I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det behövs fler mods i Webbsidor(?)

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-01-21 18:55
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-01-21 20:35
P.g.a. en tråd?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-01-21 20:41

tråden låg på förstasidan i 2-3 dagar i sträck utan att någon la märke till den, så jag ser inte vad det har för betydelse att det bara var en tråd. om det finns tillräckligt med mods så måste ju någon ha sett den?

hur ser du på faktumet att en mod skapade en tråd som bryter mot reglerna som han ska tvinga andra att följa?

Rhetoric

2008-01-21 20:47
Rhetoric
* "tråden låg på förstasidan i 2-3 dagar i sträck utan att någon la märke till den, så jag ser inte vad det har för betydelse att det bara var en tråd."
- För att bryta ner det till sin grundsats: En tråd är ett misstag / en slump, tio trådar är ett mönster.

* "om det finns tillräckligt med mods så måste ju någon ha sett den?"
- Nja, jag tror inte man kan sätta upp den definitionen ("tillräckligt antal mods"="alla felaktiga trådar plockas") i och med att hur många mods / admins som än hänger i forumet så komemr det finnas trådar som missas, framför allt om de läggs upp av folk som borde ha lite bättre koll.

* "hur ser du på faktumet att en mod skapade en tråd som bryter mot reglerna som han ska tvinga andra att följa?"
- Jag ser det som lite trist att han missat den regeln och som väldigt trist att du ser moderatorernas roll som att "tvinga folk följa reglerna" : /

10-4, over...

2008-01-22 00:46
Håller med er båda faktiskt..
be the change

2008-01-22 00:55

2008-01-22 10:10
I blandat skulle det behövas en mod per användare :P

10-4, over...

2008-01-22 10:14
Haha, ungefär =P
be the change

2008-01-22 11:22
japp, därför jag aldrig skickat in ansökan om att bli mod under hela min tid här på whoa.
Rhetoric

2008-01-22 21:35
hahah! Nu tog du ju åt dig gubben!

Vilken tråd var det btw?
http://www.earforcefm.blogspot.com

2008-01-22 23:32
En anledning till att jag inte hållit koll på webbsidor på sistone är att min laptop är död och jag sitter framför en skitdator där internet går ner på var femte minut. Borde få tillbaka min laptop idag eller imorn, så då ska jag ta en närmare titt i forumet!

För övrigt så tror jag inte att det behövs fler mods i webbsidor, men kanske att dom redan existerande modsen behöver en liten spark i arslet :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-01-23 05:55
ASUL P20
inte det minsta. thanks for playing, try again!
Rhetoric

2008-01-26 16:51
Jag tänkte låta det här glida förbi mig men fan... Inte för att vara den som gnäller över småskit osv, men nu är det så att i websidor så finns det regler om hur rubriker ska se ut. När det kommer en rubrik och inte har framför sig så fuckar det hela looken.

Modsen gör ett faktiskt rent ut sagt ett jävla dåligt jobb med att hålla ordning i webbsidor. Det gäller inte bara rubriker, utan även dubbel och trippelposter av massor med trådar som ligger på första sidan och har lika många inlägg i sig.

Fult och onödigt, och slött av modsen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-26 17:38
Dieallot X20

Angående i rubrikerna så kan jag säga att folk är riktigt jävla dåliga på att skapa trådar med korrekt rubrik i det forumet. Det behövs rensas _varenda_ dag för att det skapas ungefär 5-6 trådar per dag där en av dom har en korrekt rubrik. Man tycker att folk borde lärt sig vid det här laget, men tydligen inte. Jag rensar där så mycket jag hinner, men som sagt, går det ett par dar så ser det ut som skit igen.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-02-03 03:35
I blandat skulle det behövas en mod per användare :P

Behövs bara en mod som tar bort hela blandat.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-02-05 00:29
eller en nätmästare
AIK