I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-11 16:30
hej finns det nån vänlig själ här som kan hjälpa mig? jag har klarat 119 banor. 1 kvar... coins bana där man ska ta 100 av 150 st på 3 min där plattorna faller ner eller vänder på sig... har någon klarat den?
isånnafall hur??
kul att de körs

2008-02-11 16:48
kul att de körs

2008-02-11 17:06
>LUIGI'S PURPLE COINS<

Mwahha! Apparently people have trouble on this really badly. Me? I loved it,
it is one of my favourite purple coin missions. Too many people complain that
they keep falling off. Well here is a tip.

Start on the outer board of Luigi first, don't just run around anywhere as that
will cause easy death. Long jump over dark matter to get many purple coins.
Leave the start available to come back at as that is where the power star is.
Time should not be a issue in this mission.

de här var ju inte så värst bra tips...
kul att de körs

2008-02-16 16:33
bara och nöta. klarade den på typ tjugonde försöket...
Straight from the Suarn!
Producent

2008-02-17 00:43
>LUIGI'S PURPLE COINS<

Är det den svåraste?

2008-02-17 06:48
Är det den svåraste?

den är nog fan det

2008-02-23 12:57
jaa äntligen har man klarat den, men nu måste man ju klara den me luigi me :(
hemskt!!

jag klarar inte av de för jag har lite för dåliga nerver!
men ja klarade de ändå? jag vet inte hur...
har nån klarat hela spelet? kommer de en till bana sen efter dom 240`?
kul att de körs
Producent

2008-02-23 13:09
>LUIGI'S PURPLE COINS<

Klarade den nu också. Inte så galet svår om man bara nöter den om och om igen.

2008-03-04 15:00
ja och nu klarade jag den me luigi också,,, men va besviken jag blev på de "final galaxy" jag trodde att de skulle komma massa mer banor =(

tråkit! nu är hela spelet klart.... finns de inga mer sånna här liknande roliga spel? ja prövade ginger bred, men de va ju as trist..
kul att de körs
Producent

2008-03-04 16:22
Super Mario 64? ;P sunshine...
Arrangör

2008-03-05 10:07
"ja och nu klarade jag den me luigi också,,, men va besviken jag blev på de "final galaxy" jag trodde att de skulle komma massa mer banor =("

Nintendo har en tendens att lyckas glra en besviken, hur jävla bra spelet än var, som med SMG i detta fallet, som med OoT när man hade vänt upp och ner på hela Hyrule och funnit alla 100 golden skulltulas och det enda man får är pengar, oändligt med pengar visserligen, men då detta är det absolut drygaste i spelet, och som troligtvis kommer vara det sista man klarar, förstår jag inte vad man ska med alla pengar till.. :p
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2008-03-05 19:04
Gör mig grymt sugen på Wii...synd att jag är pank och min mor tycker jag är för gammal för tv spel... inga roliga födelsedagar längre :'( vill vara liten igen snyft.

Arrangör

2008-03-05 22:13
För gammal för tv-spel? tsss.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2008-03-08 17:53
Jo... tror min morsa är född i fel generation, nån som har en hipp mamma till salu billigt? :P

2008-03-08 20:23
Du kan få min :P hon slår alla mina polare på GH :P
Psycho Cirkus !