Har inte klarat Prince of Persia : Warrior Within , för i slutet nånstans fattade inte spelet att jag ville gå igenom en tidsport. Startade om, flera gånger, laddade tidigare savear, installerade om spelet och klarade dit igen, men det gick inte. Jävla skitspel. >.< eller, ja, skitversion. Spelet är ju helt underbart.
GTA San Andres Har fastnat där man ska åka flygplan o flyga så lågt som möjligt
Ja sa ju så ;)
Tycker Ninja Gaiden till xbox var förbannat klurigt, men ska ta tag i det när jag får tillbaka det av polaren. sen så GTA San Andreas tröttnade jag på när jag inte klarade något jävla uppdrag, och nu var det så längesedan känns det som så jag minns inte ens vad man ska göra eller har gjort.. Får ta tag i kraga och spela vidare
Ninja Gaiden är svårt men det gäller bara att försöka om och om igen. Första gångn jag körde igenom det satt jag fast på bossen Alma, det tog cirka 50 försök innan jag klarade henne. Nu är det pisslätt :P
Fanns nått snes spel som hette lagoon som hade en första boss som var totalt jävla omöjligt, kollade walktrhough och sidan sa att bossen var för irriterande att spelet inte var värt. Alla strategi spel är för lätta precis som rpg spelen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Final Fantasy 7 Efter att jag hörde alla snacka om spelet osv. så började jag körde det förra året, men efter några timmar gav jag upp, och nu efter Advent Children filmen så började jag spela igen....fast gav upp efter ett tag. Varför e det så? Det kanske är lite sent att börja FF7?
sotarpojken Aldrig för sent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bubble Bobble har jag försökt många gånger med. Någon här som klarat det?
Super Mario 3 till NES klarade jag aldrig. Nu på senare dar när man blivit bortskämt med minneskort och allt vad det heter, så orkar man knappast spela SM3... Super Mario Land till Gameboy klarade jag aldrig heller.
At the gates of Eternity...
Jag har väl klarat fyra spel och det är super mario 1 och 3, donkey kong och sam & max (med fuskbok ;)
så alla andra spel har jag inte klarat och det är en del
gta 1 gta 2 spelade sällan uppdragen, gillade mer att glida omkring
/ johan
Eftersom jag startade tråden... ...ville jag bara tillägga att jag nu har "klarat" Morrowind...
4star - Cut the fuck up...
Gradius svåååårt :D långt! Life force tappade bort spelet :( Battletoads helt omöjligt! börjat om minst 100 gr, men aldrig klarat längre än högst 5 banor!
Morrowind (Xbox) Har spelat det en hel del, men det tog riktigt lång tid innan jag förstod det (spelade mer än 10 min) efter att jag köpte det. Men det är helt enkelt för stort för att jag ska klara det, får nog satsa på Oblivion istället. Fallout 2 Jag var nog för liten när jag fick det spelet, men jävlar va kul jag och en kompis hade med det och en trainer så vi kunde göra en vandrande gud i spelet. Diablo 2 Tröttnade på min singleplayer fil och de gånger jag försökt köra med nån på battlenet har jag alltid blivit frånlevlad eller överboostad så jag inte hajjar ett skit och inte får ut något nöje av det hela. GTA 3 Kändes bara sjukt dåligt när jag kunde välja att spela Vice City istället. Metroid Prime Min bror ladda min fil och spelade vidare 5 timmar på den, efter det så orkade jag inte skapa någon ny eller fortsätta på den. Zelda: Wind Waker och A Link to the Past Har alltid tröttnat. Ninja Gaiden Är på bossen i chapter 15 och orkar bara inte ens försöka. Half-Life Det var verkligen inte kul när man kom till rymd-banorna, så jag nöjde mig med att kolla på en speedrun för att se hur det går för Gordon i det sista. Det är väll de spelen jag kommer på nu som jag är mest "sur" över att inte ha klarat. Brukar inte klara så många spel egentligen, så att lista alla spel jag försökt med och inte klarat skulle vara för mycket. Senaste spelet som verkar bli ett sånt är Metal Gear Solid 2, har precis klarat Vamp, men då får jag reda på att jag måste simma ännu mer, utan radar och bland ännu fler minor, det är något jag verkligen inte vill. Vattenbanor suger skit i spel.
njut
Har även börjat på Baldurs Gate 2, men det blev inget av det hela. Brukar inte kunna spela så mycket på datorn, har alltid haft en ganska så obekväm datorstol så det helt enkelt inte går.
njut
klart man klarat boubble boubble ;)
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
HenkO P25 Bubble Bobble har jag bara klarat med kod. det är ju nån bana, typ 47 som är skitsvår...plus att man måste vara två spelare för att få happy ending...och det bästa är allra sist efter eftertexterna när man får lyssna ingenom låtarna...där finns ett hidden track som enligt mig är en av dem bästa låtarna i tv-spelshistorien... du får köpa koden för 47 000!
rygar (NES) de äckligaste spelet någonsin, den som varvar rygar nemas problemas ska jag donera mitt chippade ps2 till så e re bara
Slickad av /
StarScream http://bisqwit.iki.fi/nesvideos/movies.c gi?id=345 Snubbe som river igenom hela skiten på 6 minuter med warps. Finns en anna som river igenom det utan warps på 20 minuter.
