I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya och kommande spel till PS3

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-09-28 18:09
Midas P26
vafan!?:P vilka rumpor slickar du för att få vara med om allt skoj?

2008-10-02 14:27
Måste ju mata wipeout HD hypen lite mera, riktigt jävla bra spel! Känslan och grafiken, GULD!
http://www.myspace.com/choysmusic

2008-10-02 22:00
joorå det är fett. fast jag blev lite besviken. vene varför riktigt

En fråga. Någon som testat bioshock demot? är det samma demo som till 360?(förmodligen men man kan ju fråga)

2008-10-02 22:03
Bioshock till PS3 är väl en uppdaterad version av den 1 år gamla 360-versionen?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-10-02 22:07
potatissuger P21
jo det är det vad jag vet. Men tänkte mest om demot var annorlunda pga av det, har ingen aning om vad som är uppdaterat nämligen

2008-10-02 22:20
Ska visst vara lite 'additional content' också har jag hört.
Jag kommer nog att skaffa det när det gått ner i pris sedan. Bioshock är för jävla bra, helt värt den där GOTY titeln det fick vilketårdetnuvar :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-10-02 22:25
En kul grej angående Mirror's Edge:

Japanerna är visst besvikna på hur huvudrollsinnehaverskan ser ut. De gillar inte att hon ser för stereotypt "asiatisk" ut med platt ansikte, små kurvor och super asiatiska ögon. Något som inte stämmer överrens med skönhetsidealen där borta eller nåt.

Någon där gjorde om henne lite och det verkar som att den personen hellre vill att hon ska se steretypt manga/anime aktig ut hahah

Länk till http://img521.imageshack.us/img521/9895/1222908210581qe6.jpg

Lägg märke till bröst, ögon, ansiktsform och frisyr på bilden till höger :)

2008-10-02 22:49
tyckte hon såg bättre ut omgjord faktiskt. Fast tuttarna är inte till hennes fördel om hon ska klänga runt överallt

2008-10-02 22:53
Föredrar faktiskt också den omgjorda. Mest för att originalet har lite för kantiga och fula ansiktsdrag. Sen gillar jag inte ansiktstatueringen, den påminner mig bara om mike tyson :\

2008-10-02 23:06
Jag tycker orginalet är mycket grymmare. Hon ser mer.. orginell ut.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-10-02 23:14
Äh orginell shmorginell. Man ser henne nästan aldrig iaf om man nu inte stirrar in i en skyskrapa^^

2008-10-02 23:15
eller det kanske bara var jag som fick för mig att berättandet skulle fungera som i half life

2008-10-03 00:42
priset + kvalité = bra skit
http://www.myspace.com/choysmusic

2008-11-04 18:57
UPP!

Nu har Far Cry 2 släppts och Little Big Planet är (Fortfarande) på väg. Vad säger ni?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-04 20:35
Nu har Far Cry 2 släppts och Little Big Planet är (Fortfarande) på väg. Vad säger ni?

Jag var med i betan för LBP och det är helt klart ett sjukt bra spel. Men, om man inte gillar att göra egna banor så finns det risk att spelet kanske inte håller så länge.
Det finns ett storymode med ca 50 banor men det ska visst ta cirka 6-7 timmar att ta sig igenom de banorna. Det kan ta mycket längre tid om man försöker hitta alla gömda items, men det innebär att man då spelar om banorna. Fast eftersom det även finns riktigt bra banor som andra har gjort och man kan spela alla banor tillsammans med kompisar så är det kanske ingen större fara för de flesta.
Jag tror i alla fall att de som kommer ha mest kul med LBP är de som kommer ägna sig åt att göra egna banor.

Spelade en hel del Farcry2 innan fallout3 kom ut. Det är kul men spelet har helt klart en hel del brister, fast det kan vara jävligt roligt om man är lite kreativ. Det är ett sånt spel som är kul om man gör det kul, t ex genom att tackla diverse situationer på ett kreativt sätt. Och det finns, nästan bokstavligt talat, vägar runt vissa av de mest omtalade bristerna som gör att man ändå kan ha väldigt kul med spelet.
Förutom wipeoutHD och uncharted, så är det nog ett av de snyggaste spelen jag har kört på mitt ps3.
Map editorn är cool också.