Audioforumet - Är det bara jag som avskyr det?
jag avskyr inte idén med audioforumet jag avskyr bara hur fullproppat det är med värdelöst skit som gör världen lite sämre dag för dag, och det förvånar mig hur många som tar sig tid å köpa en mikrofon, mixer och ljudkort enbart för å följa med strömmen.
hiphop-kulturen är inte längre vad den va (som när jag skapade mitt första konto här 2002) så därför tycker jag också att reglerna i audioforumet borde omdiskuteras så man slipper att det spårar ur, en gång i tiden älskade jag å hänga på whoa, och vi har alla varit med å byggt upp mentaliten här, men det är nya tider snälla gör nåt!!!
så här skrev jag till en moderator för nära ett halvår sen:
Hej jag skriver till dig med anledningen: Bra Mc's får fel Kvantitet med kritik på sina låtar...
jag har ett förslag jag skulle vilja du drog upp i moderatforumet:
Bra rappare som lägger ner tid på sin musik är det ingen som hör...
det är aldeles för mkt skit som ingen är intresserad av att höra... bara rata... det smartaste sättet enl mig att lösa det på är att skapa ett nytt audio-forum för de som är på väg uppåt och det nuvarande forumet är till för de som vet vad de håller på med iaf... bra artister skymmer undan och det är tråkigt å se... förslagsvis kan ett gäng moderatorer flytta över folks trådar om de inte håller måttet... visst det kan vara ett jäkla jobb å flytta över var tråd för sig men de kan inaktiva kan bara ignoreras... jag ställer helt utan tvekan upp på att hjälpa till å flytta om folk inte pallar... är bara så trött på att se folk uppa 700ggr...
men det bästa med att det skulle finnas ett sånt extra-forum är att de som är sämre har nånstans å sikta...
Förslag på Regler:
Mixning
Artisten i fråga skall ha en låt/netplay som är normalt mixad utan att låten/netplayen innehåller stora mixningsfel..
Flow
Artisten skall kunna flowa ok... över medelmåttet iaf...
Känsla/delivery
Artisten skall kunna behärska sin plats framför mikrofonen utan att det låter som han kom på låten i duschen
Vad gäller text och rim så bör det ligga över medelmåttet...
har inte funderat över det här ordentligt kom bara på det när jag lyssnade på en "diss" som lät pyton... hoppas du tar dig tid till att höra med resten av gänget i moderatorforumet
tack för din tid//bless