Hur många har DU bannat?
En fråga till er admins, hur många har ni bannat? Det borde väl stå någonstans? Men annars, vem är den som älskar att trycka på ban-knappen & vem fruktar den?! Hit me :D ..
be the change
Nope, det står ingenstans hur många man har bannat
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Okej, vad tror ni själva då? vem gillar att banna & vem undviker det gärna =)?
be the change
Toastare
2008-01-10 16:55
Jag bannar när det behövs, ingen aning om hur många det är.. var betydligt fler innan iaf. Helst ser man ju att användare sköter sig, men gör de inte det så har de inget här att göra... ibland behövs bara en kort avstängning sen förstår de att det tar mer kraft från dem att hålla på än att inte göra det. Vissa behöver bara en kram ;)
Jag skyller allt på Emma!
Jag har tydligen bannat 130st sedan december 2006.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Hahah, det är ju nice, du gillar banknappen ;) Trodde inte sånt stog nånstans som admin där uppe sa..
be the change
ah, ja just det, jag tänkte inte på den listan alls.. men då måste man räkna dem själv =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
har inte bannat så många men jäklar vad jag blockar folk!
i get more pussy then panty!
Caliber Nja, drog hela listan och la i anteckningar.. där står antal rader :) Men den är nog inte helt rättvis, de man släppt tillbaka igen finns nog inte representerade, liksom de som fått sitt konto bortplockat pga inaktivitet..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Redaktionschef
2008-01-10 18:55
80 bans från mig på samma tid. Jag är alldeles för snäll nu för tiden :) genom tiderna lär jag dock ligga bra till, jag och mabande har ju hängt med längst så det borde falla sig naturligt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Hade jag haft en "banknapp" hade jag dratt ett streck på väggen med en svart spritpenna efter varje jag bannat ;)
Lyricist
2008-01-10 19:20
Jag har bannat mabande(A)
Gammalt djungelordspråk: Du bannar inte Mabande men Mabande bannar dig.
Still in the bridge
"Mabande once shot down a German fighter plane with his finger, by yelling, "Bang!"
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Nu väntar vi spänt på att Mabande kliver in i tråden!
Mabande är den user jag bannat överlägset flest gånger iaf. Även om jag haft mercy och slääppt tillbaka fähunden igen ;)
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Jag hade nog bannat flest om jag fick banna alla jag ville banna. Annars är det väldigt få.
jagvillocksåhaenblog.com
kul att MABANDE inte svarat.... MABANDE bannade en viss kompis till mig för att han inte hade hans politiska åsikt och nej han var i nazist..,.. och en till kompis som skrev att han text han lagt var dålig riktig walking clown.
Kronan Bak
Det ligger nästan i allmänhetens intresse i hur många Mabande har bannat ;)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
borde inte pirog ha rekordet.. på kortast tid iaf.
No cake for the impurity!
Hotelazur MABANDE bannade en viss kompis till mig för att han inte hade hans politiska åsikt och en till kompis som skrev att han text han lagt var dålig - Lika troligt som Troilius..
Du tror på allvar att han blev bannad pga det?
Jag har tydligen bannat 21 personer sen jag blev admin...ehum...men många är omregg!
Jag bannade nog inte så många.. jag var ganska snäll och sen var jag inaktiv på slutet. Svårt att göra en uppskattning, men några blev det väl i alla fall :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Hotelazur Ja, precis. Det är ju jag som är godtrogen :)
Kan sätta 1000 spänn på att Mabande bannat flest användare här... han e ju lätt den mest hypade adminen på whoa någonsin och kommer säkerligen alltid vara det... man har hört det ena och det andra från diverse folk som beskrivit han som "idiot" "besserwisser" eller rent av "skoningslös"... själv tycker jag dock att Mabande faktiskt har rätt i 99% av fallen...Ibland går jag in på min egna press för att övertyga mig själv om att det faktiskt finns någon vettig person här skönaste
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y P20 Säger han som har mabande på sin kompislista.
Så fort mabande ser det här kommer jag bannas...
Kronan Bak
Är du ett omregg som han känner till, så ja.
jagvillocksåhaenblog.com
http://www.myspace.com/akinonline
Eftersom Mabande hållt på längst så lär han väl också ha bannat flest men den som var mest nitisk måste ändå varit Pirog. Han bannade fan allt och alla som tjafsade :)
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Toastare
2008-01-16 15:31
Var kan ni se det? jag är helt lost tydligen...
