jag zippar in mappen PS3 i min mp3 mapp men sen när ja sätter in den i ps3an så står det att jag inte har ngra filer...hajar mig inte på dom där grejerna...blir frustrerande...
BOIA CHI MOLLA
Nu har jag skaffat det. Nog första gången jag är aaaaaasnöjd, direkt. Bästa PES någonsin, utan tvekan. Fy fan så underbart det är!
jag zippar in mappen PS3 i min mp3 mapp men sen när ja sätter in den i ps3an så står det att jag inte har ngra filer...hajar mig inte på dom där grejerna...blir frustrerande... Kolla om det går att trycka på "triangel" och få fram alternativet "View all files", borde fungera då. Gick hur smidigt som helst för mig, kolla på filmen där de visar hur man gör annars.
Nu har jag skaffat det. Nog första gången jag är aaaaaasnöjd, direkt. Bästa PES någonsin, utan tvekan. Fy fan så underbart det är! Instämmer, helt klart den bästa spelkänslan hittills. "Become a legend" är ovärdeligt.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
mm har kollat på den också...jag vet inte va det är men står ju ine att det finns ngra files...jag hittade dom en gång men då stod det 0byte på alla filer så hajade inte va problemet var...skitsamma...det viktigaste är den andra updaten som kanske innehåller Bundesliga...
BOIA CHI MOLLA
J mappen PS3 i min mp3spelarmapp och när jag kollar på ps3an så står det "Det finns inga sparade data"
BOIA CHI MOLLA
Du lägger inte PS3 mappen i en annan mapp i ditt usbminne/mp3spelare va? Lägg den direkt i "din mp3spelare:"/PS3. alltså i root, om du förstår..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej jag drar in PS3 mappen i MP3 mappen och den ligger bland alla lösa mp3s...hajar inte va problemet är...jag kan lyssna på musiken och lägga in bilder på ps3an men någon optionsfil hittar jag inte under "spel"
BOIA CHI MOLLA
har du gjort så som han gör/säger i videon?
Någon som vill spela lite? Messa mig isf.
Hmm, lirar Legend, spelade med Cagliari sen flyttade jag till Udinese via Sampdoria. Klubbhora jag vet :D Är anfallare och gör en del mål snittar väl 10 st. per säsong(är på 3e säsongen). Men det som förvånar mig är att laget JAG spelar i jämt spelar sämre. Felpass, dåliga vändningar som leder till tappade bollar och allmänt klantigt spel. Med Cagliari var det katastrofalt, blev galen hur dåliga och idiotiska dom var, men när jag gick till Samp och mötte mina forna lagkamrater hade dom ryckt upp sig och spelade ut mitt lag, som började spela klantigt när jag kom dit, efter att ha vart duktiga innan jag gick dit. Förstår ni? Lite rörigt formulerat. Samma skit med Udinese, spelar som arslen nu när jag kom dit. Någon som upplever samma sak?
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
hare på datan haha men vafan controllerna är helt fuckade man kan inte skifta för det är tydligen en xboxkontroll man sjuter med E o skit haha.
Geni
Henko: Ja det känns som jag gjort allt det där men det visas inga filer...hajar inte vad jag har gjort föe fel eftersom jag lagt in ps3 mappen i min mp3 mapp...aja skitsamma bara jag kan få bundesliga sen o mdet kommer så ere lugnt...fittmp3...
BOIA CHI MOLLA
ajja iaf första säsongen spelade i något lag i Division 1 i Spanien eller något fick spela hela första matchen gjorde 1 mål och 1 assist fick bra rating. Sedan fick jag ett erbjudande utav Almeria som ligger i La Liga sedan dess har jag bara fått spela träningsmatcher och imponerar inte speciellt mkt springer på många bra ytor men får inte bollen så ofta. Lite synd kanske man skulle stannat i division 1 laget.
