Nintendo = Epic fail
Ja, ni som vet. Ni vet. Hahahaha. Ni andra förstår snart. Ingen elitism, jag finner bara inga ord.
jagvillocksåhaenblog.com
Låt dem dö. Låt dem dö långsamt.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
alla vet väl att jag om någon är snabb att försvara nintendo men fy fan, I feel violated. det där var fruktansvärt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
vad vad!! jag vill veta utan att anstränga mig
Jag vill veta, orkar inte kolla upp. Berätta.
Det var ett stort pinsamt fiasko är vad jag vet. ska kolla på det sen
Skulle inte kunna posta länk eller något så man fattar vad som menas?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
det värsta är ju att en admin gjort denna tråd, fast ajg antar att det är något som sagts under e3mässan, så aftonbladet lär väl ha svaret. men MKT svagt av en admin att tillverka en sånhär skittråd ;S vet huT!
((MAAD))
haha shit och jag tyckte microsofts press konferens var pinsam..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
haha, skönt att se nintendo-fanbois gråta över hela internet
Vad har hänt egentligen? 13 inlägg utan info, starkt jobbat.
Bitches Ain't Shit
men era sär! berätta.. jag har typ kollat på alla sidor om e3 och har inte hittat nånting? va man tvungen att kolla live på konferensen eller? För man kunde ju inte blogga därifrån, nintendo hade inte tillåtit internetuppkoppling
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
jag hade gärna lagt upp en länk till konferensen, men jag har inte hitta nån än, brukar ju ta ett tag innan det kommer upp, om man inte vill youtuba det i typ 9 delar. kontentan är väl att presskonferensen var så plågsamt usel att jag vill skala av mig min egen hud.
Vad var det som var uselt? Något specifikt? Hur som helst så tycker jag Nintendo inte haft mycket att komma med på typ de senaste 5-10 åren.
Bitches Ain't Shit
förutom deras revultionerade wii, eller deras briljanta ds? ;)
((MAAD))
N64 är och förblir en av de bästa spelkonsolerna någonsin för mig och jag har stor kärlek för Nintendo och allt vad dem gav mig och min barndom. Men efter N64 gick det bara nedför. Wii var för mig en stor besvikelse, och när jag första gången spelade det höll jag på att spy. Gamecube var väl något mellanting, typ som ett demo inför det "riktiga spelet", varken bra eller dåligt... sen efter stor längtan kom "äntligen" Wii... Nintendo DS har jag inte spelat så jättemycket om jag ska vara helt ärlig, men jag är nyfiken på att skaffa ett, och det är enbart för Zelda-spelet, och kanske lite Mario. Tycker Nintendo ska ta sig själv i kragen och komma tillbaka på riktigt, och inga konstiga försök till något nytt "revolutionerande" sätt att spela på, som sen inte funkar till folk på en ålder över 6... Seriöst, varför ändra ett vinnande koncept?
Bitches Ain't Shit
Damien Vilket vinnande koncept e det du pratar om? N64? Cartridge känns inte så fresh längre. N kommer dra mer cash på wii än vad n64 gav dem så du har faktiskt rättt i det du säger, varfør ändra ett vinnande koncept?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Det här var fan den sämsta tråden jag någonsin läst sen jag för första gången besökte Whoa för 6 år sedan. Skäms Midas, SKÄMS!!!!!!! Nu ska du fan äggas på The Dark Knight-premiären...
•pave paradise•
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
enligt mig så är ju 64 det sämsta av deras konsoler, takka veta jag nes, snes, cube, gameboy, alla andra gameboy varianter, wii och ds är ju bland det bästa som finns =) wii är grymt innovativt och underhållande och att säga att 64 på något sätt är bättre än det är ju bara bull, tar hellre ett nes eller snes än ett 64 alla dagar =)
((MAAD))
SNES är bäst, nästan genom tiderna vill jag påstå. NES är nära...
What it is, it is and what it ain't, it ain't
Coke Pratar ju knappast om de ekonomiska aspekterna för själva företaget Nintendo, än mindre om den materiella utformningen av själva konsolen. Självklart är det skiva som gäller då det är 2008... men det jag pratar om är det vinnande konceptet för oss som spelar, dvs konsumenterna , och jag vill ha tillbaka själ och känsla i både spelen och spelandet i sig.
Bitches Ain't Shit
davve_d P22 jag vet int jag. nu är ju jag sjukt nischad, men OOT och MM är de finaste spelen jag varit med om, så jag sätter N64 jävligt högt.
Jag förstår inte, lanserade de bara average grejer eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KICKA MIDAS!
•pave paradise•
N64 e den bästa konsolen nånsin. GoldenEye, Perfect Dark, Ocarina of Time, Majoras Mask, Lylat Wars och Super Mario 64! För övrigt tyckte jag att Wii Music såg småkul ut.
daviden de bajsade på alla oss som spelat längre än en månad och visade bara upp sån där "kolla här! lär känna wiimoten med roliga idiottpartyspel - spel" inte ett enda riktigt spel att se fram emot öht. man satt och väntade på att de skulle slänga ut åtminstone ETT bra riktigt spel att se fram emot, men det kom inte. bara shitloads of "locka in icke spelare - skit" och inte ett skit föruom det om man inte gillar animal crossing, vilket jag gör, men inte så mågs alla kort sagt, det var skit. pinsam skit.
