Rhetoric * "tråden låg på förstasidan i 2-3 dagar i sträck utan att någon la märke till den, så jag ser inte vad det har för betydelse att det bara var en tråd. " - För att bryta ner det till sin grundsats: En tråd är ett misstag / en slump, tio trådar är ett mönster. * "om det finns tillräckligt med mods så måste ju någon ha sett den? " - Nja, jag tror inte man kan sätta upp den definitionen ("tillräckligt antal mods"="alla felaktiga trådar plockas") i och med att hur många mods / admins som än hänger i forumet så komemr det finnas trådar som missas, framför allt om de läggs upp av folk som borde ha lite bättre koll. * "hur ser du på faktumet att en mod skapade en tråd som bryter mot reglerna som han ska tvinga andra att följa? " - Jag ser det som lite trist att han missat den regeln och som väldigt trist att du ser moderatorernas roll som att "tvinga folk följa reglerna" : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda