Bloggen slöar ner hela whoa
^^
Tack för din genomgående analys! Kanske vill du förklara närmare vad du menar, för jag har inte märkt av något nedslöande sedan den tillkom..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Föga nerslöande annat än möjligtvis pyttelite vid inloggning. Gör som jag, håll en flik uppe med whoa hela tiden, så slipper du att logga in hela tiden.
Look with your own eyes - See with your own mind
Flashannonserna seger fan ner mer ju xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumboleifi Har du Fire Fox så kan du alltid installera en plug-in kallad "Adblock Plus", hur bra som helst när man vill stoppa reklambanners från att synas. Problem solved.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj, tack! :)
Webmaster
2008-04-13 18:01
Well .. whoa finansieras ju av reklam så om ni vill få whoa snabbare osv så klicka på banners istället för att stoppa dom. Att blocka våra banners är ett bra sätt att whoa att självdö ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
den blockar väll bara så dom inte rör sig?
Det tar bort dem helt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Syftade väl mera på att man kan stoppa alla tunga flashbanners, långt ifrån alla är ju direkt störande.
Mm, tycker ni borde ta ner alla reklambanners, så vi som surfar kan surfa smidigare =D
gobaby - Lär nog inte bli så mycket smidigare när sidan måste flytta till en hemmaserver baserad på nåns avlagda 486:a p.g.a. att den kostar en massa pengar att ha på ett stabilt webbhotell med schysst lina : / Men tillbaka till ämnet: hur slöar bloggen ner hela Whoa? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Det känns som att det nästan tar 3 sekunder innan man får chans att skriva in sina inloggningsuppgifter. Fett störande. Menyn till höger hänger sig mer ofta nu också. :(
Tar nån sekund längre tid än vanligt att logga in ja, något jag dock inte finner speciellt störande, plus att det snabbats upp rejält av Stuck. Menyn till höger? Du menar inte vänster? Den har jag isf inte märkt någon skillnad gällande, as smooth as usual.
Look with your own eyes - See with your own mind
Webmaster
2008-04-14 10:23
Jag tycker faktiskt personligen att whoa är galet snabb om man jämför med många andra siter. Facebook är ju t.ex mycket slöare tycker jag ..
Att det tar några sekunder innan det går att logga in kan man ju leva med, särskilt eftersom whoa i princip aldrig kastar ut en för att man är inaktiv. Liksom:Senast inloggad: Igår 17:18
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Jag loggar in en gång i veckan ungefär (Ge fan i att ändra det!) sen får datorn stå på och flik nr 1 är alltid whoa.nu.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Senast inloggad: 08-04-08 10:00 därför man älskar whoa. .xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
gobaby - Har också märkt av att startsidan slöats ner en aning, men inte tänkt på det tidigare, bra att du sa till :) Menyproblemet har jag dock aldrig stött på (tror jag)... När och hur hänger den sig? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag loggast ut lite då och då av att kolla/skicka medelanden, lite jobbigt. me då ser jag ju om det kommit något nytt i bloggen så.
Meddelandebuggen vet jag att Stuck jobbar på, så det är nog löst inom kort :) 10-4, over...
Webmaster
2008-04-14 12:46
Japp, meddelande (och även sök forum/användare) ska inom kort inte göra att man blir utloggad. Kommer snart en väldigt trrevlig update på whoa med massa nya små trevliga saker :)
låter bra det
Stuck: På tal om sök användare/foum, så borde den funktionen definitivt uppdateras/förbättras. För övrigt håller jag med dig om att Whoa är snabb om man jämför med jämförbara sidor. Finns inte mycket att klaga på där. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Skivsamlare
2008-04-28 08:52
i) Ta bort bloggen från inloggningssidan, den gör att jag får vänta i 10 sek för att se inloggningsrutan. Det räcker väll om den ligger på startsidan för inloggade? ii) Lös grejen, Whoa har blivit helt SJUKT segt för mig. Kommer inte in i stora trådar längre, får vänta säkert 20-30 sekunder för att byta forum. INTE okej.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Webmaster
2008-04-28 10:22
Det kommer en del åtgärder inom 1-2 veckor. Kommer bli rejäla förbättringar på många punkter!