Shit...så folk har redan tröttnat på Brawl? Jag skäms för er, på riktigt... Nejmen, det är fan sommar...ut och spela fotboll.
•pave paradise•
lhabia vafan pratar du om?
Glömde att skämt inte funkar utan smileys här. Brawl, du vet? Super Smash Bros Brawl. Årets roligaste multiplayer-spel, som är exklusiv för Wii. Man kan inte alltid få mer, så är det bara. Fotbollsgrejen var ett skämt, men jag ber ödmjukast om ursäkt för det med, vad tänkte jag egentligen?
•pave paradise•
men brawl är redan ute, så det är rätt oväsentligt.
Nej? Jag njuter fortfarande och känner personligen inte att jag behöver ett nytt Wii-spel i år. För mig är det girigt att kräva mer när jag har det här spelet som är så underhållande. Så för mig är det högst väsentligt. Jag har dessutom insett att Nintendo och Sony/Microsoft inte spelar i samma liga och har inte gjort det på väldigt länge, så jag förväntar mig inte så mycket.
•pave paradise•
så du menar att på en presskonfrens där man ska presentera kommande spel så kan man bara kräkas upp massa non-gaming-skit eftersom man har lyckats få fram ett acceptabel spel tidigare? hur är det ens väsentligt vad man presterat innan när man inte har ett skit att visa upp för framtiden? tro mig. ingen är mer benägen att försvara nintendo än jag, men det här var ju bara plågsamt. de bajsar alla som inte är helt färska i ansiktet med sina jävla non-gaming-icke-spel. att brawl var/är ett bra spel är helt oväsentligt, hur kan du på något sätt säga emot det?
Klart det går att säga emot, det är ju inte så att Nintendo är ensamma om att ha denna vinkling denna gång och det vet förmodligen alla. Men jag glömde vem det var jag skrev med, så jag sticker nog nu innan högafflar börjar närma sig.
•pave paradise•
det gör du nog rätt i. (men vadå "jag glömde vem det var jag skrev med" )
misery, men om du är en true gamer så kan du inte säga att 64an kan tävla mot deras tidigare nes och snes? och sen men det jag menade var mot han som påstod att inte något vettigt hänt på tio år med nes när dom gett oss wii med ett helt nytt sätt att spela på och bland dom absolut bästa handkonsolerna genom tiderna (ds). visst hade 64 sina guldkorn, helt klart. men att 64an var det bästa är enligt mig bull. jag skulle gärna diskuterat mer gaming fast blow börja just om, gott folk hade bra! ;) peys;)
((MAAD))
jag har på intet sätt påstått att N64 var det bästa, och jag menade verkigen inte att jämföra med nes och snes. överlag så sög 64:an, men av de bra spel som fanns så var et gäng av dem JÄVLIGT bra. det var min poäng, menade bara att trots sina brister så spottade 64:an ändå ur sig några av de bästa spelen som gjorts, och jag tycker de är illa att många bortser från det hela tiden. mina finaste minnen av spelande har varit på 64.an. tätt följt av ps. jag menade inte att starta nån rankning, blir bara putt när folk rackar ner på 64:an, för jag tycker inte den förtjänar den skit den får om och om igen. det var allt.
självklart levererade 64an, var ju en nintendokonsol ;) men som sagt, det jag menade var mot honom som sa att nintendo inte levererat sedan dess =) jag diggar 64an, å då var mitt favvo mariokart, men som sagt. inte menar jag på något sätt att 64an inte hade bra spel, helt tvärt om jag gillade verkligen 64an, men enligt mig den tråkigaste konsolen av nintendos konsoler. nu började blow om igen! ;)
((MAAD))
Damien Ett vinnande koncept før konsumenter? Jomen tjena. Føretag vill tjäna pengar och det gør Ninentdo. Case closed. Vad som är ett vinnande koncept før oss spelare och vad som är det før Nintendo e tydligen två skilda saker så din poäng är fortfarande icke existerande. Nintendo ändrade på något som før dem inte var ett vinnande koncept och de tjänar nu mer pengar. Att vi är ledsna skiter de i (hett tips, det gør även sony och ms). Jag blir alltid lite konfunderad när gamers anser att føretagen är skyldiga oss något. Ingen annan bransch funkar på det viset.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hade inte wii ett sjukt lovande svartvitt spel som skulle släppas, vad hände med det?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Nu har jag aldrig gillat att spela spel på konsoller, men för mig känns det som om nintendo alltid har riktat sig till barn med sina grejer..? *ducka*
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Jaha så man får posta skit om nintendo? men när failkonsol numero uno Failstation 3 är i blickfånget gråter admins.... Iofs är jag inte förvånad över att nintendo failar, Snes/N64 var teh shit sen dess gick det åt helvete
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Med det priset är det inte konstigt att den sålt som satan Gillar fortfarande inte Wii men visst har den starka varumärken. Är väl bara säga grattis till dom som köpt Zelda,Mario,SSBB. Vad finns kvar att köpa nu?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers, Fire Emblem: Radiant Dawn, Guitar Hero World Tour, Kirby, Kid Icarus, Rock Band. Jag är nöjd med att allt det där är på gång för Wii. Har inga större problem med att de vill cash in ordentligt till denna konsol. Då kanske de sakta men säkert börjar inse att konkurrenterna är mycket bättre på nästan allt och skärper sig inför nästa konsolrelease.
•pave paradise•