I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-11 22:47

Whoa webshop

Hejj Nu tycker jag att whoa borde starta en webshop men bla. Hoodies,t-shirts,stickers och sånt där:) och det verkar vara ganska många som vill ha stickers iaf:D för det skulle sitta fint med en svart hoodie med en vit whoa logga på och en bunt stickers ;)

AdeOne!

2008-10-11 22:50
Glömde att lägga till en grejj:P

Så va tycker ni borde dom göra en webshop elr inte?
AdeOne!

2008-10-12 00:03
JA :P varför inte :P det hade ju vart skitkul :D :D :D :P :P bra att dom lägger ner massa pengar på det :S :P men pengar har dom säkert :S :P P :O så ja vi får hoppas det :P:P

Det har väl varit på tal, men jag tror inte det blir något tyvärr, ingen "webshop" iallafall, men tshirt's skulle man väl kunna köpa i framtiden, så på något sätt kanske man kan fixa stickers, Stuck får fixa det. Men du Herrrel, du borde sluta tjata nu, börjar bli störande..
be the change

2008-10-12 07:02
Webshop-idén är väl god i grunden men jag tycker att whoa ska fokusera på vad whoa kan bäst, att vara ett jävligt bra forum. Att kunna köpa en tshirt skulle inte vara helt fel dock.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2008-10-12 14:40
En eventuell webshop blir nog i så fall av det enklare slaget och i form av just t-shirt- och sticker-försäljning (med print on demand så går det ju alltid att utöka sortimentet också). D.v.s. inget som tar över sidan så värst mycket :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-12 19:43
Ok jag ska sluta tjata:P
AdeOne!
DJ

2008-10-16 14:18
Skulle man inte kunna tänka sig att Whoa samarbetar med någon klädaffär, kanske till och med någon med eget märke? Det kanske skulle underlätta om man vill ta fram flera produkter och så skulle dessa kunna säljas via whoa eller via affären.

Fast nu är ju t-shirts på gång, så det känns ju fint!

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.