Geni
daNtU Har inte upplevt det problem som du beskriver, i alla fall inte i någon större utsträckning. Det första laget som jag spelade i, Paris Saint-Germain, låg till i toppen av tabellen men deras spelsystem byggde mycket på att slå bollar till en av topparna som följdaktligen öste in mål medan mittfältarna plockade assist. I det laget var det svårt att få några högre poäng som ytterforward eftersom jag sällan fick bollen trots konsekventa löpningar på öppna ytor. Jag bytte därför lag till en konkurrerande klubb, OGC Nice, som höll till i mitten av samma tabell. Här fick jag ständigt löpbollar, såväl längs kanterna som i luckor mellan mitt- och ytterback, och kunde skapa många farligheter. Därmed tilldelades jag även mycket höga betyg efter i stort sett varje match. I Become a Legend verkar det vara viktigt att hitta lag som passar ens eget spelsystem, annars kan det bli svårt att prestera eftersom man inte får de bollar man vill ha. Överlag är jag imponerad, åtminstone när det gäller spelarna i OGC Nice, av de passningar som ens lagkamrater kan åstadkomma.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
tycker de e lite jobbigt att när man får bollen i become a legend, så e försvararna på en som en igel o man kan aldrig spriunga ifrån dem, man e iof rätt kass i stats än så länge men...har de rätt svårt..när man för en gångs skulle får ett perfekt läge så klantar man givetvis till det...har endest lyckats göra assists till mina klantiga medspelare, lirar för bilbao, de passar ju aldrig när man har värsta ytan utan ska då gå på turnover ist :/
SilenzioStampa så du lägger ps3mappen i en annan mapp? kan det va där felet ligger? jag la min mapp direkt i ipoden, alltså inte i nån existerande mapp.
Slug Du vet att man kan begära pass med R2? Fungerar i de flesta lägen där du har en uppenbar yta att springa på. Jag hade också problem med att hinna ifrån försvararna i början och omstrukturerade därför min träning till att fokusera på snabbhet och skotteknik. Efter en knapp säsong började det att ge resultat och jag lyckas allt oftare springa mig fri.
Fan va jag gillar detta spelet:) Become a legend-modet e sjukt nice:) Spelar i Mallorca o leder skytteligan.. Det tog en stund innan jag fattade att man kunde byta kameravinkel men nu jävlar.. Skotten e MYCKET verkligare än till 08an o dribblingarna e bara en vanesak.. Utmanar ALLA!!!!
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
i Become a legend..får man points nån gång? Det där Strengthen tänker jag på. Behöver man göra nåt där?
i Become a legend..får man points nån gång? Det där Strengthen tänker jag på. Om man går upp i skills menar du? "Strengthen" är detsamma som träning och ger inte så mycket, större delen av all XP man får kommer från matcherna.
Henk.. Du har dom 12 pointsen hela tiden, sen får du placera dom där det passar för din spelare(position osv)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Måste skryta och säga att jag lär vara whoa's top3 spelare på PES 2009, PS3 ;) Become a legend spelläget är fett nice, sitter nätterna långt å kör ihjäl mig! Ville börja lite lågt så Caen i franska ligan var mitt första lag, sen har inte min laglojalitet varit något att skryta över. Gick till Sochaux och nu senaste till Le Mans .. Har ett erbjudande från Toulouse som ligger 2a i ligan just nu, men jag trivs så bra i klubben just nu, haha. Lagkamrat med J. Defoe och Giovinco.. duktiga lirare. En å en halv säsong har jag lirat hittils och spelaren är fortfarande långt ifrån bra, men tipset är ju att placera sig väl och försöka läsa spelet och tajma passningarna. Det går att prestera och leverera trots de dåliga statsen man har från början. Skulle va kul å möta nån härifrån nångång.. Holla ;)
Jonsson.. Som sagt, det e bara att komma:)
Eller hur bring it för fan. Spelar det förvisso på 360 men sist jag spelade turnering så var det på Ps3 och då vann jag så det där spelar väldigt liten roll faktiskt.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Har lirat spelet ett tag och jag måste säga jag blir alltid lack på någonting varje år.. Hittills är det att spelarna är så sjukt korkade, ibland levererar dem en 5 meters pass 25 meter för hårt för att sedan göra precis tvärtom.. Målvakten kan inte slänga sig in med bollen i mål fortfarande, och fortfarande så dras bollen till målvaktens händer (Tack för att det förstör mina i krysset skott) Målvakten plockar upp bollar som i verkligheten hade varit hemåtpass. Spelar stannar upp vid byt spelar knapptryck. Inläggen är totalt sämst. Ett knapptryck (bortre stolpen) kan bli typ 5 meter ifrån främre stolpen, för att sedan 2 tryck som är främre stolpe kan hamna utanför straffområdet.. Detta är några av dem ständiga störnings momenten. Att Konami aldrig lär sig någon fucking jävla gång Sen tycker jag att dem borde fixa till "form" läget bättre i laget i liga spelet. vet i för sig inte hur det är på 09 men det kan lixom vara att en spelar gör 4 mål ena matchen för att sedan få nedåt pil matchen efter. hur troligt är det. Inte för att det kanske påverkar så mycket, men detaljer är detaljer
När man kör Become a Legend. Vad brukar ni ha era strengthen på? Jag har just nu 3 på kicking tech 2 dibbling tech 1 Balance 2 Power 0 Speed 4 Stamina Jag är precis i början av min karriär. och han har 85 i speed just nu så därför fokuserar jag just nu på att få kondis. Hur kör ni? Börjar han utvecklas långsammare senare? i den här tackten kommer det att ta lång tid innan han blir bra på något. Nu kan han bara springa för fan.