Hubler - Själva grejen med att ha bloggen offentlig är att göra PR för vad vi pysslar med här inne på communityt och få hit fler medlemmar, annonsörer und so weiter för att kunna sprida vårt hiphopgospel än mer, bigger, better, faster, more! Kill pussycat kill, kill! =) Ehm, ledsen ...jag råkade nog bli lite väl ivrig ;) 10-4, over...
Skivsamlare
2008-04-28 12:29
Mabande - Jo, men det är synd att det leder till att siten blir (för mig) sjukt nedslöad och nästintill oandvänbar.. vilket kan leda till färre medlemmar, men jag fattar konceptet.Stuck - Kul att höra! :)
Låter jävligt skumt att det blir så pass segt. Gammal dator?
jagvillocksåhaenblog.com
Webmaster
2008-04-28 13:09
Ja, jag kan inte heller riktigt förstå att det kan bli så mycket slöare. Men som sagt var. Det kommer nytt snart och då ska det (förhoppningsvis) gå snabbare på alla sätt och vis :)
Jag märker ingen skillnad alls i seghet.
Skivsamlare
2008-04-28 18:22
Nej, det är det som är det märkliga, min burk har duktigt med RAM osv osv. Bara Whoa som segar, ingen annan site i världen typ. Hah.
Stuck P28 hur kan du inte förstå att bloggen slöar ner? att lägga den på inloggningssidan är nog den sämsta "uppdatering" ni gjort på whoa någonsin... just, och att ni plockade bort logotypen samtidigt av nån rubbad anledning...
Haha, he's back! :D
jagvillocksåhaenblog.com
det går inte ett dugg segt för mig i alla fall. och jag har en 133mhz.. *ljög*
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Hubler -Din lina kanske kass ? Själv har jag 24mbit7S som är uppdelad i 2 datorer, vill säga 12mbit/s , funkar perfekt och min dator är rätt kass och RAM på 512 men endån så har inte min slöat net förutom bloggen i början när jag ska logga in, rätt segt men jag ska ingenstans =)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Midas P26 kan inte sitta och se sånt här och bara vara tyst.
Skivsamlare
2008-04-29 00:03
GhostfaceKillah Nä faktiskt inte, har 8 mbit/s vilket måste uppfattas som godkänt. Nu tokar radbrytningarna ut och den byter automatiskt.. läskigt. Siten går förövrigt snabbare nu, men kommer inte in i trådar med många inlägg.
Webmaster
2008-04-29 08:43
one: Hehe, det kommer en update snart som nog ska göra dig och andra nöjd. Jag gillar att du är kritisk men du har lite jobbig ton ibland som sagt hehe. Hubler: Håll ut några dagar (och kanske en helg) till ..
Stuck P28 sorry, jag gillar att krydda mitt språk och glömmer oftast smileys. ibland har jag inte tagit mitt heroin innan jag loggar in här heller. my bad, my bad...
Nu stog den bara 5 minuter och försökte få fram lösenord & användarrutan, säger ingenting om bloggen, men gud va slött det var ;D
be the change
Webmaster
2008-05-06 07:51
JackVegas: Ja, det var nåt knas med en "statistikleverantör" som vi har.
värt prova google analytics. det är gratis dessutom
och låt statistiken laddas sist på inloggningssidan
Webmaster
2008-05-06 14:04
Kör google analytics .. men det var tailsweep som strula. Och det var faktiskt inte statistikprylen utan nåt banner script som jag hade glömt som låg mitt i sidan .. Statistikprylarna laddar alltid längst ner ..
coolio
har inte märkt någonting alls kan jag tillägga. Eran lina eller dator som kanske segar?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
dessutom är bloggen så töntig, samma töntiga språk som i kingsize och man nästan TVINGAS läsa åtminstone elite, eller iaf se skiten så fort an loggar in. :-<
* "samma töntiga språk som i kingsize " - Kan du utveckla lite? :) 10-4, over...
Ja, jag vill veta med. Så vet man hur det inte ska vara. :D
jagvillocksåhaenblog.com