I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med inloggning (firefox?)

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-03-31 19:38

Problem med inloggning (firefox?)

Hemma på burken har jag FF installerat och kör inget annat, men ibland, inte alltid men ibland så är inloggningsraden hel svart, alltså fältet för namn och lösen syns inte. Spelar ingen roll om jag markerar den framen eller så, syns inte. Men här på jobbet på I:E 6.0något så funkar det.

Bara jag som har märkt detta?

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-31 22:35
Jag kör FF och har inget märkt.
One chapter a day
Webmaster

2008-04-01 00:56
Inte jag heller .. hmm ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-04-01 01:45
även jag har FF och det har hänt mig någon gång, då hade sidan inte laddat upp ordentligt/helt.

men det funkar som det skall för mig "alltid"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-01 06:27
Händer mig innan sidan laddat färdigt, sitter på andra sidan jorden och på en diskutabel lina just nu, så jag märker nog av det tydligare än vad man i regel gör i Sverige. Dock är det för mig som för Fiyah, det funkar alltid sen, det är bara under tiden det laddas det ser ut så.
Look with your own eyes - See with your own mind

2008-04-01 07:26
Händer mig innan sidan laddat färdigt, sitter på andra sidan jorden och på en diskutabel lina just nu

Kör från frankrike och det är samma där
Rock out with your cock out!

2008-04-01 09:03

Varför just den baren tar tid är eftersom stuck kör med iframes på den linen så varför det dröjjer så länge är att det antagligen finns någon uppstartsfunktion på just den sidan som är kopplad till databas.. kände igen fenomenet direkt =P

För Skåne! Svenskjävel!

2008-04-01 09:04
givetvis kan ju då rutan bli "helt svart" om man inte lyckas ladda in den ö.h.t..
 För Skåne! Svenskjävel!

2008-04-01 09:22
Funkar prima skinka för mig både i Eldräven, Safari & Explorer.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-04-01 11:57
Säkert min lina som muppar då, tack. Bra då vet jag :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Webmaster

2008-04-01 13:47
Ska försöka se om man kan trimma till den lite mer.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Skivsamlare

2008-04-01 17:27
från kontorsdatorn kommer jag inte in på whoa med explorer, när jag skrivit lösenord och klickat logga in så händer inget, det står bara still. Har dock firefox så jag använder det för whoa nu. Men lite skumt är det
fair enough..

2008-04-03 05:49
Gammla browsers kan ha problem med att re-directa eftersom det är en underliggande sida.. kommer ihåg att jag hade dom problemen förr när jag gjorde sidor.
 För Skåne! Svenskjävel!

2008-04-03 07:30
Kolla om du har javascript påslaget. Tror jag inte kom in en gång när jag hade slagit av det.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-04-08 22:15
händer mig med på jobbets sega lina innan det laddat klart. inloggningsrutorna med UN och PW borde väl egentligen prioriteras och laddas upp först? men då finns ju chansen att folk missar bloggen....
Not a follower, so Twitter has never been an option.