I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa.nu @ flashback.info

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2010-07-09 18:44

whoa.nu @ flashback.info

Ursäkta om tråden redan finns, i annan del.
My bad, isf. Droppar iaf.

Vad i helvete är felet med whoa.nu egentligen? Ett ruskigt värdelöst jävla forum där man verkligen kan starta trådar utan något som helst underlag för diskussion, hur som helst.
Ett forum där i princip alla trådar är blogginlägg, ett forum där admins är komplett jävla retarderade, och ett forum där man blir bannad efter att ha kallat någon som sitter och sprider sin jävla feministpropaganda för cp, fast än folk sitter och kallar folk för värre saker hela jävla tiden. En webbplats där graffitiforumet är som mecka för äckliga toys med så jävla mycket luft bakom datorn, där i princip alla trådar blir en ihopgaddning för att håna TS. Och då är det inte heller i stil med ”Håhåhå vad du är korkad”, utan saker som ”EYYY, FAKK YOU HÅRUNGE”.

Och vad gör mods och admins? Sitter på sina jävla datorstolar, i sitt jävla moderatorforum och diskuterar om hur de ska förbättra sitt jävla skitforum, fast faktum är att det nog inte går :S

Sen är det ju inte bara lite kul att admins och mods för göra precis vad de vill. De får dra trådar hur offtopic som helst för att sedan skrika om hur vanliga dödliga inte får göra det. Sen är ett skönt exempel på hur de kan bete sig hur fan de vill, när en av deras mest högst uppsatta personer kallar en kille, som mig veterligen dessutom är en respektabel flashbackare, som postat en bild på sig själv med, jag citerar; ” fy fan vad läskig bild på dig och din syrra.... ser amerikansk frikyrklig ut och skriker incest..”

Fast om jag säger att någon ser ut som en häst i ansiktet, då jävlar, då blir det varning och allt möjligt.

Sen gillar jag också deras grovt misslyckade försök till tävlingar i lyricism (att skriva hiphoptexter), där en av domarna spårlöst försvinner i två veckor för att sedan komma tillbaka och ba’ ”ööh, ajjiszte, jag glönnde bått”. Det är fan minst sagt komiskt. Och så kan man fortsätta i all evigheters evigheter, med att radda upp alla jävla efterblivenheter med, av och om www.whoa.nu

Har whoaiter något att säga till sitt försvar? Vad är det som gör att en person skulle våga sätta sin cyberfot på det forumet?

MVH en minst sagt upprörd person.


Referens: https://www.flashback.org/t896349


Regards~