I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-03-31 15:06

Låtarkiv?

Tjo. Tänkte bara kolla vart man kunde hämta de gamla sköna låtarna som varit veckans mp3:a? Finns det nån länk eller forumtråd med dem?

2009-03-31 15:21
klicka på blog i vänstermenyn och klicka sen på nån av Veckans Mp3 - 2008, Veckans mp3 - 2007, Veckans mp3 - 2006, Veckans mp3 - 2005, Veckans mp3 - 2004, Veckans mp3 - 2003 så löser det sig nog :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-03-31 15:33
heter de inte blogg?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-03-31 16:21
Själv skulle jag kalla det för nyhetsflödet, men skyller på Stuck & howser :P

10-4, over...
Moderator

2009-04-05 00:11
Annars skulle det varit jävligt fett att fixa en tråd där alla delar med sig av sina favoritlåtar som droppats här på whoa genom åren. Tänkt på det länge, finns riktigt många guldkorn härifrån när man tänker efter! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-04-05 12:42
min favorit är veckans mp3a med necro... den är fet :D
Blunted in stockholm

2009-04-05 17:03
ramuz - Hur menar du? De låtar som folk droppat i forumen, eller?

10-4, over..
Moderator

2009-04-05 21:34
Exakt, dels för att visa många av dom som inte hängt här så länge hur det lät förr i tiden. Delvis för att jag är sugen på musiken innan jag joinade också så menar inte att jag hängt här i evigheter heller.
En nostalgitråd med låtar från Vår hiphop ungefär. Den låten jag skulle delat med mig skulle då t.ex. kanske varit AMGs mass-session från vintern -07, nån annan skulle droppat en annan låt och så kanske nån tycker att den där beefen Fonky vs Anta & Asma var en jävla milstolpe här på whoa och lagt ut den.
Ahh bara nått man tänkt på ibland, för bara under mina 3 år här har jag missat sjukt mycket, tänk då vad mycket jag missat since Day One! Men men , bara småspånat på det :)
time isn't wasted when you're getting wasted .