I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-27 20:27

EA skate.

Demon är gammal nu, det är ju fullversion som gäller.

skate reel?
spelade lite över nätet igår, riktigt nice när man utmanar andra, speciellt S.K.A.T.E!

stället där demot utspelar sig, där finns samma utmaningar, sen hittar jag inte mycket mer? lite få här och där men jag vill låsa upp mer och mer och mer, speciellt XGames, där vill man ju hänga. hur?

i get more pussy then panty!

2007-09-27 21:08
Jag tycket att det känns mycket svårare än demot, kan sitta till jag blir helt frustrerad ibland, och till och med sur, men det är fett soft.
booyaa!
Orale!

2007-09-27 21:18
ha ha, läste en recension och personen som skrev älskade spelet, men även han hade blivit riktigt arg och frustrerad. :D

glöm inte L + down (om det nu bara är L?), vilket gör att du kan starta om på en spot.

2007-09-28 00:58
Så jävla lack man kan bli på spelet alltså... Ibland är det enbart ens eget fel, men oftast är de små irriterande fel i spelet. Alla små jävla kanter som man knappt ser men som fäller en på en gång. Folk som är i vägen precis där ens utmaning är. Att man helt random börjar i Switch position och det inte finns nåt sätt att vända sig på...
Det är kul när man väl spelar, men de känns som man mest ramlar hela tiden :)

Har klarat spelet nu dessutom. X Games va fett, Big Airen va stört svårt. Sjukt skönt ställe att bara glida runt på iaf!

Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-09-28 01:35
Håller med

Jag skulle vilja kunna kliva av brädan och gå upp för trppor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-28 02:56
Jag sitter på PS3 och har nött demot sönder och samman.. i början var det svårt och man ramlade väldigt ofta, jag blev också irriterad på att det var svårt att byta från switch. Men nu känns det som att jag lät sätter en backflip från en trottoarkant (kanske lätt överdrivet, men ni förstår poängen). Och att byta från switch kan man göra genom att dra vänstra analogen nerifrån och upp.

Men SKATE är lätt det bästa skatespelet någonsin, till och med bättre än THPS 1 när det kom. På tal och Tony Hawk, jag tankade demot till nya TH och det var skrattretande i jämförelse med SKATE.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-09-28 03:04
Rapsodisk P19

Det går inte riktigt att byta från Switch när man är i en utmaning där man måste få sjukt mycket poäng och dessutom göra vissa specifika trick på endast 30 sekunder. Det finns inte tid helt enkelt. Det är sjukt störande att börja i Switch i vissa situationer just för att man inte ser ordentligt framför sig då...

Håller med om att spelet är grymt, men det kunde blivit så mycket bättre om vissa små grejer blev fixade! När man kommer till X Games så blir allt mycket bättre dock :) Den "banan" är verkligen stört nice!

2007-09-28 08:26
Man kan ju hoppas på att dom skickar ut en gratispatch på psstore till ps3:an.

Har inget 360 men det borde väl vara möjligt att uppgradera bort buggarna även där.

2007-09-28 08:27
Någon som kört till både PS3 och 360 och kan säga vilket som är bäst? Står och överväger vilken konsoll jag ska köpa det till
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-09-28 08:35
Jag har lirat på båda, och tyckte mer om känslan på PS3, dock spelar jag nästan aldrig 360 så det kan vara därför. Grafiken borde vara densamma, svårt att avgöra då TV'n jag spelade på när jag lirade 360 inte var den bästa.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-09-28 13:37
Gogaku P21
hur tog du dig till Xgames tex? jag hittar ju ingen att snacka med.

2007-09-28 15:48
confidence P23

Man börjar ju i skateparken, efter att du gjort alla utmaningar där så kommer det en sista utmaning som heter typ "follow me" när du gjort den så hamnar du på en skola, och därifrån borde du kunna hitta allt möjligt!

Kom på hur man transporterade sig också! Gå in i kartan, och "zooma" in på ett av områdena. Sen använder man pilen (vänstra thumbsticken) och trycker på nån av de små ikonerna!
Lyricist

2007-09-28 15:52
Själv väntar man på sin ps3-version då! Det kommer väl på måndag antar jag. Demot är fett soft iaf.

2007-09-28 16:10
Gogaku P21
jag gjorde lite i "comunity nånting" där demon utspelar sig, sen lite vid skolan, sen nu har jag åkt och åkt och åkt, "ownat" ett par ställen men.. nada.

