Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
niiice trick, den va galen..
Ja'da!
ge mig detta spelet! jag e fattig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
flasha din läsare, its fucking free!
i get more pussy then panty!
Lyricist
2007-10-15 00:52
jag ska träna på 360 flips til I die!
ÄNNU EN GÅNG, GÅR DET ATT LÄGGA UPP SINA FILMER UTAN XBOX LIVE GULD?
Ja'da!
Jahmal P21 du kan inte ens spela online utan guld, så nej. och du google?
OCH! hur klarar man
P-rod to tech to hubba Ride the Hubba NOLLIE 360 Flip to grind. Jag fattar mig inte på denna. Help me! :) Jag ridar på hubba, tror jag, det blir grönt, men då blir NOLLIE... rött direkt efteråt, gah!
Lyricist
2007-10-15 22:08
Confidence: Nollie 3flip to valfri grind på ledgen så klarar du det. Jävligt klurigt att få till i början, men det sitter när man lärt sig tricken ordentligt.
confidence P23 Hade samma problem med den, bara att försöka tills du klarar det. Finns liksom ingen genväg. Ibland är det stört svårt att få till dom flipparna man vill få till...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Bah, provade 360 flip seriöst nu och satte det efter fem försök, nu sitter den ju fan 8/10. Men det är ju visst för mycket laddtider! Om man gör en challenge eller spelar in film och man åker en bit bort från där man starade uppdraget måste det ju ladda om...
Längts upp till vänster i the burbs ska man skata en bänk hemma hos en snubbe efter ett tag. man ska sätta FS 5-0 to FS tail. För det första så börjar man så att tricken blir BS vilket är jävligt stört.. iaf jag har satt FS5-0 to FS tail men det löste sig inte iaf..men jag gjorde iofs flip to 5-0 to tail..gör det någon skillnad? måste fan komma därifrån snart..det är så enkelt att det blri svårt avb någon anledning
Lyricist
2007-10-17 09:48
Fattar inte hur alla kan haka upp sig på det uppdraget:P
Alla ni som lirar SKATE online, adda Gametag: oooCMGooo så man kan utmana nån WHOAIT :D
peace
Jag hatar att försöka med 360 Flip to FS Crooked mer än vad jag hatar pedofili just nu.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
hmmm nyss klarat x-games.. finns inga challenges kvar som jag ser på kartan. MEN enligt ign så är det ett gäng pro challenges kvar som jag inte gjort. typRattray Over the Board men huar fan kommer man till den? jävligt skönt lir ändå! hmm
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Jag klarade också X Games det enda som finns är PRO challenge där man ska köra S-K-A-T-E. Det jobbiga är att även om man klarat en så kommer en till exakt likadan utmaning. Någon som vet exakt hur många man ska göra?
cmg: 14, så blir du legend.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jag vill döda Chris Haslam. Får SKAT på honom men sen torskar jag alltid, sjukt störigt. Och så har jag fan fett svårt att få till dom svåraste grabsen... Har typ bara satt Christ är (som iofs borde ligga under easy).
14 st!!!!!!!!!! palla överdriv lite mer.. jag är på min 3dje nu.. Ärre ingen som vill lira online ? Adda gametag oooCMGooo, jag ska in nu.
tja, när jag ska registrera mig på ea-nation så står det att det är en "age restriction" som hindrar mig från att göra justdetta även fast jag har tagit bort alla blocks och allt som går att ta bort. så jag ska kunna registrera mig, är det någon som vet hur jag gör för att fixa detta? tacksam för alla svar.
"this glas must be like plastic or something"
ähh 14 st skate går ju på max en halvtimme om du kör ut alla genom 540's. Antar att man får åka runt och leta efter dem pro challenges som man inte gjort?
