jo men på gameshop e dmo slut o så men ja köpte de på elgiganten i går för 599 o de e värt var ända krona.
thundercooperfuckinbird
Fett spel men spelar mer Bully nu haha det dödar
Robin (G_Lee)
varför är det så få arenor? finns ju bara typ 7 stycken. iaf till 360
nej
för att det är ett jävla skitspel, har du inte fattat det?
Inget skitspel, skitkonsol ;) Och Tottis hörnor mördar verkligen går alltid mot De Rossi eller Montella eller Aquilani!
Hammarby Alcoholics
ah visst ditt cp riktigt dåligt av konami att lyckas göra det så värdelöst till 360 100 ggr bättre på ps2
Word2yaMova P21 jag får ingen bra bild när jag frapsar. Måste dyka djupare och se vad jag kan göra.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Aja, jag slänger upp allt nu med halvtaskig FPS....
är det fler arenor på ps2 versionen?? vafan e de så för?!
nej
frost P19 Använt nåt program för att fixa till kvalitén? jag kör alltid med Virtual dub.
Det är inte kvaliteten det är fel på, det är för låg FPS när jag frapsar, ligger på 13 FPS. Som sagt, sitter och editerar klippen nu, kommer upp lite senare ikväll. Ber om ursäkt för den usla FPSen :)
tankar det nu
vad är det för jävla film du ska lägga upp har du filmat dina coola överstegsfilmer på pes eller? ballt
frost, länk? :)
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
man kan ställa in om man vill byta gubben manuellt eller att den gör det av sig själv :) over and out!
VALLAV. VAD?
varför är det så få arenor till 360 versionen?
nej
är det stor skillnad på xbox 360 och ps2 versionen? ifall man kör mycket och blir bra på xbox 360, kan man lira bra på ps2 då sen?
Forumsignatur:
Jag äger Med Inter går alltid på SKott med Adriano han har 99 i hårdhet på skotten
Robin (G_Lee)
nån som kan svara på skillnaden :P please :)
Forumsignatur:
bluesky, hmm jadu ps2 versionen liknar ju pes5 mycket mer än vad 360 versionen gör. Jag skulle nog inte vara lika bra på ps2 som jag är på 360 nu alltså. :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Någon som sett någon skillnad om man lirar på en vanlig typ 28 tums bildrörs tv jämfört med tex en 42 tums plasma? Skillnaden när jag lirar hemma på plasman jämför med en polares tv så är det grov skillnad. det går sjukt mycket snabbare på min stora tv, o visst dom små rörelserna blir tydligare på en stor tv det kan jag förstå vilket kan göra att de ser ut o gå lite snabbare men de här är något mycket mer än bara det. Vändningarna o allting går avsevärt mycket fortare.. något som upplevt samma sak eller har ett bra svar på det?
har upplevt såna skillnader förr..när jag o polare jämförde med olika tvapparater. vet inte varför dock.
chap det e precis likadant för mig. hemma går det mycket snabbare och skotten känns hårdare osv än på min polares prutt-tv.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Väldigt underligt grej, för som jag sa, det beror inte bara på att tvn är större att dom små rörelserna känns snabbare.. det är något mer än bara det..... Är jobbigt när man går från den större till den mindre för de blir lite som ett annat spel o de tar ett tag o komma in det. MEN jag tycker spelet är sjukt mycket roligare på den stora tvn där de går lite snabbare, tycker de går alldeles för långsamt på den lilla. O det är inget jag bara säger för att jag är van vid det, andra polare som lirat på båda (som inte själva har spelet) säger samma sak.. man borde nästan slänga iväg ett mail till konami eller vilka de nu blir o lyssna om dom kan svara på det.. någon som inte firar jul o har gott om tid o är bra på engelska som orkar det? säg till då..
Nu när ni ändå har en pes tråd uppe.. hur gör man olika tricks eller coola skott.. o hur fan skuter man?! behöver bara toucha knappen så går skotten åt helvette
Att kunna få till ett bra skott är en konst alltså, jävligt magiskt, jag hajjar knappt själv hur jag gör. Som sagt, det verkar verkligen handla om enbart känsla.
Det som avgör hur bra skottet blir, är hur du kommer fram mot bollen, tajming o så. Tajmingen är viktigtast när de gäller lång skotten, pröva picka 2 gånger på R1 så bollen åker fram en bit o sen skjuta. Men något som är en ännu större faktor är ifall du har en back i ryggen, ligger någon bakom dig o du skjuter blir det inte alls lika bra. En annan sak är om du skjuter när du har "dålig" balans, har du precis rundat målvakten i 90% (?) grader, sidled dvs. och du drar på ett skott då går den med största sannolikhet 20 m över, extra högt om du skjuter med zlatan. Man ska alltid ta med sig bollen ett steg innan man skjuter, får man en pass på djupet som man löper med så är det oftast bättre att hålla i den en halv sekund för att sen skjuta än att ta den direkt, en sak som iofs säger sig själv. En sista sak som också är självklar, men viktig, se alltid till o skjuta med rätt fot beroende på vilken fot spelarna använder sig av, är adriano vänster fotat så måste du se till att skjuta med vänstern, annars kommer den i de flesta fall 20 meter över. Det är en sak som är tok viktig om man vill göra mål på första försöket. Är dom här sakerna jag gillar med pes, väldigt verklighetstroget. Så nu har ni ett par tips.. lycka till..
har detta släpps till vanliga xbox ?
Skillnaden i spel tempot beror sig på om man kör på en widescreen tv eller en gammal 4:3 tv. Har varit så sedan pes 4 vad jag minns.
◙...◙
haha! det borde man fan ha förstått.. men fan va fint att man fick svar på det.. prövade nu direkt med att minska bilden o visst har du rätt.. tacksam för de
Ruskigt bra spel men har de inte gjort Zlatan lite väl mäktig? Man kan ju inte ta bollen från honom..
http://www.myspace.com/dirtydonline
Absolut.. han o adriano blir rätt överlägsna som anfalls-par, mest pga att dom är så starka i kroppen..