Webmaster
2009-01-19 19:50
Spotify frågor
Om nån har nån fråga angående våra invites osv ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Spotify är ganska likt I-Tunes va? Fast över nätet eller? Inte skaffat än, men ska få en invite av en mate idag eller imorn. Så får jag se om det är värt det hehe.
be the change
Haha, ja väldigt likt iTunes visuellt åtminstone ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2009-01-19 20:18
Man kan säga att det är som att du har sjukt mycket musik i ditt iTunes bibliotek typ, och att det kommer lite reklam då och då, och att det är helt lagligt (vilket väl ditt iTunes biblitoek oxå kan vara men den procenten är väl sådär hehe) ..
Redaktionen
2009-01-19 20:56
Producent
2009-01-20 10:02
spotify är skiten :) it´s on 24/7
Moderator
2009-01-20 16:36
Man behövde inte skriva mer i mailet än Spotify och sitt namn va? För det gjorde minsann inte jag.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
någon som har go spellista o dela med sig med?
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Webmaster
2009-01-20 19:29
370HSSV P21 Jag håller med! Det tar fan längre tid att söka på mitt itunes än på spotify..
Västkust Rockerz
Allt som ofta står det "playlist not found" när man trycker på någons playlist. Måste den personen vara inloggad för att det ska funka? För jag fick så även på en länk jag klickat på bara 5 minuter tidigare och som då fungerat utmärkt.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Webmaster
2009-01-21 14:39
Personen ska inte behöva vara inloggad. Vet faktiskt inte vad det där kan bero på.
d-beck, det verkar finnas nåt slags problem där, jag vet inte vad grejen är men genom att klippa och klistra lite med adresserna brukar det lösa sig. kanske finns det nån bättre lösning om man googlar problemet, vet ej..?
vadå? jag dyster?
Fan att jag inte hann se blogginlägget förrns nu... hur kan jag skaffa det här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2009-01-21 18:05
Sååå .. nu har jag skickat ut invites till alla som var med. Det blev 75 st eller nåt så vi var lite extra snälla :)
Moderator
2009-01-21 18:08
Fick mitt nyss. Tackar tackar! =)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag vann, tack whoa :D
Blunted in stockholm
Tack Stuckish ;)
www.aycash.com www.myspace.com/aycashmusic
Woho! Jag blev en av de lyckliga utvalda. Tack Whoa.
The absence of evidence is not the evidence of absence
YAY...har setat å letat invites å skit som en idiot så kom ett mail^^
Webmaster
2009-01-21 19:09
Fett :) Vi skickade som sagt till alla som var med i tävlingen (förutom vissa som verkade ha fått på annat håll). Dela spellistor nu!
öhh. hur fan gör man?
Blunted in stockholm
Klarat! :D
Blunted in stockholm
kan nån besvara min fråga?
Webmaster
2009-01-21 20:04
Måne: Tävlingen är tyvärrr slut. Kanske blir mer möjligheter till invites senare. Annars får som sagt alla supporters en invite oxå om du vell ha, som ett tack för hjälpen.
Webmaster
2009-01-21 20:04
Gustti: Ladda hem programmet och kör!
Tack så mycket för invite!
Tackar Stuck din snygga jävel!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tack för invite, gjorde mitt år! ;)
bla.
som vanligt är man för sent ute.. inte för att jag skulle vunnit men ändå =( ni borde bjuda alla ex-mods (självklart främst mig) på invites istället.. lite som en guldklocka för "lång" och trogen tjänst =)
cry me a river! --> thcrew
Tackar!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
http://www.lakka.se/ där kan ni få invites
www.RekFoto.se