är hur mycket folk skulle betala, aldrig sålt förut. Vore ju aslätt att köpa nytt acc sen bara o botta uåå valfri klass och geara på typ en vecka
Its darkest before dawn
någon som sitter på en server där man slipper vänta 5-10 minuter för random hcs som dps? så fort man har en tank med sig så är det ju alltid insta pop men nu har jag levlat min lock och det suger att behöva köa i 5-10 minuter innan man får hoppa in å nöta...
tut!
Lär ju va samma på alla eftersom det är över hela battlegroupen och dps är mer populärt än tank
Its darkest before dawn
Nån som vet när cataclysm kommer ut typ? Och hinner det bli en till arena säsong innan?
Its darkest before dawn
är ju sagt att det inte blir någon iaf
Ok va tråkigt, lär ju va massa folk som slutar tills cata då eftersom folk redan har full wrathfull etc.
Its darkest before dawn
Jo folk har ju haft sina wrathfull delar ett tag :) Nån som kör warrior i 2vs2 3vs3 och har spellreflect macros etc som funkar göddans? Tröttnat lite på att käka lavabursts och liknande skit ><
Skivsamlare
2010-06-27 15:11
Googla det vetja :p Finns massa på de två officiella forumen, sen på wowwiki mfl.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Kolla arenajunkies.com de har ju de flesta macros
Its darkest before dawn
Nu får fan cataclysm komma!
http://www.tweenerpie.blogspot.com