I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Föslag: Ang. veckans mp3

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-08-08 18:49

Föslag: Ang. veckans mp3

Hej!

Vet inte om det här har vart uppe men,
varför inte göra en torrent med alla veckans mp3or, kanske uppdelade efter år eller volymer eller nåt. Och så några smarta id3taggar så de hamnar tillsammans i ipoden.

Vad sägs

Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2008-08-08 19:59
Lovar du att seeda till en 2:1-ratio? :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-08-08 20:28
Alltså jag är inte rätt man för jobbet men jag bjuder på den bra idén! :)
jewelheist.tumblr.com

2008-08-08 20:31
Torrent kanske, men öht skulle jag gärna se en tydligare och bättre Veckans Mp3 funktion där allt är bra och enkelt uppdelat (och sökbart) efter flera variabler, dvs man kan välja att sortera efter namn eller år eller artist osv osv..

2008-08-08 20:45
Antonq - Det jag funderade mest över var hur den ska hållas vid liv, för jag tror inte det är så många som vill hålla en gigabyte-stor torrent vid liv tills de delat ut den ens till en ratio av 1:1 i och med att det nog inte kommer vara så jättemycket aktivitet på den : /

GAIA - Jupp, en sån sökfunktion skulle vara riktigt bra (en sökmöjlighet ö.h.t. skulel vara riktigt bra) :)

10-4, over...

2008-08-08 22:34
Mabande

Jag skulle kunna seeda 24/7 väldigt länge på den om det skulle bli aktuellt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Producent

2008-08-09 14:24
Och det funka ju fint när luthgr3n seeda "tävlingsbidragen" som finns i audio :)

2008-08-09 15:10
Kanske kan funka med andra ord? :)
Nån som har koll på hur många downloads den har fått, förresten?

10-4, over...

2008-08-09 17:33
Konstigt:

Ironi eller något jag inte kommer ihåg?:)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Producent

2008-08-09 22:19
Inge ironi i mitt inlägg. Jag antog att du seeda från början, och det gick ju snabbt att ladda ner osv. Tror det skulle funka med veckans mp3 också.

2008-08-11 15:41
Kul att några verkar vara intresserade!

Den behöver ju inte vara 1gb, jag tänkte att man kan dela upp den i volymer eller efter år, som sagt
jewelheist.tumblr.com

2008-08-11 18:18
Storleken spelar ju ingen roll, blir bara lättare om det är ett paket med allt. Man kan ju ändå dela upp den efter år osv.