I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

D:\ är inte tillgänglig - "fel i en I/O enhet"

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-03-25 05:29

D:\ är inte tillgänglig - "fel i en I/O enhet"

Såhär är det, jag har en C o D där minnen är fördelat. D har alltid funkat som en safebox och där har jag alltid haft de viktigaste grejerna. hur som helst..laddade ner ett vanligt program men jag installerade inte. Så jag tänkte jag tar bort vissa filer som är onödiga (mest i C faktiskt). T.ex gamla filmer som jag har haft som tog ändå mycket minne.

så startar jag om datorn och försöker komma in i D. Så får jag det här meddelande när jag försöker på något sätt ta mig in i D;

"D:\ är inte tillgänglig Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O enhet"

Jag har googlat lite om problemet men det enda som finns om detta är saker som har att göra med usb, ansluten kabel, dvd o sånt skit. Inget som stämmer in på mitt fall alltså.

Jag hoppas ni kan hjälpa mig, skulle bli så jävla lack om jag var tvungen att formatera om skiten fan. Så mkt grejer som jag har i D.