I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-02-03 15:24

En Uppmaning!

Hej jag har nu varit medlem på whoa i 3 och ett halvt år. Jag har haft mina ljusare och mina mörkare dagar när det gäller att vara aktiv, men på senaste har det blivit väldigt lite och anledningen till varför är följande:
 När blev whoa en tävling om vem som kan vara smartass nr 1? Man kan ju knappt skriva ett halvt inlägg utan att någon svarar direkt med att man har missat en punkt eller att det man säger inte stämmer, eller helt enkelt att man skulle haft STOR bokstav i början av meningen. Låt mig säga det såhär : Whoa är ta mig fan nationalencyklopedin, utan ett forum för folk med samma intressen. Sen nu om svensk HipHop handlar om att vara en riktig smartass, fine, det kan säkert stämma, men varför kan ingen bara ta och ändra på det.
Contradiction in terms - Softa stenhårt.
Visst jag kommer själv in nu som en annan av dessa smartasses, men mitt syfte är iallafall inte att bara bitcha omkring utan att få en förändring. Alla vanliga användare, sluta vara hobbyadmins, har man inget vettigt att posta i en tråd utan bara vill ha sitt namn i den och drar till med att hitta ett stavfel kan man fan lika gärna glömma bort allt om vad internet är och gör. Alla Admins, ni gör säkert ett bra jobb, men gör något åt det här, 80% av alla jag känner som någon har läst något på whoa det senaste året, tycker verkligen att det är trist med alla wiseguys som leker bonniers lexikon.


Tack till alla ni som förstår vad jag menar och är redo att ändra på er själva.