Webmaster
2009-03-25 09:00
Bilder på whoa stickers?
Är det någon som har lite roliga bilder på whoa stickers? Om ni har möjlighet att lägga upp dem på nån ställe gör gärna det. Eller maila dem till [email protected] . Chans till att de syns på startsidan :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Någon var ju tvungen och fråga?Spoiler Blire några extrastickers utifall man sätter upp på dem fräcka ställen så som polisbilar, häkten, poliser, busta rhymes i pannan på fredrik reinfeldt och r.kellys 14 åriga sexpartners?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om du lyckas sätta en whoa-sticker i pannan på Reinfeldt så ska jag personligen posta en hög stickers till dig.
eyeyeyeyey, nu har jag missat nåt igen! vart haffar jag dessa omtalade Stickers?? hade jag bara haft en hög så hade jag gladeligen spenderat en dag med att klabba upp dem på galna ställen!! Var köper jag dem??
Flyter som en död fisk
fiddilito Det har skickats med stickers till en del vinnare i tävlingar, en del mods har lyckats få en del, vi admins har fått att dela ut till de vi vill osv. Det är inget man kunnat köpa någonstans :)
Får även med stickers om du köper whoa t-shirt.
Redaktionschef
2009-03-25 12:20
Om någon bor i Uppsala kan man få en sticker eller två av mig.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Och i Skövde kan man få en eller två av mig.
When you See something ill, that shit is Whoa.
knah'mean?
Blunted in stockholm
Gussti klarade det! Säpo är ett jävla gäng klåpare, fosho.
Hej
Moderator
2009-03-27 17:46
Vilket jävla kap, träffa Frozen + att få whoa stickers!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jupp, om jag bodde i Skövde skulle jag tigga stickers varje dag ;) Men annars så kan jag säkert leverera ett par till folk i Malmötrakten :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
ni borde skaffa försäljning på dom!
killerzteve har ju en rätt fet, (hoppas han don't mindar)
Blunted in stockholm
Webmaster
2009-04-05 12:10
Synd att det var så litet hehe.
Ooh, jag vill ha några att ta med ut i Europa i sommar!
...och det är det som är så fint med whoa!
Universitetet
DIF!
kanske hade kommit lite fler bilder om ni la ut dem för försäljning hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chana_masala P20 Word! Vill reppa Whoa!
Ni som vill reppa, ta reda på vart närmsta admin bor då och tigg några. Jag skulle kunna dela med mig i Skövde men hey, vem bor här?
Är väl ingen som bor nära mig? Oxelösund @ Södermanland. 1.5 mil från nyköping. typ 15-20 mil från stockholm (stort frågetecken).
Om det finns o få tag i nära Södertälje skulle jag kunna reppa whoa o sätta stickers lite överallt :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
varför är min bild borta, eller är den inte det för er?
DIF!
Redaktionschef
2009-05-09 12:21
Bilden ligger kvar i koden men den verkar flyttad från bilddagboken eller så, därav att den försvunnit.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
varsågoda. Club fashings toaletttak.
Promotor
2009-05-18 21:22
hur många stickers får man när man löser en tee?
Moderator
2009-05-18 21:27
Vad kan det vara , 15-20 kanske? Satte upp en jävla massa i norra Italien för en månad sen, kanske inte har så stor effekt där men ändå.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Webmaster
2009-05-20 09:36
Tyvärr kan vi inte erbjuda stickers när man köper tee's längre. Vi ska dock se vad vi kan göra på stickers fronten!
Promotor
2009-05-20 09:37
Stuck P29 Tycker nästan det krävs en förklaring! och en gråtsmiley :'(
Graffare
2009-05-20 11:12
Stuck, skicka stickers till mig så kan jag sätta upp dom vart som helst i min stad:D
-
kommer till Sverige i sommar och har 2 t-shirts som väntar på mig och ett par stickers, så jag ska grejja lite nya foton då med stickersarna och lite roligt folk :)
Vart kan jag få tag i dessa Whoa Stickers? (;
"Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka /What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta"
Ewertz: läs genom tråden, så förstår du precis vad som krävs:P Peace!
Flyter som en död fisk
Någon admin som bor i stockholm ? Jag vill ha klister!
Niceness!
nån admin som bor i halland och som har stickers? :D
Redaktionen
2009-06-01 10:47
Sprang på Urbarn Bäckström idag.. kanske ska ta modet till mig att smyga upp bakom honom och få upp en sticker.. fast han är ju så stor.. skulle han märka nåt skulle det väl bli rådäng.. och då lär väl mina bli-vänn-med-ubbe-så-kanske-han-trycker-lite-pengar-åt-mig planer gå upp i rök.. :(
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Redaktionen
2009-06-01 10:49
Whoa @ Stureplan
Delam tange barat
Promotor
2009-06-09 19:21
Inväntar fortfarande förklaringen på whoa-stickers bristen :( beställt tee nu och är grymt deppad av att inte få några :( Stickers'en skapades nånstanns, och det är inte mer än logiskt att det kan skapas fler! eller så trycker jag egna!? =) grymt med bild för övrigt rachel!
fattar inte heller bristen på dom. när folk skriker efter dom e det första man borde pressat ut i shoppen f.ö
Det är inte lika coolt om alla har!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
...sa vi om t-shirtarna men inte fan lyssnade ledningen på det ___virre____
Om ni läser i tråden om whoabutiken så förklarar Stuck varför...i princip går det ut på att det är meckigt och dyrt Och att han letar efter bättre lösningar.
Varför kan ni inte bara börja sälja klistermärken som med t-shirtarna? Skulle ge bättre reklam för whoa..
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
stickers är ju svinbilligt att trykka upp? plus att det är ju bara tvåfärgs, skärp er nu! när vi har gjort sådant så är det ju bara själva starten som egentligen kostar en summa. (kanske 3k) och sedan kostar ju klistermärken ossit. typ 40kr för 500 eller dylikt. måste ju ha råd med lite reklam, plus att jag anser fortfarande att man borde få sådana vid sponsring.
((MAAD))
davve_d P23 håller med på allt.
Angående stickers vara/icke vara så skrev Stuck såhär i whoabutikstråden:
Vi ska försöka lösa nåt med stickers. Förmodligen typ 100-200 pack för nån skaplig slant. Är en jävla massa administration för allt så det får bli rejäla packs om det ska vara lönt. Vi återkommer! Om man läser andra trådar i allmänt om whoa får vi dessutom förklarat att whoa för tillfället inte går plus alls, dvs det är inte "bara" att lägga pengar här och där. Det måste vara lönsamt också.
Frozen F25 jag skulle inte säga nej till rejäla pack. körde upp alla mina 30 på en helg nu i stockholm