Nya och kommande spel till PS3
Jag orkar inte surfa runt och leta efter nya eller kommande spel som verkar intressanta, så istället så tycker jag att vi alla tipsar om spel som vi gillar / ser fram emot så att alla andra som inte heller orkar surfa runt kan titta in hit istället. Jag kan ju börja med några jag tycker verkar intressanta:Battlefield: Bad Company The Bourn Conspiracy God Of War III
Would I shit you? You're my favourite turd.
Little Big Planet, Motorstorm: Pacific Rift, Resistance 2. Det är väl de spelen som är intressanta i år tror jag.
jagvillocksåhaenblog.com
Skate 2, mercenairies 2, brother in arms: hells highway, the force Unleashed, c.o.d 5, PES 09, Saints Row 2, Bioshock & Far Cry 2 är väl uppe för släpp under´08..? hoppas jag iaf. för det har fan varit rätt torrt ganska länge nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag säger som midas, har inget annat spel till PS3 som jag "måste" köpa än dom tre.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
De 5 som lockar mest nu.
Fallout 3 Valkyria chronicles (har fått extremt bra recensioner i utlandet och är PS3 exklusiv)
Call Of Duty 5: World At War FF13 & FF13 Versus
Shooo bree
Street Fighter IV Tekken 6 Mortal Kombat vs. DC Universe Killzone 2
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
men kom igen. Mafia II! sen verkar Far Cry 2 rätt fett.
du är kär i mig.
Utav de spel som släpps i år så ser jag fram emot Little Big Planet, Motorstorm: Pacific Rift, Fallout 3. Övriga utan releasedatum som jag ser fram emot: nästa teamICO spel, god of war 3, tekken 6, gran turismo 5.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
farbrorbla P26 Kommer Valkyria chronicles till sverige du som vet saker? förlåt om jag verkar dum nu men har inte så stor koll För övrigt så längtar jag väl till little big planet, Motorstorm: pacific rift, Far cry 2, Final fantasy 13, God of war 3, fallout 3 och The force unleashed
Lista på spel som väntas komma i år. De som sticker ut för mig:
Littlebigplanet har jag väntat länge på, det måste leva upp till förhoppningarna. Aldrig varit så hypad inför ett spel, inte ens MGS4.
Jag hade kul med Motorstorm. Visst, singelplayer sög och det saknade split screen, men det var riktigt kul online. Eftersom
Motorstorm Pacific Rift har 4 player split screen kan det bli ett köp.
SOCOM 2 har fps-fansen smått upphetsade. Jag spelade aldrig ettan, men får följa recensionerna när tvåan släpps.
Bioshock ska till slut släppas till PS3, men jag lär vänta tills priset har halverats eller nåt innan jag köper det. Speciellt eftersom det inte har multiplayer.
Fallout 3 kommer att suga, folk som aldrig tidigare har spelat RPG kommer prata om hur det är det bästa rollspelet nånsin.. Oblivion all over again.
Resistance 2 verkar ha intressant multiplayer. (60 player multiplayer, 8 player co-op, banor som byter utseende varje gång man spelar..)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Mirror's edge glömde jag ju! det ska bli intressant
! P20 Jodå att den kommer till EU är 100% men däremot vet jag inte om november stämmer eftersom den har release i USA då.
Shooo bree
Producent
2008-08-20 15:25
farbrorbla P26 Aight toppen!
Jag tänkte ju mest på de exklusiva spelen. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Jag är sugen på mgs4.. någon som spelat det? sedan ff13 också och littlebigplanet
har du ps3 men inte mgs4? SHAME ON YOU!
du är kär i mig.
Far cry 2 !! kommer 30 okt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oktober är en galen månad. Fallout 3, LittleBigPlanet, Farcry2 medmera. shit
Upp.
ÄR det bara jag som längtar efter WipeOut HD? : )
most_wanted nej! efter att ha sett lite trailers så är jag också väldigt sugen nu. älskade wipeout till psone :D dessutom ska det ju släppas på ps store så det kostar nog inte lika mycket som andra nya spel. blir nog najs
Resident evil 5 God of War 3 NHL09
Wipeout HD kommer äga. Så jävla glad att det släpps nästa vecka.
