Kommer nog in senare, måste iväg å muncha pizza å röka mer bong först! Ring di alarm!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Kommer inte in på servern nu,
WWW.PHOTOSHOP.NU
Servern har dåliga hitboxar när den varit uppe förlänge, men jag RS;ar den ibland, och speciellt innan PCW.
be the change
hitboxen e inte sämst du som är dålig isf o.O ES är ju skiten!
nej.. jag kan spela och jag märker ifall hitboxen är dålig. Finns ett komando man kan skriva in så det blir bättre. Kan kolla upp det till senare.
http://www.myspace.com/micman123
Kolla du, för E-S Servrar ÄGER.
be the change
Min brors klan hyr från samma sida, men hitboxen är inte densamma? hur går det ihop då ?
Han kanske har laddat upp någon annan .cfg ? fixa den så tankar jag upp den oxå.
be the change
Han kanske har CryStone Stockholm, jag har Bahnof Malmoe, BÄTTRE!
be the change
Okey, ska höra med honom! Men det finns iaf en grej man kan skiva in så man får bättre hitbox (:
sos.. Va inne precis, nån iddi som står o tkar på aim_map JIPPI :)
Kammel är en apa.
Har stängt av ff.
be the change
Vilka är med på Pcw nu, jag kan nog kirra vent o grejer .
be the change
bra server, masssssor folk inne ju...
saaaru..
Nee, jag lirar pcw :P
be the change
Ingen som vill lira?
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
men hur skriver man då i konsolen? =P connect 85.24.137.58:27015
connect 85.24.137.58:27015 password whoa ?
Dujaeruvija Jag låter whoa-folk använda den att spela pcw på, och jag lirar själv PCW på den med whoa folk också. Men när ingen lirar pcw så ligger den uppe & brukar vara aim_map på ..
be the change
Kom igen, det har aldrig vart ine folk på den när jag vart ine...men jag har en polare som kan lägga upp både Vent å Cs 1.6 server, och han är BILLIG och BRA!
Henkish a.K.a ProNooB.
Det är den där jävla Robim som inte ändrar tillbaks passet .. Men jag rsar servern o byter bana till Aim_map o skiter i lösen nu ;-)
be the change
men kan det inte vara dust_2 istället?
Men det är för lite folk för en sån stor map :/ ..
be the change
Men jag ger det ett försök tills imorn då :-) .. Blir en d2. Utan pw
be the change
ok imorron blire lir!
Tråd dödadar!
ge mig knifemaps.. så återupptar jag mitt lirande :)
AIK
Haha, knifemaps :-)
be the change
kommer in imorn jag med :) ethic|Laxencpl05
"Jag hatar citat"
Sätt på Gungame, fuck Cs utan gungame.
LEGALISERA CANNABIS
Jag tycker fan ni får tagga lite, ingen inne + aldrig pcw jag pallar shii! Sen varför är det ingen inne på servern? bra ping och allt fixa rank så kmr det nog mer folk + ta av den där jävla FF
Jo, FF startar sig auto ibland, helt störande .. Jo skulle ju ha rank, men du vill inte veta vad det kostade .. Men lite whoa pcw kan vi la köra, bara fråga mig om RCON.. Jag är dock lite upptagen nu för att jag jobbar konstigt ..
be the change
Ok understand, rank kostar fan inte! simpel amx mod ju ftw?
Eftersom jag inte har servern här hos mig, utan har hyrt från excellent-server, dom tar ut kanske 3-500kr extra för amx & att det ska vara en publicserver :/ .. För att den drar mer bandbredd eller något sånt .. vet inte riktigt..
be the change
jackvegas : skratta nu men när du blir hookad på enbart knivar så inser du hur grymt det är.. spelade det kanske 4-5 år :p
AIK
D2 funkade bra när jag var inne det var typ 11 som lirade då. men jag tycker att man ska kunna specca alla komandot är typ mp_forcecamera 2 tror jag.
mp_forcecamera 0 är det om man vill specca alla .. haha =P Men orkar inte gå in o fixa nu då jag mår piss .
be the change
Ingen som kan dirra upp en CS:S server? det hade vart najs å pwna upp lite whoa knattar
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
bra att nån är inne nån gång..
saaaru..
FIXA GUNGAME DÅ!!! MED RANK SKA ÄGA ER hahahhahaha
LEGALISERA CANNABIS
n00bs
LEGALISERA CANNABIS
tankar hacks nu.. holla back
AIK
haha :-D Nån som är med på en liten pcw ? .. =P
be the change
jag är på: plo.mine.nu 3784 rum 71
"Jag hatar citat"
Dittin89; Var inne på din ventserver, men du svara inte, så jag sticker .. peace
be the change