Polyphonic Ja jag satte någon 540 tidigare och det blev även min egen förvåning då jag inte gjorde det med vilje. Sen när jag testa igen så kunde jag inte. Jag har dock lärt mig nu att när man vill snurra snabbt så ska man hålla inne båda analog knapparna, då snurrar man snabbt som fan. Ska göra det med 540 och se hur det går. Hade visst också mark gonzales pro challenge kvar.
Jag sätter aldrig 540 nerför den där lilla trappen... Går det snabbare om man trycker ner analogknapparna? Måste fan prova lite snabbt innan jag drar hehe
funtar på att köpa det, men frågan är hur irriterande är spelet? Många dryga uppdrag?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Klart man blir förbannad ibland, men jag har inte fastnat så länge på uppdragen. Vissa Tony uppdrag är ju mycket värre som att hålla fast i elefantsvansen osv.. Fett värt spel. Köp det
jag klarar fortfarande inte den där nolle 360 flip ner för en trappa eller vad det är. stört som fan :(
cmg: Efter du snurrat en 360 så trycker du även den högra analogen åt samma håll så hets-snurrar du det extra halv-varvet :) confidence: hade också problem med den tills jag såg att det fanns en trickbock! ;) sen tog det 2 försök tills jag klarade det.
haru lust å komma över på en bärs och sen bara råka klara det åt mig? haha
Gurraa P23 Precis när du gjort ollie så håll inne båda analogspakarna till antingen höger eller vänster så ska du se så snabbt snubben snurrar : )
confidence: hehe lätt! :P men nöta nöta nöta! :D
Vafan, konstigt att jag inte lyckats råka göra det där förut. Nu är det ju iaf hur lätt som helst, dom klarar ju aldrig 540.
Varför är dom simpla uppdragen svårast? 360 flip to Crooked Grind på bänken med stora killen som går runt..jag har säkert gjort det 200 gr och klarar det inte..två gr har har kommit upp från 360 till crooked för att sen flippa ner..
Vart fan är Mike?! Har har sagt "Come meet me" ett bra tag nu men jag hittar honom inte. Jag har klarat några Skate mot några pros vid trappan, samt tävnligen på xgames. Tror jag bara har Big Air och resten av pros kvar. Och så "come meet me" då...
come meet me? har "varvat" spelet och kmr inte ens ihåg vad just den grejen är. 360 flip to Crooked Grind var nog det mest irriterande i spelet faktiskt, tog fan iaf 30 minuter att klara den skiten.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Gick förvirrad o spontanköpte ett ps3 o Skate idag efter ha varit vaken i ca 33 h. Smidigt värre. Nåväl, nåra glada amatörer man kan köra lite mot?
FUCK "ROB AND BIG"! Sista jävla kukskiten jag har kvar i hela spelet! Går fan inte klara! Nollie 360 flip to grind klarade jag hur lätt som helst, men den här vill fan inte....
Äntligen har lönen kommit så imorgon ska jag fan tjacka skate :D inte många timmar kvar nu :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
När jag äntligen klarar skiten så fryser spelet....
Ah klarade igen och nu funkade det :)
:O Det är fan groteskt stort :O hade inte förväntat mig detta :D
det är nice! dock lite jobbigt ibland
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Åkte vilse utav helvete :D Jävligt kul än så länge några tricks har varit jobbiga Xd wallride delen var lite hemsk vet fortfarande inte riktigt hur man wallridar så klarade den på tur :P Nu blir det skate hela natten :D
word, nu ska jag duscha lägga en snabb skit. och skate!
Det här spelet är nog fan skapat av djävulen :( SÅ JÄVLA ELAKT JAG TRILLAR OCH TRILLAR OCH SPELET SKRATTAR OCH SPOTTAR PÅ MIG :( tror inte jag svurit så här mycket över ett spel sen jadu
Det ær værldens bæstaste tv-spel. Næstan.
http://www.myspace.com/micman123
GAh tricka busskur går ju åt helvete...... kommer inte ens i närheten av att komma upp till den
åk längre åt vänster och gör tricket när det käns som du ska missa hoppet eller vad man ska säga.