I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-19 13:58
Mja, fast easy är alltid ett stort jävla skämt. Det ska vara lite irriteration så man har något att störa sig på. Det är halva saken hehe.
Keep crushin'!

2008-12-19 14:44
helt okey ett tag =) men tröttnade när man märkte att allt vart för samma om och om igen, iaf campaign mode... lite få vapen oxå, vilket vart tråkigt... men annars så kan ja tänka mej att lira med 3 polare å kubba runt åbara kötta som fan kan vara skitkul =)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-12-20 12:04
Stizze P23: är ju bara höja svårighetsgraden då :) Finns ju easy/medium/advanced/expert att välja på
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-12-21 20:43
Okej, testade spelet i fredags och min enda tanke efteråt är: Hur fan kan man ta betalat för detta skitet?
Helt seriöst, hade varit perfekt som en mod man tankar ner, exempelvis som CS var till Halflife en gång i tiden. Men att ta betalat för ett spel där man kan ha max sju (rätta mig om jag har fel) vapen, what a fuck is that? Sen var det som någon tidigare nämnde bara samma sak hela tiden, vilket gjorde att en timme senare kändes det lagom roligt.

Inte alls vad jag tänkt mig. Ett perfekt spel om det vore en mod, katastrof för 699kr.
Keep crushin'!

2008-12-21 22:31
Vem fan köper spel för 699kr?
Då får man skylla sig själv tycker jag för att man inte kollar runt lite innan man köper ett spel.

Tycker f.ö L4D ger mycket value för pengarna. Vissa verkar ha missförstått att det är ett multiplayer co-op spel man kör med polarna om och om igen likt de flesta multiplayerspel och är således hyfsat svårt att tröttna på. Har man ingen internetanslutning, kompisar, eller pengar för xbox live och spelar det endast single player så visst, då tycker jag att man känna sig lite rånad. Men man får fortfarande skylla sig själv som inte gjorde lite research och tog reda på vad det är för slags spel innan man köpte :)
Jag har väl själv sänkt kanske 20 timmar i L4D och det är fortfarande lika roligt, det är dessutom mer spellängd än de flesta nya titlar bjuder på nuförtiden.
Har polare som säkert spelat över 60 timmar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-12-22 09:53
Jag önskar att jag kunde skriva lika gripande och vackert som marvin utav tomten :/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Graffare

2008-12-27 19:44
Är det skönt att lira till 360? :-)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.

2008-12-29 01:06
Köpte det på Steam idag. Dom kör mellandagsrea så det kostar bara 385kr just nu, kan ju vara ett tips.

Sjukt roligt. Förutom att det är svårt att hitta bra folk som kan samarbeta och inte bara springer rätt in i tanks etc. Sen är jag väl ingen stjärna själv precis, har bara spelat i 2-3 timmar än, men vissa är ju helt hjärndöda. Körde precis med en jävligt trevlig snubbe dock som pratade jättemycket och sa vad vi skulle göra hela tiden, det var skoj som fan! :)

Stor potential att vara roligt, men det hänger väldigt mycket på vilka man spelar med såklart. Jag undrar om det kommer komma nya banor eller kanske om spelare kan göra egna?

Groupie

2008-12-29 01:12
de är kul som fan när man kör med bågra dudliga lirare. ofta får man vara med idioter som springer åt 3 olika håll och dör fort, de är inte lika kul.
och spela när man kör varannan gång som zombie och tävla om vem som får mest poäng är jävligt nice, har suttit me de där i måånga timmar nu.
..

2008-12-29 06:19
Det är kul att lira public games, och stänga safe house dörren om dom blir jagade...Jävlar vilket liv det blir på dom, vissa quitar. Brukar också lämna kvar andra i slut kapitlet när båten,planet osv ska dra iväg, annars e det ingen Left 4 Dead

När man kör med vänner ska ni testa att lägga svårhetsgraden på impossible, sen skriva in z_common_limit 100
Tungt jobbigt när hordes kommer, går åt flera magasin för att få bort dom.
Finns fler kommands som gör att hordes kommer oftar/större grupper/mer hutners/smokers osv.

Testade att köra en VS på impossible kom 100 meter utanför safe house sen dog man när första horden kom. Skadligt roligt annars att springa in som boomer och se hunters slita upp dom

Btw dom håller på att göra en RE2 map (ammo och vapen e begränsat till 1 person i gruppen, dela vist med varandra) och Dead before dawn (mall) map.

2008-12-30 12:19
Dead before dawn map har varit inc till pc versionen en lång tid.

Dieallot
Groupie

2008-12-31 02:29
nån som vet när de här nya grejjerna dyker upp och var kan man tanka?
..

2008-12-31 07:06
In a video podcast over at Kotaku, Chet Faliszek, one of Left 4 Dead's writers talked about the future for Left 4 Dead and more importantly, the game's upcoming downloadable content.

Faliszek stated that the DLC for both 360 and PC, which is set for a simultaneous release, will be announcd "shortly". Faliszek noted that if it hadn't have been for the holiday period, the announcement would likely have been made already.

The new DLC according to Faliszek is said to include new versus maps and "some new stuff". What the "new stuff" is, only time will tell, but we're praying for some more co-operative scenarios.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-31 12:56
Hoppas att det är fint annars är det dags att byta in skiten :) skate 2 kommer den 20e ;)

Dieallot

2009-01-03 23:14
Jag tkr spelet är as kul. Men finns ju några grejer man stör sig på. Det är för några vapen, sen tkr jag att det hade varit roligt om döingarna började leva igen efter dom ramlat ihop. Eller iaf ibland. Eller det kanske dom gör? Har inte lagt märke till det iaf.

Annars ett kul spel. Dock har jag laddat ner det, ska köpa det sen när pengarna rullar in igen. Så tråkigt när jag ska lira online och får connection problem hela tiden..
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!

2009-01-04 00:15
SooN-loco P18

Du kommer antagligen kunna tanka dom här:
Länk till http://www.moddb.com/games/left-4-dead/mods

Groupie

2009-01-08 19:10

the_real_apa P19

ok, tackar! ska hålla lite koll där då.
..
Producent

2009-01-08 23:37
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2009-01-09 00:40
Det där klippet är vad L4D is all about. Paniken när det går fel, och dessa satans bilalarm :D
Älskar det där klippet.

ABORT! ABORT! ABORT PLAN!! AAAHH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.