Besviken på legend mode ELLER mig själv. Går inte ändra svårighets grad? Inte så kul att ha gjort 1 mål på träningsmatch efter cirka 30 spelade matcher.Sjukt tråkigt. 80% av tiden får man bara kolla på och knappt får boll och inte så kul och sitta på bänken direkt.jag vill spela, inte kolla på tv80% av tiden. Tycker det är sjuuuukt svårt, Jag fokuserar på speed men alla hinner i kapp även om jag har 10 metersförsprång så hinner jag knappt löpa 2 steg innan dem är i fatt. Så här svårt är det absolut inte mot datorn i vanliga fall. då kan jag dribbla 5 spelare ibland (både mot datorn och levande motståndare) och gör mål en bra bit utanför straffområdet. stamina struntar jag helt i då jag bara fåt spela typ två hela matcher. Nu tror ni säkert jag suger men om jag spelar på nätet vinner jag MINNST hälften av matcherna så jag vet att jag inte är sämst.
mm känner igen det där, har med ganska svårt, har märkt nu att jag blivit snabbare så jag kan springa ifrån dem om ja har flyt, vilket ja sällan har i legend, men de rätt störande o se värsta ytan, inte få en passning på 100 år o när den kommer e man givetvis offside...börjar tyvärr tröttna på det efter totalt 3 mål i de 2 klubbar ja lirat för o ett par i träningsmatcher...o assist kan man ju glömma, om man har klantskallar till medspelare :P nä tacka vet ja nhl09, där e ju chansen att uträtta nåt större ;) Men jag kommer igen..nån gång..
Apropå NHL 09. Har hittat en målbugg som gör att jag kan göra mål flera st varje match. Gjorde 12 mål med en back på 5 matcher. och över 50 mål på 20 matcher med en center. så jävla muppigt :P
wtf, va e de för bugg då? kanske skulle byta tråd för detta ämnet dock :P
På tal om buggar så HATAR jag att det inte kan bli hands men att handen kan stoppa bollen..
Kan det inte bli hands? i sånafall förstår jag inte varför dem blåser i vissa lägen . dock så döms det i sånafall alldeles för lite hands.. Sen tycker jag det är jäövligt torrt att det inte blir bakåtpassningar. Asså fan det finns så jävla mycket jag kan gnälla på som är helt otroligt att dem har missat egentligen. men det spelar ingen roll för dem jävlarna fixar hy aldrig till det någon jävla gång i allafall.
Slug Denna buggen funkar dock bara när du kör be a pro. Har aldrig lyckats göra det på någon polare. Tror dock jag lyckats hiotta en målbugg för det också, haha
T2dafuckin Just name a date! Sen ska resultatet presenteras här, så resten vet ;) deal? Fan, borde köra nån whoa-tunering. Lär dock vara ganska jobbigt å styra skiten.
Väntar bara tills Konami släpper sin försenade patch med uppdaterade lag och diverse förbättringar. Men sen styr vi upp nån turnerning tycker jag allt.
Bitches Ain't Shit
Gillar nya spelet som fan, men hur många säsonger måste man spela för att ens uppnå normala stats i Legend?
