Önödig fakta om whoa (räknat av mig)
Har tatt mig tid till att sitta o räkna alla sidor sedan 2004 i audo & video forumet och kommit fram till att sen 2004 så har det gjorts 30156 låtar. Well done.. Tidfördriv kallas sånt, men det tog bara 5 min o räkna det. Va ska jag göra nu då ..... =) Tack whoa för att sidan finns, dock kan det vara lite ledsam att vara på p.g.a att alla klagar på alla osv. men har lärt mig att ignorera det. Kom ihåg nu siffran 30156, vi kollar om några år igen :)
Ojojoj, topic fel :p Onödig, inte önödig :p
det är ju inte 1 låt / tråd.
i get more pussy then panty!
Vissa trådar innehåller fler låtar, medan andra trådar är reposts av gamla låtar (de senare har vi dock missat att plocka) och sen finns det ju kategorin "netplay med några redan upplagda och nån ny). Sjukt många låtar är det i alla fall :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Ne det är 1077 sidor :p hehe, lite att räkna
Aah, jag vet, men det är minst 30156 låtar, men det är säkert mellan 32-35 tusen låtar :)
Det är väl inte så jobbigt att räkna? Antal stickytrådar + antal fulla sidor * antalet trådar per sida + antalet trådar på den sista sidan: 3+1069*25+5 = 26 733 trådar (det är bara 1070 sidor) Men skattningen av 30k+ individuella låtar stämmer nog :) Över 5 000 låtar per år är grymt produktivt! 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Moderator
2009-06-12 02:03
Blir så besviken på dig PhuckPhace! Gaaaaaaaaah, ta och räkna igenom allting nu, dirr!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Äh, det är grymt kul att PhuckPhace tog initiativet att kolla! Det är ju sånt man inte tänker på - just hur mycket aktivitet det egentligen är och hur många det är som skapar / försöker skapa någonting eget =) 10-4, over...
Med risk för att låta övernegativ så undrar jag hur många låtar av dessa +30k låtar är något att ha. Jag gissar på inte allt för många.
Still in the bridge
Skulle väl kunna satsa en peng på att minst 10% är "något att ha" och 1% är sånt man spontant återkommer till för att "det är en riktigt soft låt" :) 10-4, over...
Hade ju varit kul att veta lite onödig fakta om Whoa! osv.. Det här vill jag veta: 1. Vilka admins har själva rappat/proddat? 2. Vem har designat Whoa!-loggan? 3. Är Mabande allsmäktig? 4. Vem ska jag våldsgästa om jag vill besöka "The Whoa Office"? 5. Har Whoa! Nångång blivit "hackat"? 6. Hur mycket tror ni Whoa! skulle vara värt? Om nu ett större företag (LunarWork, lol) får för sig att köpa upp sidan. 7. Vilken dödlig användare är den "kändaste" genom tiderna? osvosv.. fyll på! :D
3. Är Mabande allsmäktig? Är inte det rätt så självklart? Klart han är :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Svaret skiljer sig ganska markant åt beroende av vilken nivå du menar. 2. hemligt / okänt 3. Du sover bättre om jag svarar nej. 4. ***** ** ****** 5. Nej. Dock var det en som kom över ett adminlösen en gång, men det fixades. Hot om hackning brukar oftast komma från nybannade som försökt länka C: på presentationen :) 6. Ett gäng pengar i och med att det är en av topp 3 stösta musikbloggarna i Sverige och överlägset största hiphop sidan. Men det har yttrats att Whoa inte är till salu i alla fall :) 7. Känd på vilket sätt. Forumfame eller för att de faktiskt gjort någonting? 10-4, over...
Hmm... verkar som att det inte funkar att skriva ut svaret på #4? ;) 10-4, over...
Åh, magiska svar :D Tack!
Hmm... verkar som att det inte funkar att skriva ut svaret på #4? ;) 10-4, over... Ny blev man ju inte nyfiken, nejnej!
Moderator
2009-06-15 17:39
QDIII är väl kändast? Ute i vida världen alltså.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2009-06-15 18:07
3. Du sover bättre om jag svarar nej. hahahahahaha :D awesome svar.
kapten krok de borde nog stämma! det e la ingen annan som e i samma klass där ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.