Super Mario Galaxy
Nu är det mindre än en vecka kvar. Vad tror ni om spelet? Har hört att det ska finnas mycket nostalgi i form av lite Mario Bros 3-relaterade saker, t.ex. musiken. Bara det räcker väl för att få en 10 i betyg ;). Ngn som ska köpa?
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Hahaha! Asså jag vill spela de... men tänker fan o me inte köpa en Wii bara för att spela Super Mario...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kommer antagligen köpa en Wii förr eller senare, och då kommer jag definitivt skaffa det. Hade jag en Wii skulle jag inte funderat två sekunder på saken. Allt pekar på att det blir en av de främsta spelupplevelserna under en höst som redan bjudit på hur mycket fantastiska upplevelser som helst.
Vad hände med "jag-tycker-det-är-bög-posten"? Jag ville ju svara ^^. Jag har en Wii, och bokade detta typ i februari. Nu är det mindre än en vecka kvar!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Illusion_ P15 den personen borde veta bättre helt enkelt. Jag tipsade högre makter och hoppas han blev varnad eller nåt.
Producent
2007-11-10 19:42
Verkar äga så jävla hårt. Synd att man inte har en Wii :/
har man inte en Wii lär detta vara anledning god nog att skaffa en!
Jag skippar. Har ingen Wii, kommer inte köpa en Wii. Jag såg reklam för spelet, ser soft ut då det påminner om de intressanta banorna i Super Mario Sunshine. Men fyfan vilken dålig reklam, eller?
jagvillocksåhaenblog.com
Producent
2007-11-11 00:30
"Jag skippar. Har ingen Wii, kommer inte köpa en Wii. Jag såg reklam för spelet, ser soft ut då det påminner om de intressanta banorna i Super Mario Sunshine. Men fyfan vilken dålig reklam, eller?" Inte sett den går den på tv här eller? Sett flera recensioner där dom hävdar att det är bättre än Mario 64...
Ja den går på TV. Känns som de missat något, tror inte det var någon musik i reklamen eller så. Något är det som saknas i alla fall som gör det hela skitskumt.
jagvillocksåhaenblog.com
Redaktionen
2007-11-11 03:00
Det kommer klia i wiiköparfingret när det är ute alltså..
namaste
bokade spelet bara för att det är mario, ser ju kul ut å så men efter att lirat super paper mario är det nästan så jag hatar mario. hoppas detta spel kan få en på andra tankar
Det är för många spel som kommer ut just nu. Jag måste ju köpa det här spelet också...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Har spelat det hela dagen, lär säga att det är riktigt riktigt bra! Gillar man Mario 64 så gillar man garanterat detta!
"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan
Det verkar som ett riktigt bra spel, bara läst bra recensioner från det. Fullpott i snåla aftonblaskan också. Snyggt är det också, :)
Verkar vara ett riktigt bra spel, det låter som om de lyckats göra ett spel som är bättre än Mario 64 och samtidigt har samma roliga känsla av att utforska och bara vara. Har dock ingen Wii ännu, men jag kommer nog köpa en för just detta spelet.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
klarat hela första observatoriet och jag är imponerad :) kontrollen fungerar ju hur bra som helst
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
... Gaah, det verkar bra najs ... värt köpa Wii för!?
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
Ja det är det.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Å jävlar, är denna ute redan? Fan, då får man plocka upp en kopia till lillebror och sedan grina illa för att han har Wii och jag har Gamecube..
•pave paradise•
Ingen konsol är väl värd att köpa för ETT spel? Fast har man pengar så varför inte. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Jo, det är det visst det......Glädjedödare :(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Midas P25 Jag skulle säga att Metroid Prime, Zelda, Wii sports och nu Super Mario Galaxy alla är spel som gör att det blir värt att köpa ett wii. :)
Plus kommande spel såsom Super Smash Brawl!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Zelda spelar man på Gamecube, konsolen det är gjort för! :P Metroid kan jag inte uttala mig om och Wii Sports är ju bara värdelöst. Men nog om det, ni ska prata om spelet ni gillar här. Jag ska inte predika mitt hat mot Wii. :) Som jag sa tidigare, det ser grymt ut för att banorna verkar vara de speciella banorna i Sunshine, och dom var grymma. Hade jag inte hatat Nintendo för Wii så hade jag köpt det!
jagvillocksåhaenblog.com
Midas: Man köper xbox 360 enbart för Halo3 alt. Gears of War. Och man kan mycket väl köpa Wii enbart för Super Mario Galaxy. ;) Zelda på 64, thank you very much.
•pave paradise•
lhabia X0 "Zelda på 64, thank you very much." nu har du missuppfattat, TP finns inte till N64
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
misery_chick: Eller så tänkte du inte långt nog.
•pave paradise•
Helt underbart lir, kan inte hålla mig ifrån det.
Straight from the Suarn!
Ligger etta på gamerankings just nu. Alltså det bästa spelet genom tiderna. statistiskt sett
Redaktionen
2007-11-22 13:41
! Inte fy skam alltså.
namaste
Jag blev som ett barn på nytt när jag spelade det,man sitter och småler hela tiden åt spelet när man kör:) Mario sviker aldrig!
...
Det är verkligen helt underbart att spela, helt omöjligt att le verkligen :)
•pave paradise•
Wii fläskar ut bra spel nu... :) Får nog bli en någon gång efter Jul!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-11-24 12:13
fan vad jag vill ha det alltså... ska köra lite Mario 64 DS får att dämpa.
Producent
2007-11-24 17:54
Ligger nog i garaget nånstanns, men mycket skönare att ligga i soffan med DS. Bättre grafik också ;P
Jag har sett det och det ser hemskt ut :(
Mikael Söderlund was here!
Gameboy_GutteN P49 på vilket sätt?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag har sett det och det ser hemskt ut Lite väl generellt uttalande va
Ser allt annat än hemskt ut kan jag säga efter ett 10 timmar långt parti.
•pave paradise•
ska köpa ett wii enbart för det spel. eller nej, för metroid också.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Det är fett bra! 90 stjärnor nu ^^
åhh mamma ge mig ett wii i julklapp!!!
Japp! jag är en trollkarl!
vad var det för värld som öppnades när man klarade bowser? Minns att det stod att en galax låstes upp men hittar den inte.
Straight from the Suarn!
emarkju P22 Öppnas inget extra, mer än "Purple Comets" som gör att det kommer ett exctra mission på varje stor galax
jo, snow cap galaxy heter den. Hur kommer man dit? Hittar ingen väg.
Straight from the Suarn!
Lyricist
2007-11-29 19:24
Kolla på framsidan av fodralet. Sen lägger ni ihop alla bokstäver med en liten stjärna under sig och voilá! Ni har meningen: U R MR GAY. Lite lustigt med tanke på hur många barn som diggar Mario!
man kan ju ladda ner mario 64 på wii online för dom som har glömt det :)
Redaktionen
2007-11-30 11:44
Haha! U R MR GAY.
namaste
snälla... snow cap galaxy????
Straight from the Suarn!