LVR Kör du vista så följer den widgeten med tror jag...fungerar dock sissådär :)daviden Ah såg det. Ska pröva köra upp och ned vända världen nu :D se om jag får spel :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej.. som jag trodde.. Jag har fixat WLM 8.5 nu. :) Och ett vitt skin till WMP 11.. ;D
daviden, det dära som är ute till höger på msn, typ live dating osv. hur fick du bort den? får inte bort det..
japan4 : "Googla efter apatch :)"
jag har apatch, men får inte bort de?
Kan det vara så att du menar flikarna till vänster i Msn huvudfönster? Är det dem du menar så tar du bort dem Options på ditt MSN under "Tabs" och Hide Tabs.. MItt är också ändrat med Apatch och kan inte komma på något annat som du skulle mena..
Är det dem flikarna du menar så ändrar du alltså det i MSN, och inte i A-Patch. Framgick lite dåligt märke jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack denzel. de var det jag menade :)
sry för offtopic, men hur gör jag för att ändra ikonerna till andra som man laddat ner? ;O
Get MAD and change
alltså typ, papperskorgen o sånna,
Get MAD and change
nhoj är pidgin bra? har det webbkamerastöd?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
daviden: sjukt cool visningsbild du hade på msn. var är den ifrån?
HELLO .
Goodman Minns inte var jag hittade den - det är en vektorbild på någon anime-liknande figur :)
har verkligen tröttnat på allt snyggt man kan ha, kör enbart gråa och fula grejer nu.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
pappa_påse det är toppen skulle jag säga. jag saknar personliga meddelanden, i alla fall att kunna se andras och nej, inget stöd för webkamera, men det kommer nog inom en snar framtid. det är efterfrågat
nhoj Okej, jag väntar nog med att byta över tills dess... Just nu kör jag kopete, det duger, men jag är inte totally nöjd.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
det har jag aldrig provat. men jag är i alla fall nöjd med pidgin. det är enkelt, avskalat och snyggt. när webbkamera och personliga meddelanden kommer finns det inget mer att önska enligt mig.
va heter den grejen folk har med ikoner snabbknappar, har haft en sådan innan men kommer inte ihåg va grejen hette
Object Dock eller Star Dock om vi tänker på samma sak.
Graffare
2007-07-25 14:56
så många hjärtan har jag aldrig sett samlade innan.. vilka turtuduvor
dock är löjligt, mactrams :)
Graffare
2007-07-27 16:44
jag förstår inte grejen med att ha "tray" mm uppe på xp?
Haha, små Mac-wannabees. ;)
Min desktop är inte så spännande förutom att jag har den snyggaste bakgrundsbilden i den här tråden. IN YOUR FACES!
KLIK. <- Länk.
Göteborg på låtsas.
VeCn Rent interfacemässigt så är det rätt logiskt eftersom man har för vana att hugga tag i menyer från toppen av skärmen i olika applikationer. För det mesta söker ögonen av bilder/texter man ser uppifrån och ned (med vissa kulturella variationer).
Nån som vet om/hur man kan få webbläsaren genomskinlig i XP?
Wicked_ Genomskinlig webbläsare? Vad ska det vara bra för?
Eller ja, själv webbläsaren ska väl inte vara genomskinlig men toppen så att säga...Så som du har?
Wicked_ Windowsblinds XP (Den crackade versionen som vissa hellre föredrar fungerar inte, så tänk inte ens tanken) + Vista Transformation Pack 7 = "Vista" med genomskinlig ram på alla rutor a la Vista + Flip 3D etc etc..
Thanks NZA! Ska genast kolla upp det där när jag kommer hem! :)
Graffare
2007-08-01 18:32
daviden har antagligen vista
satt och fixade lite idag :) gjorde det lite finare.
Länk
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf Diggar ditt adium - saknar OSX lite när jag ser det där. En Macbook är inte högst på prioriteringslistan nu dock.
daviden hehe tack :) ne det förstår jag :) du har fullt upp med dina datorer nu som det är, jag börjar trivas mer och mer med mac, är i stort sett övertygad om att jag aldrig kommer köra windows medvilligt igen iaf. allt är som det ska.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Berätta gärna hur ni har gjort, sitter med xp och tycker att det mesta i tråden så snyggt ut och undrar om det går att fixa till xp, på vilket sätt isf? :)
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Vila i frid Daniel ! 091030
GlenOne - Jag hade samma "problem" som du. Snokade runt lite och hittade ett program som heter Style XP. Ladda ner det och sök upp lite olika "Teman" till Windows XP, finns överallt på nätet. Jätteenkelt.
Såhär ser min dator ut just nu.
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
annars om du inte vill använda dig att ett program (som ofta kostar) och segar ner din dator så googla efter UXTheme Patch, den gör helt enkelt att du kan använda windowsmotorn för att köra Visual Styles som du hittar på deviantart.om :)
afflaf - funkar det lika bra? man kan stänga av i princip allt så att xp styles inte segar ner nånting. men om UXTheme Patch funkar lika bra så är det kanske lika bra att byta?
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
grejen med UXTheme Patch är att du slipper köra ett externt program öht, du laddar ner en visual style, sparar den och voila. you're set. det är det optimala.
grymt, då får jag testa det. så fort mina 30 dagar med style xp tagit slut, hehe.
Haha...GUUUUD vad alla leker Mac-användare..:D En bra och säker uppladdningssida, någon?
•pave paradise•
imageshack.us är bra och säker.
en
bild ska ni få också