2007-09-28 16:10
fick göra de där vid skolan när man ska flip to grind to flip och allt det. hm :)

2007-09-28 16:16
confidence P23

Menade "Community nånting" när jag skrev skateparken :)
Åk tillbaka till skolan och se om det är grejer där som behövs göras! Du borde kunna åka till Skateshoppen snart också (Ser ut som två röda L på kartan), men se till att nån liten film har spelats som introducerar shoppen innan du försöker hitta den!

2007-09-28 16:28
hur får man sko,truck och hjul sponsorer...har bara en bräd sponsor för tillfället...
12345678910

2007-09-28 16:32
DeCas P21

Jag har inte fått sko eller truck sponsor ännu. Hjul fick jag typ helt random. Gör så många utmaningar som möjligt så kommer du få fler sponsorer allteftersom!

2007-09-28 16:37
Ok soft =)
12345678910
Lyricist

2007-09-28 17:07
Damn vad jag vill ha spelet NU!
Skivsamlare

2007-09-28 17:27
beställde ni från us?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Lyricist

2007-09-28 17:45
Jag gjorde det! Det har la kommit ut till xbox 360 nu i europa.

2007-09-28 18:19
att switcha genom att snurra på LS från vänster till höger lite snabbt tar väl inte så lång tid Gogaku? har inte kommit lika långt som dig på spelet så det kanske inte finns tillräckligt med tid att switcha på ett av uppdragen, som du sa? Verkar vara sjukt ont om tid isåfall haha

riktigt fett spel, håller dock med om alla små kanter som finns här och var, + att det suger att man inte kan ta sig upp för en simpel liten kant när man inte har nån fart, man måste lixom glida bakåt och ta lite sats för att ta sig upp ibland. Störigt moment.

Men att man kan transportera till alla uppdrag på ett litet knapptryck är fett skönt, annars hade jag slagit spelet i bitar.

Helt klart ett bra spel som är sjukt kul

2007-09-28 18:28
Kammel X10

Tro mig, jag hade inte tid att göra det...

2007-09-29 00:47
Repade min skate skiva idag ... cry ska försöka hitta nått ställe där man kan få den lagad. Flyttade mitt xbox från vertikalt till horizontellt när det var i gång (silly me) hela skiten repades. Lite små besviken på att det inte framkommer tydligt att det är en sån big nono
He said, I write what I see
Write to make it right, don't like what I be

2007-09-29 01:05
Inte för att vara den som är den men det är väl lite common sense att inte flytta den när skivan spinner ;)

Funderar starkt på att köpa skate, spelat demot hur många timmar som helst. Hur är multiplayern? Skatea fritt? Utmaningar?

2007-09-29 12:30
krapduude P20
De beror ju på vilken konsoll man har, på ps1,ps2,gc funkar det bra att tappa konsollerna i golvet medans man spelar utan att de repas eller hänger sig!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-09-29 14:53
krapduude P20
det finns freeskate, utmaningar, tävlingar.. allt möjligt. sen vissa ställen ska man "äga".

2007-09-30 00:57
Hock
Sant, 360:n är faktiskt fett känslig med. Hade 360:n i närheten av min subwoofer ett tag och explosioner etc repade min CoD3 skiva :/

Confidence P23
Låter nice, blir väl att införskaffa spelet snart då.

2007-09-30 00:59
krapduude
Åfan. tur att man kollade in här då, eftersom min ligger på suben.. hehe!

2007-09-30 02:27
Hehe spelat är underbart men xboxen är lite små mesig, som sagt var väl mest av  gammal vana jag rörde på konsolen. Mitt ps2 flyttade jag alltid runt utan problem. Men men gjort är gjort får tillbaka spelet på måndag ska bli soft det är sjukt roligt.
He said, I write what I see
Write to make it right, don't like what I be

2007-09-30 03:00
Klarade spelet idag. Känns som man spelade igenom det för fort.. men men, nu kan man börja lära sig alla sina favorit spottar, för det var verkligen därför det kändes så mycket enklare i demot, man kunde ju hela området in och utantill.

och jag kan hålla med om att det finns fruktansvärt många irritationsmoment, som folk som går upp för trappan när man är sååå nära att spöa mike carrol i s.k.a.t.e efter typ 1 timmes försök.. (killen sätter ju fan nästan ALLT). Eller att man inte kan sätta session-markers vid "äg spotten" etc  etc

finns mycket minus att ge spelet tycker jag, men plussen väger över då man hittar en skön spot och slappnar av.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-30 10:09
Spelade 2 timmar igår. riktigt jävla roligt!! men daaamn va svårt, 8 gr av 10 gör jag kickflipp ist för ollie. jag kanke har en rikitgt skev tumme.. ska på det idag igen o försöka spela hela dagen.. 