jagvillocksåhaenblog.com
Jag var riktigt sugen på Wipeout, men det gick över. Det skulle släppas innan sommaren ursprungligen eller? Nån som vet vad det kommer kosta? Är det billigt kanske jag tar det ändå. Ingame musik, trophies, 60 fps och 1080p om inte annat.. =) Bara en månad kvar till LBP, riktigt peppad och smått orolig för en besvikelse..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
LBP kommer inte besvika så länge folk gör grymma banor, så känner jag. Wipeout kommer kosta $20 så det hamnar väl på 169:- eller något. Grymt bra pris anser jag.
jagvillocksåhaenblog.com
Tur att jag aldrig lät mig imponeras av Star Wars: Force Unleashed, monotont värre. Ser verkligen fram emot LBP, tror inte att det kommer att floppa, utöver det så hägrar Fallout 3.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
ingen som ser fram emot brothers in arms - hells highway ? kommer ju nästa fredag !!!
Sugen på LBP, WipeOut HD, God Of War III, CoD5, Fallout 3, Tekken 6 och FF13 hehe.
Tror alla spelen kommer bli bra. Riktigt soft att Wipeout blir en billig psn release.
Caliber
Resistance 2 verkar ha intressant multiplayer. (60 player multiplayer, 8 player co-op, banor som byter utseende varje gång man spelar.. ) Ser inget positivt i det alls. Finns alltså ingen chans att man kan spela in sig i banorna, öva taktik, försvar och anfall osv. Ändras banorna hela tiden kommer ju alla bara irra omkring och inte ha nån aning om vart man bör röra sig = dödad pga tur snarare än skills? Eller har jag fel..
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Wipeout HD är ett givet köp! IGN UK 9.2 , Eurogamer 9.0 Recensionerna snackar om att det ska vara sjukt snyggt, 1080p och 60 fps. Och så kostar det bara 20$. För jävla nice.
Resistance 2 verkar ha intressant multiplayer. (60 player multiplayer, 8 player co-op, banor som byter utseende varje gång man spelar..) Det där var det dummaste jag hört.
Vad fan tänkte dom på.
Shooo bree
resistance 2, tomb raider underground, mafia II, Resident evil 5, Silent Hill, ngn som vet när Mafia II släpps
Polski
nån gång 2009 är det iaf... inget datum satt
du är kär i mig.
Någon som har spelat Mercenaries 2? Den verkar lockande, svensken verkar ju som någon man vill styra, och låten som dom har släppt är riktigt grym.
kolla lite recensioner, mercenaries 2 är typ värdelöst, buggigt och allmänt kasst.
du är kär i mig.
Köpte WipeoutHD för nån timme sen. Helvete vad snyggt det är :D Skönt soundtrack också.
Kan man köpa Wipeout HD fysiskt någonstans? Gärna i Sverige.
Nej. Skönt att custom soundtrack inte spelas över hela spelet utan bara i själva racet. När jag testade på Xbox 360 så gick musiken hela tiden, men det kanske bara var så på det spelet? Var typ precis när den kom också, så det kan ju ha ändrats.
jagvillocksåhaenblog.com
Tror inte det. Enda psn spelen jag har sett i fysisk variant ute i affärerna är warhawk(man fick nåt headset till) och GT prologue som man fick i samband med nån kontroll man kunde köpa har jag för mig.
Nån som har nått att säga om Hell's Highway ? Intrycken svajar lite. Från 9 av 10 (gameplayer) till GR's 6:a. Tänkte plocka upp det nyss, men lyckades hålla mig o tänkte vänta in Gamespot & Gametrailers reviews.
Nån som har nått att säga om Hell's Highway? IGN - 7.6/10
hells highway, har lirat 30min typ.. vet inte riktigt vad jag tycker, lite besviken faktiskt. fast jag har inte spelat alls mkt, hoppas det blir fetare, vilket jag tror. har läst mkt om att man kan skjuta sönder det mesta men det stämmer inte hitills, staket o sånt kan man skjuta sönder men andra saker som typ stolar o sånt går inte..
Hell's Highway : 8.5 @ gamespot. Får nog bli ett inkøp idag o kanske hemmafredag even!
Någon som har lirat Facebreaker då? Ganska mediokra recensioner, men vad tycker folket?
Fick just Killzone 2 beta. Slutar om 30 minuter. :)
jagvillocksåhaenblog.com
amen fan va unfaaair..
Midas P26 åh vad jag hatar dig :( du kommer med i alla roliga betor enda betan jag fått vara med i är motorstorm 2 blehh
Siveri P16 Testa demon. Det är helt värdelöst verkligen.
asså va fan jag vill också betatesta! hur gör du? verkar som du får prova varenda jävla lir! /cry
du är kär i mig.