I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slutar livet efter Gears of War 2? (tips på bra co-op-spel till 360)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-03-26 20:46
hahahaha, offtopic?

Spelade Fable 2 i typ en timme, kommer aldrig göra det igen. Men av ren nyfikenhet, co-op?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-26 22:49
det går :) på samma box med..

är hyffsat roligt faktiskt
Get Random!

2009-03-27 10:00
Hur funkar co-op i Fable 2? Gillade inte alls spelet f.ö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-27 10:02
ahaaa, nu hajar jag varför mina inlägg har "försvunnit". Jag hajade inte att tråden bytte sida. Men, det brukar den väl inte göra? Det känns lite random...

2009-03-27 13:02
Funkenteller P24

haha, menar du att den bara visar ditt senaste inlägg, eller vadå? :)

fable 2 co-op

Get Random!

2009-03-27 14:06
Fable 2 coop funkar väl bara över live?

dessutom suger den kuk och ni båda delar samma skärm, så det är typ som mp skiten i San andreas helt retarded.

Förövrigt så är halo ett bra spel!

Dock skulle jag inte lyssna på phil heller med tanke på att han är rank 12 och har negativ KD ratio....
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-03-27 14:27
doggson P23

det funkar på samma box

och jag är rank 35 och har 1.2 ungefär, beeyoootch
Get Random!

2009-03-27 15:53
KinG-PhiL
Första sidan visar alla inlägg tills mitt "hahaha, offtopic"-inlägg. Då måste jag trycka vidare till nästa sida. Har för mig att det brukar finnas överdrivet långa trådar som fortsätter nedåt i en oändlighet. Fan... Jag måste ha verkat ganska skum i vissa trådar när jag trott att mina inlägg försvunnit och sen gjort typ tre till likadana. A ja, nu när jag vet att det är så så är det ju bättre...

2009-03-27 18:07
Fan, sitter o ska beställa nu men jag vet inte om jag ska ta Halo 3 eller Gears of War (1). Gears 2 var ju feting-kul men frågan är om det kommer va kul att spela ettan efteråt, antar att det är lite sämre än tvåan... hmm...

2009-03-27 20:22
Förövrigt är halo de sämsta skiten som gjorts, och folk som tycker det är bra tycker det för att dom ska ha ett argument till varför 360 är "bättre" , nu kom ja också offtopic lite kanske men ändå..
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2009-03-28 13:54
Funkenteller P24: du kommer märka bristerna i 1:an mycket mer efter 2:an sen är det otroligt kort, jag och dieallot körde igenom det på 5-6 timmar på insane för nån månad sen.

Men samtidigt om jag säger köp halo så spelar det ju samtidigt in att jag lirat halo sen 1:an kom ut minst 5 gånger i veckan ><

KinG-PhiL: skulle du imponera på mig med rank 35 och 1.2kd ratio? jag spelade en polares account till rank 30 på 4 timmar... jävla torsk :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-03-28 14:08
doggson P23

haha! :) grattis ...

Lonewolves I hope! .. team games are for fags, rumble pit ftw
Get Random!

2009-03-28 14:27
KinG-PhiL: Tack! Känns bra att du inser min överlägsenhet, och nej är bara 37 i lone wolfs :)

Dieallot