I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-03 22:52
Endeavour2

haha, fan.. jag som velat tanka massa svenska ljudböcker... nooooooooot

har ändå tankat ca. 10 filmer (A) I'M AN OG NIGGUUUHZ
Get Random!

2009-04-03 23:20
Men hur funkar det med oneswarm tex nu då? Efter att denna lagen trädde i kraft?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-04-03 23:21
Fucked up meningsuppbyggnad i inlägget ovanför. Ja ni vet vad jag menar!

2009-04-05 22:28
Nån som vet hur det är om man skickar filerna mellan varandra på msn?

Förjävligt att man inte har friheten kvar och inte får ladda ner det man vill. Jag kommer nog inte att kunna hålla mig så länge till. Det är inte mitt fel att film och musikvärlden inte har hunnit med utvecklingen och gjort en sajt där det finns både film och serier med svensk översättning + musik. Hyffsade priser kunde man ha + att dom nya tv-serie avsnitten kommer ut fort. Tekniken finns och många skulle nog kunna betala, prenumenera på serier o.s.v
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-05 22:33
Ruzz P24
Nån som vet hur det är om man skickar filerna mellan varandra på msn?

Jag vet faktiskt inte men det är ju från en person till en annan så det är nog rätt lugnt, men det går jäkligt sakta
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-05 23:18
braveheart swedish edition
BIT POP is taking over klockan 8

2009-04-06 08:03
Fortfarande inte någon som svarat.
Hur pass säkert är det med OneSwarm?
Hangaround

2009-04-06 18:30
Svensk musik och film är det enda jag undviker.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-04-06 19:49
Peacerich P26

Kolla i flashbacks forum. Finns massa info om de i fildelningsforumet.

Tror fan att jag ska skaffa mig relakks och se om det är något att ha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-08 10:21
Jag provade att installera Hotspot Shield och då dyker inte min IP adress upp på antingen swebits, torrentbytes eller whats my ip. Jag har tillochmed ett spårningsprogram installerat på datorn och inte ens det kan hitta min riktiga IP adress. Men det är ju en gratis tjänst och ryktet säger att dem inte ska fungera. Hur säkert kan det här vara?

2009-04-08 10:55
Diesel, jag har också fundelerat på de där.. Hotspotshield funkar ju på så vis att du kan glo på video från Hulu och liknande iom att du får ett amerikanskt IP, men jag tror inte att det är helt säkert när det kommer till fildelning. det är säkert itne jättesvårt att ta reda på vem som döljer sig bakom deras proxy.. De skulle säkert itne heller banga att lämna videra dina uppgifter till djävulens advokater om det skulle efterfrågas...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-04-09 22:30
Men för nedladdning så funkar det bättre än ingenting alls.
OST!
Användaren är inte inloggad @ 

2009-04-21 15:33
Jag har en liten fråga. Det är ju mycket snack om att öppna sitt trådlösa nätverk osv. Jag bor på ett internat på en folkhögskola och delar nätverk med 50 andra elever. Det är dock inte trådlöst men kan de veta att det är jag som har tankat eller är jag säker?

2009-04-21 15:39
du har förmodligen en fast IP adress så det kan dom nog
http://www.aktivdemokrati.se/
Användaren är inte inloggad @ 

2009-04-21 15:50
Är det någon som rekommenderar dold.se? Är det smidigt?

2009-05-07 00:18
Visst är det väl som så att det än så länge är helt safe att ladda hem så länge som man inte har telia som leverantör. Då det endast är Telia som dagsläget lagrar och därmed delar med sig av sina klienters internettrafik?
 DIF!

2009-05-07 15:24
bob P20

vad har du fått det där ifrån?
ComHem
Bredbandsbolaget
och många fler..
..lagrar de uppgifter som krävs av IPRED och delar ut dessa efter tvång från domstolar..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-05-07 21:34
Det är ett starkt önskemål från våra kunder och därför har vi beslutat att inte längre spara uppgifter om kunders ip-adresser, säger Tele2s Sverige-vd Niclas Palmstierna till TT.

Ipred-lagen gör det möjligt för upphovsrättshavare att, via ett domstolbeslut, kräva operatörer på information om misstänkta fildelare. Det genom att namnet och adressen bakom ett visst ip-nummer, kopplat till ett enskilt internetabonnemang, lämnas ut.

Lagen ålägger dock inte internetleverantören att spara uppgifterna i fråga. Om de helt enkelt struntar i att lagra informationen blir de nya reglerna i praktiken tandlösa.

Två andra operatörer, Bahnhof och Alltele, har redan meddelat att man inte tänker lagra informationen som krävs för att koppla enskilda användare till ip-nummer.

Friktion, nej, inga uppgifter lagras, då det inte är lagtvång på det, samt att det finns en gammal lag som säger att sådana uppgifter ska sparas så kort tid som möjligt..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.