I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-16 00:44

Inloggningslogg?

Tänkte på det för någon dag sedan att ni borde ha en sån logg så man kan se sin ip och tid när man senast loggade in. Varför har ni inte det?

hate my dress code Gucci this, Fendi that, what you expect hoe?

2008-01-16 00:50
Dom har nog det, fast för sig själva, hehe.. Senast logga in kan man ju se på folks pressar, men inget annat.. Tror du att någon är inne på ditt konto? Låter som det nästan.. Byt pw ;>
be the change
Webmaster

2008-01-16 08:00
Ja, alla bör byta lösen sen de senaste dagarnas kaos.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Webmaster

2008-01-16 08:01
Förövrigt så vore det väl kanske en idé .. att man själv kan se sina fem senaste IP eller nåt. Nackdelen med det är väl att folk blir lite mer medvetna och kanske går in lite mer för att "dölja" sig själva osv.
Skivsamlare

2008-01-16 10:01
känns som om varenda fjortonåring vet hur man tunnlar sin trafik idag. Är våra lösenord krypterade i md5 föressten?
fair enough..
Webmaster

2008-01-16 11:01
Kloak: Det var det jag gjorde igår ;) (Fast inte md5, SHA256) ...
Skivsamlare

2008-01-16 11:44
Stuck P28

bra!
efterfesten har ju fått ganska mycket kritik för att deras lösen inte var krypterade.
fair enough..

2008-01-18 00:50
Jag tycker att ni borde lägga till så att man kan se sina typ senaste fem inloggningar tid/ip, ev kanske även så man ser misslyckade inloggningar så man ser om det är någon jävel som försöker... alltså sin senaste inloggning i profilen fugnerar ju inte, eftersom när man loggar in så blir det ju ens senaste man ser där. skulle vara bra att ha så man ser varje gång man loggar in sådär som jag sa iaf, så upptäcker man direkt om någon har ens konto. är ju enkelt att sno någons konto på div. sätt som är onödigt att ens säga.
hate my dress code Gucci this, Fendi that, what you expect hoe?
Webmaster

2008-01-18 09:05
ikolito:
Jag är med dig, ska lägga upp det på listan över saker som ska göras. Måste funderas lite på oxå så det inte finns några baksidor med det. Men på rak arm kommer jag inte på nåt.