Får ni pengar..
..direkt eller indirekt av att man klickar på bannersarna på sidan? för jag använder dom alltid för att öppna nya fönster och tänker att "då är jag ju ändå lite snäll och så" och jag vill veta om min nästan omänskligt generösa inställning genererar några rubel?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Webmaster
2007-12-09 23:34
Det är olika för olika banners men det skadar självklart inte att du klickar på våra banners oavstt om de ger pengar per klick eller inte (de flesta gör det inte), så tack för det!
brabra, för jag brukar tänka på det som samvetsdämpare när det vankas faddergalor eller annan pengaskänkning och jag inte betalar något ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
I get money, money I got
Jag är tydligen en våldtäktsman?
Webmaster
2007-12-10 10:05
FuelDog: haha, såg faktiskt det. Jag var oxå inne och kolla på dom. Såg lite skoj ut :) Jävligt bra julklapp site det där .. utter: Vissa ger per klick. Så tack som fan ;)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Får ni stålars om jag tecknar bilförsäkring via Atavs banner?
Rock out with your cock out!
Webmaster
2007-12-10 14:18
Får nog bara per klick på den.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Kan nog mer vara att han kan se vad som köps, inte vem som gör det :) (hoppas jag i alla fall) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Webmaster
2007-12-10 17:37
Vi kan bara se att någon klickat på en banner, något köpt något eller att någon reggat sig på en viss site osv :)
vad är det för site ni pratar om? jag vill ha prylar!
i get more pussy then panty!
Webmaster
2007-12-10 20:40
Cool Stuff eller vad den heter, finns en banner til lhöger rätt ofta. Uppdatera så får du snart en oranghe-vit banner.
vart ju sugen på en sån där sjukt ful t-shirt med displayen på bröstet som rör sig till ljud, men så var dom slut.
En sån fick jag i födelsedagspresent i vintras :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
du får ta och skaffa en wi-fi t-shirt istället :) har en mätare på bröstet som visar hur starka signaler du kan nå från var du nu är.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Mabande P30 var den nått att ha? :) kanske plockar en när dom får in isåfall.
Min drog slut på batteriet på en kväll - lite för hög ljudvolym, så mätarna gick i topp hela tiden : / Men så länge nån håller koll på decibellen så funkar den finfint :) wi-fi-Tee skulle vara redigt hett :D 10-4, over...
hittade den på thinkgeek bara :) ganska bra present till den alldagliga nörden! :)
Klicka på mig!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
"while geeky chicks swoon at your presence" :D 10-4, over...