Graffare
2007-12-17 20:42
skillz: du gillar inte ens vista, tyst på dig ;D
VeCn: Orginaltemat till Vista är inte speciellt snyggt, nej. :)
nhoj Var har jag påstått det?VeCn Leta efter countdown gadget på microsofts gadget-hemsida :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det kan man väl förutsätta från ditt screenshot?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nhoj Nej, vad man skulle kunna förutsätta är att jag vill ha OSX - något som jag redan har då jag kör Leopard på min Mac Pro. Vad man även skulle kunna förutsätta är att jag vill ha något liknande en enhetlig layout på min desktop, vilket skulle vara en väldigt korrekt betraktning. Fler tafatta försök till ironi som inte går hem? :)
daviden Får man fråga vad du kör med för Miranda "mod" och vad för ikonpack du använder till docken? (Du kör med ett leopard skin till Rocketdock, va?)
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
på hugget? nåja
beezerk Stämmer bra det. Hittade ett leopardskin på rocketdocks hemsida. Ikonerna är Gant icons, sök på deviantart - det finns massor av uppsättningar där :) nhoj Nejdå, bara lite less på viktigpettrar som bara MÅSTE slänga in totalt onödiga kommentarer i varje tråd.
beezerk Glömde miranda-moden. Vilket menar du, själva contact list-skinet eller dialog-skinet?
daviden, both. gillade ichat/iphone inspirerade dialog-skinnet, medan avatarsen var riktigt frescha i contactlistan.. Länka gärna båda (om du vill) :)
daviden yeah yeah det är ju trots allt en skätmdumpstråd så en kommentar om en skärmdump kanske inte är helt jävla dum i alla fall.
daviden: Varför har du smutsat ner OSX med en äcklig Windows-logga i hörnet..?
•pave paradise•
daviden vad heter det skinet på rocketdock du hämtade ?
fuck you and have a nice day sucker
beezerk Har inte någon länk till kontaktlisteskinnet, men det heter AdiumX. IEview-temat heter Renkoo. Tror att allt finns på miranda-im.org :) Avatarsen är ju folks egna avatars, så det kan jag inte hjälpa dig med. lhabia Det är min jobbdator jag kör Leopard på, detta är min egen laptop. mangan leopard...något :) har döpt om det själv i min skin-lista. bara att googla så lär du hitta något.
daviden Tack så mycket :) När jag skrev att jag gillade avatrsen menade jag inte själva bilderna utan placering, stolek och de rundade hörnen ;)
Ah... men det är default miranda typ... bara att ställa in hur man vill ha det :)
daviden nice stuff there :D
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Graffare
2007-12-18 22:57
Nu har jag pillat lite med min vistaburk.
Ny screen
Daviden: Vad är det för nått du har längst ner till vänster? Är det winamp skin? :S
Error: KeyBoard Missing. Press Any Key To Continue.
CD Art Display :) Google it.
Tack. Jag har skickat 2 sms med texten FIC för att få en aktiveringskod men inget kommer. Bara sms som säger Send the word FIC for the last time. :S
Huh? aktiveringskod för vad?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
daviden Det var jag som var dum och laddade ner den från en konstig sida. Men nu har jag hittat den, tack så mycket.
Graffare
2007-12-21 13:08
knarkarn: sjysst bg, fast jag fattar inte hur man kan ha tworowstray
VeCn X40 "Bild på vista"
Vilket skin har du? Alltså, istället för deafult Vista ^^?
Och vilken version har du? Jag har Home Premium, men alla skin är där för att jävlas med mig. Hittills bara två som funkat ^^
Men skulle du kunna länka ditt skin? :)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Graffare
2007-12-21 15:57
Jag kommer inte ihåg vad mitt heter,sitter hos flickvännen så jag kan inte kolla, men jag har iaf home premium på den datorn tror jag. Men jag anvnder mig iaf av windowblind som INTE är ett gratisprogram, orkar du betala för det kan jag hjälpa dig sen.
VeCn X40 tworowstray vet inte vad det är:S haha
men chansar på att du menar att jag har sån hög "start" där nere. det e HÄRLIGT iaf
Graffare
2007-12-21 20:36
precis, du fattade rätt :P det är ju iofs en smaksak :P
http://img69.imageshack.us/my.php?image=desktopnb0.jpg detta e min skärm
http://img69.imageshack.us/my.php?image=desktopnb0.jpg testar så här kanske
ni får markera klistra in det cpa sig med min länk när jag la in den sorry
tackar jag fick det som sagt inte o fungera när jag skulle fixa det kan ha gort fel men tack så mycket god jul o gott nytt år på er =)
VeCn X40 grejen är att jag hata det först. men så blev det helt konstigt så jag inte kunde få den "normal" utan att hela gick under. så jag lät det vara så. & nu gillar jag det skarpt. haha