A Profound Hatred of Man
Gta spelen...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ecco the dolphin är fortfarande en nagel i ögat. sen ninja gaiden till xbox..... eternal darkness, arcanum, fallout 2 (verkar som att många haft problem att knäcka den nöten) o diverse.... oftast beror det på att jag helt enkelt tröttnar. sällan att spelen är för svåra nu för tiden.
Shop smart. Shop S-mart
San Andreas (PS2): de är möjligt att ta alla tags, snäckor mm...
jau fan klarat bubble bobble 2 player med min tjej kusse för typ 17 år sen. bossen i slutet är fet som fan :D skoj att egga blixtar :D
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Krille_On, de va svårt men ja å en polare knäckte de över en helg. hyrde skiten och bunkra i 3 dyng :) de va goda tider de :P
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Jurassic Park till Sega. Man kunde köra som både en raptor och som sam neill's karaktär. Inget som var speciellt svårt fram till sista bossen. Var man raptor mötte man Sam Neill och var man Sam Neill mötte man en raptor i rummet med det där T-rex skelettet. Är helt övertygad om att det var buggat. Tömde alla vapen på Ammo och stod på alla ställen man kunde tänka sig, ändå tog fanskapen ingen skada alls. Fan vad arg jag var...
Vasastan JAO!!
är fast i final fantasy X-2... men jag tror jag ska fortsätta snart... ska möta sista bossen.. har bara level 47=/ :(
<3
Prince of Persia: The Two Thrones. De 2 första spelen va skitbra...där här va lika bara men jag har tröttat. Måste spela vidare någon dag och se hur serien slutar.
A Profound Hatred of Man
Kände en snubbe som kom till stage 5 i Ghost Goblins, men då var han hyffsat agressive.
Håller med Misery_chick, pagemaster till snes - svåraste spelet EVER
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
Spelar ju ingen roll, alla har skellet i skåpen! Vad ja menar är att alla har spel som dom inte har klarat eller inte orkat spela klart.. finns många exempel men orkar inte rabbla upp alla spel som ja börjat på men inte orkat spela vidare
Geez
SMB 2 till NES, klarar det inte ens till SNES med spara-funktion :P Måste skryta lite med att jag klarat Lost Levels dock ;) Fan, jag satt och klurade ut mina tre värsta spel när jag läste tråden, nu har de försvunnit ur skallen ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
casp: haha max payne? Tidernas enklaste spel ever.. För övrigt har jag inte klarat ett enda GTA spel! Tagit alla uppdragen men de finns ju så mkt mer att göra sen efter så man pallar inte. San Andreas är ja inne på nu o försöker gå igenom..
Finns mängder med spel som jag inte spelat igenom. Tröttnar jag så börjar jag med något nytt. Finns för mycket bra spel för att man ska klara sånt som man inte tycker att man behöver klara :) Spelar nästan alltid flera spel samtidigt, då är det lätt att det blir så.
Bör tilläggas att det kan räcka med att jag dör/ får gameover/ whatever en gång för att jag ska tröttna :)
chrono trigger: fastnade helt enkelt, hittade absolut inget sätt att ta mig vidare... Might and Magic av alla dess slag: alla i den serien är sanslöst svåra. Baldur's gate 2: man blir distraherad av personliga uppdrag hela tiden, till slut tröttnar man... mega man: jag e kass på det helt enkelt.
"är du full eller dum eller bara höger?"
bf2:mc till ps2..
saaaru..
fastnade på det det där "blodspåret" på Max Payne, labyrintgrejen, pallar inte så den har jag inte klarat. Sen Red dead Revolver, rätt nära sista bossen men för mkt skjutaskjutapangpang å för lite ammo på dem göttiga vapnen, så fuck it....
New Zealand Why not?
chrono trigger fick jag problem med för att varje gång jag kom till ett speciellt ställe på rom:en så hängde det sig, oavsett hur många emulatorer och olika roms jag testade.
Empire P21 : Samma för mig med star wars: fantom-majonäsen. Fast jag hade ett hack i cd'n :P
Empire hängde det sig lr kunde du bara inte se skärmen? Chrono trigger lider av "moln" (i framtidsvärlden) vilket är det 3:e lagret grafik (vilket tyvär även är text) så om man kopplar bort det medan man vandrar runt och sedan slår på det när det är dags för konversation (man ser bara textrutorna, inget annat).
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P20 Jo man kunde stänga av olika lager det vet ja, hittade massa gömda gångar etc på det sättet men spelet hängde sig totalt.
Zelda: Ocarina of time... Körde fast i det där lilla slottet eller vad det var efter öknen ni vet, sen orkade jag inte spela längre. Trevligt spel annars.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Shakes P19 : You are kidding me!? Det är ett spel man MÅSTE ha på sitt samvete :)
Jag vet, jag skämms fett. Fick ju OOT till kuben när jag köpte Wind Waker och tänkte klara det, men det orkade man inte med, OOT kändes så handikappad jämfört mot WW. Kom iaf till vattentemplet på kuben.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
jag klarade aldrig Fallout 1 (pc) Baloon Kid (gb) Devil May Cry på Dante Must Die (ps2) Nåogt av Comander Keen spelen (pc för way länge sen) Duke Nuke'em 3d (men jag fuskade och klarade det endå) Far Cry (Pc) för det blev bara sämre och sämre för varje bana. Warhammer: Shadow of the Horned Rat (pc) SMB3 (nes) Sonic 2 (sega megadrive)
"i worship a god with an elephant head" /King Mob