nu har det varit dött här ett tag! säg till om de blir lir!
Now, Dance Everybody!
NU E D LIR!!! kom in NU
LEGALISERA CANNABIS
Klockan snart tolv, några aktiva whoa idioter som är med på spel? :D Typ, pm för cs acc annars så äre bara o hojta när det blir spel :P Då servern alltid är tom annars :o
Kammel är en apa.
om nån går in så kommer jag in..
saaaru..
har ni bytt map än lr? fan ge ut lite adminkonton då så andra kan byta map åtminstånne, å banna små horcheaters osv. palla sitta och vänta på att 1 snubbe ska dyka upp 1 gång om dan vid "bra" dagar å fixa problemen
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
JackVegas- P21 varför gör du inte bara en egen public ist för att hyra en? de går ju på en kvart högst, sen är de ju bara att snacka med admins om du kan få låna plats...
Din sopa, ingen gillar de du kickar ogillat som att du kissar under fistfuck ogillat som att du fistar under kisspaus
Det är iaf 5 som har pw .. För att internetet här suger get, skulle aldrig funka att ha folk lirandes på det :/.. Fråga admins om plats ? . Tror inte dom vill låna ut något av deras server anyhoieoeow
be the change
ok alla som läser den här tråden går in så kör vi lite ffs
Min bild är... för mycket naket kanske?
problemet är att alla är inne vid olika tider.. jag tycker vi bestämmer ett datum och tid och samlar ihop folket ^^
Now, Dance Everybody!
ja men Natha tror du inte att de är mer än 32 stycken som vill lira? jag mena en server kan ju högst ha32 slots...
Din sopa, ingen gillar de du kickar ogillat som att du kissar under fistfuck ogillat som att du fistar under kisspaus
aldrig nån inne ju:<
saaaru..
Tycker man drar ihop 10 pers, in på en vent och lirar pcw ala whoa ;D
AH ok ikväll är de dags för årets första gaming hour a la whoa " CS på riktigt" kallas den.. mellan klockan 18-22 ska ALLA spela. 85.24.137.58:27015 pw:whoa
LEGALISERA CANNABIS
Ropen skalla! alla till .. csservernwhoa.numedpassword:whoa!
AIK
okej, slutar 20.00 så kommer in efter det ;D
snart är det dags!!!!!!! 50 min kvar
LEGALISERA CANNABIS
Är inne nu. Så kom in om ni vill :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Nu kommer jag in! :I
Now, Dance Everybody!
Jag var inne, men var ingen där
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Jag behöver hjälp här inne, kan någon hjälpa mig? haha, jag blir sönderägd :<
Now, Dance Everybody!
In med er!
Borde sätta en tid då alla ska vara inne^^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
ingen inne ju
http://soundcloud.com/rod_g
Haha, jag dödade LEGENDEN sist iaf ;) MUHAHA. Känn dig ägd:D.
be the change
så jävla typsikt.. NU, när jag kommer in på whoa är ingen inne och vill spela :/ får väl nöt arenan ännu mer då! baah!
Now, Dance Everybody!
hahaha Jack .. tk räknas inte :P
Haha, klart det gör ;( ip till Lesinari leg?
be the change
Några som lirar på några wc3-servrar? lirar på en västerås nu, skit kul^^
jag hittar inte servern, men det står ju att du hyrt den en månad sen 8e dec. Kan det vara så att tiden har runnit ut ?
Public Server: 81.170.134.154:27015 Är admin där nickar LEGEND
8dec - 8 januari, är inte det en månad? Hwarang, jofan wc3 är helt okej, har dock tröttnat, körde alltid human o campade med kniv :D .. Okej legend!
be the change
LEGENDEN: Om du nu så stort är Admin på den server, ta gärna bort min ban! Jag hann spela 30 min innan jag blev bannad? Varför får dom ens göra en "vote ban" idiotiskt :)
Haha, jag blev kickad för jag bunnyjumpade tror jag :D helt sjukt! LEGENDEN Ska vi spela mera där ikväll elle?
be the change
Jackvegas, inte för bj troligen för rysshopp. Yes jag drar in runt 22.00 ungefär. Har lite grejer o fixa innan :)
Aha, rysshopp kan det vart då hehe :D .. Aja men vi ses där inne cirka 22.00 då =)
be the change
kanske skulle instalera igen och piska upp er med lite oldschool moves!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dra ihop d bästa laget ni har så möts vi..på eac2
ingen inne på LEGENDEN´S server han sa?