En kul tendens jag observerat under åren lopp är att en del anklagar mig för att ta Whoas regler på för mycket allvar samtidigt som andra tycker jag är helt godtycklig :D " en till kompis som skrev att han text han lagt var dålig " :D Hotelazur - Alltid lika kul med folk som langar anklagelser utan att referera till någon källa. Vad var det dina "kompisar" kallade sig? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Bounty Jag räknade under mina bannade under admingrejen.
mina bannade? lustigt uttryckt
AIK
Toastare
2008-01-17 15:23
Frozen, jag hittade det...men orkade inte räkna.
Toastare
2008-01-17 15:26
94 stycken detta året, legat på latsidan... exakt ett år 15/1 var sista bannen jag kunde se.
Akin_O-Y P20 Ja för att ge dig ett seriöst svar så har whoa över 62.000 användare och riktigt så många hade inte du på din vännerlista.
Mabande P30 Jonas heter en , Gustav heter en, Magnus heter en, vad dom kallade sig på whoa har jag ingen som helst aning om, jag brukar inte memorera sådana saker och även med tanke på att det var över ett år sen det hände.
Kronan Bak
Och du var en av dom 3? :D
be the change
Hotellazur - Men du lyckades memorera att de blev bannade p.g.a. dålig kritik? :D Härvan växer visst, för var det inte bara två nyss förresten? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Efter lite snabb efterforskning och räkning kan jag meddela att listningen av bannade / admin har en begränsning på ett år eller 500 namn (vilket som kommer först), samt att den inte kompenserar för de som blivit tillbakasläppta (p.g.a. felaktig ban, tidsbestämt ban eller att de övertygat den ansvarige adminen om att de kommer sköta sig). Som en liten sidonot kan nämnas att risken att någon jag bannar omregistrerar sig sig på ett sätt som jag har lätt att hitta sig är över 19,60%, totalrisken att jag hittar en omregistrerare torde m.a.o. ligga aningen högre än så (jag har mina tricks), så omregistrera er inte - jag hittar er sannolikt :P 10-4, over...
36 har jag fått ihop. Jag har avgett ett nyårslöfte att bli lika ond som Tengil.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att Mabande fick fram ett "Pc load error, you've exceeded the crucial 500-ban-limit, and no definite number can be generated " kan eventuellt säga en del om hans bann-frekvens..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Nja, dels så finns det inget sånt felmeddelande och dels skrev jag ingenstans hur många jag bannat, så någon sån beräkning kan inte göras utifrån mitt förra inlägg. Det jag skrev var ju de två begränsningar jag luskat ut finns för listningen, inte vad jag baserade antagandet på ;) Men om vi ska cruncha lite nummer så: Bannfrekvens: 1,6. Bans p.g.a. uppenbara omregistreringar: 0,31 (av 1,6). Övriga omregistreringar: Jobbigt att kolla upp, men lär nog ligga på en hyfsad del av de 1,6. Tillbakasläppta: Bra fråga i och med att det är svårare att kolla upp, men det finns ett litet gäng (0,2?). 10-4, over...
Mabande, mitt förra meddelande får räknas som en konstig hybrid mellan en vild chansning och ett tappert, men klumpigt försök att vara rolig. Att jag slängde in ett eventuellt i texten gjorde dock mitt alster legitimt och alla missförstånd som har och kommer genereras från den, får räknas som slarviga och ogenomtänkta. Vad betyder din bannfrekvens förresten. 1,6 av vaddå? Antal bannade medlemmar per dag?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Bannfrekvensen är uträknad från det faktum att du chansade rätt ;) Det är dämn många... : / 10-4, over...
Toastare
2008-01-22 13:57
ja, nu när jag har dator som fungerar så ska jag också bli tengil, det krävs en rejäl rensning. Måste bara vänta på mina inloggningsuppgifter til min mail så jag kommer åt adminmailen också!
hahahha jävla admins... :D
be the change
Nu klurade jag i alla fall ut vem det var som gömde sig bakom Hotelazur :) 10-4, over...
Toastare
2008-01-25 20:50
*high-fivar mabs* ;)
Haha det ser ut som whoa's admins roar sej i denna tråd haha =D
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!