2007-09-30 12:15
thenumber10 P20
Om du repat skivan, testa då detta:D.
inte för att jag försökt själv, men...
Orale!

2007-09-30 15:06
VARFÖR, VARFÖR VARFÖR i helvete börjar man i switch på varenda jävla tävlning o S.k.a.t.e?!?! jag slår fan snart sönder kontrollen

2007-09-30 15:07
varför varför varför i helvet börjar man i switch på varenda jävla tävling o s.k.a.t.e?!!! jag slår fan snart sönder kontrollen

2007-09-30 15:07
haha ^ gaaah

2007-09-30 15:54
vad spelar det för roll? :P

2007-09-30 16:49
Varför i #&#¤%#¤ går det bara spara 8 videos..............?!
CHRIST

Sen går det inte logga in på reel heller, så man kan inte spara videorna på datorn för att sedan rederade från xboxen. Fan va frustrerande. Lägger undan skate nu förfan haha

2007-09-30 16:52
haha det är skönt hur frustrerade folk verkar bli av detta spel!

Körde "Jam" online igår och det var riktigt soft faktiskt! Jag ägde så hårt dessutom :P

2007-09-30 16:53
såg ni top videon på reel, när killen satte sig på en bänk? :D
Lyricist

2007-09-30 17:53
Den är så jävla fet haha!

2007-09-30 17:57
haha, garvade så hårt till den :)

har lite man själv borde lägga upp.

kan inte lite whoaiter skata tillsammans? om man har 360 då.
Lyricist

2007-09-30 18:11
Ah! Alltså, skulle man kunna sitta i skate så skulle den filmen vara hur EA skulle demonstrerat den funktionen hahaha. And here is a "backflip to lean back like ure name was mr.cool".

Tyvärr har jag inte 360, men imorrn kommer nog mitt till ps3:D Så då kan jag iallafall dela med mig av mina åsikter här i tråden hah!

2007-09-30 19:43
Man kan inte lira online Ps3 till 360 va? Det vore fett sweet om det gick!

2007-09-30 20:16
jag är grymt jävla sugen på det här spelet..men är de till Xbox 360 eller PS3 som man ska slå till på ? kommer inte ha råd med varken eller på ett bra tag.. eller så skriver jag de högst upp på önske listan i jul.

2007-09-30 20:20
Saanell P18

Om du bara vill ha det här spelet så spelar det nog ingen roll om du köper ett 360 eller ett PS3. Men med tanke på att 360n är betydligt billigare än PS3an så lär ju 360 vara ett bättre val för dig. Men kolla in vilka andra spel det finns till respektive konsoll och bestäm vilken konsoll du ska köpa efter det!

Om jag missuppfattade, och du har både ett PS3 och 360 och bara undrar vilken version av Skate du ska köpa, så spelar det nog ingen som helst roll.

2007-09-30 23:59
Gogaku P21

tack :) ska kolla runt lite :)

men hur mycket skiljer sig spelupplevelsen konsollerna imellan ? om jag slår till på ett PS3, funkar kontrollen lika bra ?

Lyricist

2007-10-01 00:09
Kontrollen funkar soft på PS3!

2007-10-01 00:23
Det verkar som att spelen är i princip identiska till de båda konsollerna, så jag tror inte det spelar nån roll som sagt! Ett plus med PS3 är ju att det är gratis att spela online, men å andra sidan så är ju Ps3an mycket dyrare än 360n, så det jämnar nog ut sig efter ett tag ändå!

2007-10-01 05:01
har kommit långt nu, kämpar med de sista film och deathraces för covern för trasher! asså nåra film sessions e helt omöjliga, och jag blir bara galen på deathraces! frustration e bara förnamnet! men klart mindre frustrerande än att grinda up för en telefon vajer och få 1,5 miljoner poäng på thps....
Ja'da!