I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Detaljer kring nedläggningen av Whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

Redaktionschef

2013-11-09 15:31

Detaljer kring nedläggningen av Whoa

Ola (Stuck) har publicerat en text på bloggen där en del frågor och svar kring nedläggningen förtydligas. Tanken är att blogginlägget ska uppdateras löpande och alltså bli en sorts FAQ. Finns det frågor du/ni anser obesvarade så maila [email protected], så ska vi försöka hjälpas åt att ge de svar som behövs.

Klicka här för att komma till blogginlägget

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Manager

2013-11-10 03:49
Jag förstår fortfarande inte vad meningen är med att ha alla forum uppe. Finns det inget sätt att rensa bort allt man skrivit? Jag vill inte ta bort min användare, jag vill bara inte att mitt skit står kvar utan att jag kan påverka det på något sätt.
Redline!

2013-11-10 16:50
Den här passar dig octagon :P

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2013-11-10 21:30
Nej, jag har accepterat att sidan stänger ner. Det är allt mitt kludd jag inte vill ska ligga och skräpa på nån låst sida i all evighet.
Redline!

2013-11-10 22:56
Jag är med dig. Jag skulle också vilja att allt togs bort egentligen. Men du får nog acceptera att du antingen tar bort din användare eller låter kluddet ligga kvar under ditt namn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-11-10 23:51
om 5 år ska jag in och läsa all skit jag skrivit. bara jag(typ) kommer ju veta vad jag sagt. men fan vad det kommer krypa i kroppen av att läsa vidrigheter som jag skrivit.

men det är ju itne mitt fel att det står som det står. admins har helt enkelt varit för slappa.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Manager

2013-11-11 09:29
Jag har aldrig accepterat något i mitt liv som jag inte accepterar :P
Redline!

2013-11-11 10:20
Du. Det ligger nått i det du säger :P

2013-11-11 13:07
Tänk blir jag känd under samma namn som mitt användarnamn?? Då kommer journalister, groupies, hatare osv kunna gräva upp allt möjligt dumt jag sagt här som tonåring haha
Moderator

2013-11-12 02:25
Dr.Octagon skrev:
Jag förstår fortfarande inte vad meningen är med att ha alla forum uppe. Finns det inget sätt att rensa bort allt man skrivit? Jag vill inte ta bort min användare, jag vill bara inte att mitt skit står kvar utan att jag kan påverka det på något sätt.

Hojta till nån admin, de fixar sånt.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Manager

2013-11-12 04:43
Menar du att en admin kommer rensa bort allt jag skrivit?

Jag behöver en webmaster känner jag på mig.
Redline!
Redaktionschef

2013-11-12 22:02
Trixig-person3 skrev:
Dr.Octagon skrev:

Hojta till nån admin, de fixar sånt.
Dr.Octagon skrev:
Menar du att en admin kommer rensa bort allt jag skrivit?

Jag behöver en webmaster känner jag på mig.

Nej, så har vi aldrig jobbat och kommer inte göra. Skriver man något på nätet får man vara beredd på att det finns kvar. Däremot erbjuder vi som sagt möjligheten att mörka att det är ni som står bakom åsikterna.

Eventuellt att vi på en snäll dag kan rensa i nån enstaka tråd, men börjar vi gå in och ta bort samtliga inlägg från användare så hackas ju diskussionerna upp i en massa trådar.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-11-13 12:09
Men ni kanske kan låsa vissa forum? "Övrigt" är ju inget som speglar 10 år av hiphop-arkivet och jag gissar på att det är där folk mest skulle vilja rensa i trådarna.
Manager

2013-11-13 13:30
D e d. Ha kvar de relevanta forumen men fimpa resten.
Redline!
Rappare

2013-11-14 11:06
Vad är anledningen till nedstängningen? Går det att ta över sidan?
Jonjon goes on and on
Rappare

2013-11-15 01:29
Kommer politik-delen vara publik?

2013-11-15 15:30
Kommer ni föresten säga något mer exakt datum när nedstägningen sker?

2013-11-15 15:59
just pull the plugg!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-11-20 00:07
Känns extremt selektivt att allt "plötsligt" ska stå kvar... Sjukt mkt trådar från runt 04 och tidigare som inte är kvar, intressanta trådar. Men de trådar som hade nån sorts kontrovers är i princip omöjliga att finna.

Ha kvar arkivet med musik och era blogginlägg, skrota resten, ser ingen som helst anledning till att ha kvar det andra.
DJ

2013-12-04 19:43
Vad är problemet med att det finns kvar? Det finns ju nu och är öppet. Jag kommer inte ha mer problem med det om 5 år än jag har nu, dvs inga problem alls. Det är kul om gamla trådar finns tillgängliga tycker jag. Tråkigt om allt bara skulle suddas ut...

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Rappare

2013-12-04 21:01
Fast NickeMannen, det är lätt att säga när man bara är 28. Om några år när du är lite äldre så fattar du att allt du gör nu kanske inte är så jätteroligt att leva med hela livet. Precis som alla 28-åringar så är du väldigt kaxig just nu och tänker att du kan göra och säga lite hur som helst. Men om fem år kommer du troligtvis inse att det du gjorde som 28-åring inte längre är coolt.
DJ

2013-12-04 22:49
Haha. Jag har tyvärr inte gjort så mycket på senare år på Whoa. Jag är och kommer alltid att vara cool dock ;)

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Manager

2013-12-05 09:18
Jag har fan loggat in varje dag sedan Backlash (ok, men nästan). Jag lovar inte att jag inte kommer börja döda folk om sidan ligger uppe och hånar mig men det inte går att logga in.
Redline!
Poet

2013-12-10 08:29
Tycker det hade varit ballt att fortfarande kunna logga in, men inte kunna skriva något.

Men då vill jag, som Octo säger, att bara Whoaiter har tillgång till det som skrivits på Whoa.
At the gates of Eternity...