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Penthouse Att dömma av Pes Become a Legend Calculator så borde man på 10 år ha gått upp ungefär 20 poäng på varje sak om man har två på allt. Det betyder att man borde ha ungefär 80-95 på det mesta. Men det är bara om man lyckas spela alla matcher som man kan komma ungefär på en sån standard. För denna uträkning är ju bara en snitt räkning. Sen vet jag inte personligen om utvecklingen stannar upp eller inte, men du kan ju tänka dig att du är rätt bra vid 23-24 års åldern. Sen beror det helt på vad man har för mål med sin spelare. Vill du ha som blir bra på allt och jämn, eller vill du utveckla spets kvaliteerna. Om du ska bli en bra positionsspelare så kan du ju försöka föreställa dig vad dem riktiga spelarna på den positionen har. Min kille är winger, därför borde han ha bra kondis, speed och kanske en kombination av dribblingar och passningar. Såg även att för att utvecklas så bra som möjligt och få bra betyg i matcherna så ska man hålla sin position bra, träffa skotten på mål (även om det är skit skott), sätta passningarna osv osv..
Pes Become a Legend Calculator Hahaha finns det sånt också? Roligt =) På tal om betyg, det som kan sänka ditt betyg är att hamna i offside och skapa frisparkar för motståndarlaget och förstås eventuella kort. Att göra mål och assist är väl knappast nån nyhet för högre betyg. Det som dock kan höja betyg är också att bryta motståndarnas pass eller vinna en närkamp helt enkelt. Det som heter "number of interceptions". Förstår förresten inte de som klagar på become a legend spelläget, jag har blivit riktig geek och kör minst 2 timmar om dan.
Dock förstår jag inte betygen ibland. Gjorde hattrick en gång med honom, jag blev inbytt i halvtid och gjorde ett äkta hattrick, men jag fick bara 6,5 i betyg. Matchen efter, startade jag, gjrde inte ett shit och blev utbytt, 7 i betyg. What a fuck??
är "be a legend" bra gjort ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va fan är det för jävla fråga. Det är ju en bedömningsfråga. Jag gillar det, men dina medspelare är så jävla korkade och egoistiska.
Ingen som vet exakt när Konamis patch med rätta lagnamn på La Liga och transfer uppdateringar kommer? Jävligt tråkigt att köra med Valencia och tröjorna e helt fel. Eller vet någon nån bra patch till PC? någon som kan skicka en bra option file?
Ice P18 Den kommer 12/11, om jag minns rätt. Väntar också på den. Muzzka P19 Jag förstår vad du menar, det är lite skumt ibland faktiskt. Sen är inte alla medspelare diviga, vissa är andra inte. Men du måste placera rätt och visa dig vara ledig så att de ska passa, sen vet du väl om att man kan trycka på "R2" för att teckna att du vill ha boll. Nånting jag inte begriper mig på är också formen. Man kan ha gjort dunderfet match och fått bra betyg, matchen därpå är det inte helt otroligt att formen är rakt ner. Nån som vet hur det funkar me det där? Är det bara en random grej eller?
jsonson P22 Dem exemplena jag syftar på, jag som spelar i Aston Villa, dem kör 4-3-3 och jag brukar vara vänster forwarden, Carew i mitten och Ashley Young/agbonlahor. Dem kan skjuta från Spetsen av straffområdet. Skit irriterande. Sen om man kommer 2 mot målvakten och dem håller bollen så brukar jag springa lite bakom så att jag inte blir offside utifall att dem passar. meen då går dem alltid och skjuter rakt på målvakten och till hörna. Varenda jävla gång. Jag lovar hade dem passat i såna lägen hade jag nog letad skytteligan. För det är inte ont om såna chanser direkt. BTW hur fan kan inte Bayern Munchen vara med på det här spelet?
jsonson P22 : Jag e ready när som helst.. Tyvärr har jag ingen konsoll längre, min farsa tog den o vägrar lämna tillbaka den sen han köpte Metallicas nya på GH:)
Jäääävlar vad irriterande det är att spela online. Folk är dryga as, alla lirar med Barca och och så fort de gör mål så ska dom dryga sig och skicka såna där meddelanden "Yes!" "Yes!" "Yes!" "Goal!" "Goal!" "Goal!" under HELA reprisen. Vill döda folk sen är det tamefan omöjligt att ta bollen ibland och försvararna springer som idioter och friställer motståndarna hela tiden upphäver offside och skit... Gah! Ville bara skriva av mig annars kommer jag bara krossa min dosa haha
Den där buggen med försvararna skulle dom väl ordna med uppdateringen..?
Kör Master League istället för Legend nu. Är Athletico Madrid och gick nyss upp. Har svårt att köpa spelare, vet inte vad det faller på.
Kan man inte utmana sina vänner på network? Säg att jag har en PS3-polare och han lirar oxå PES. Kan man inte lira mot varann?