I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-09-25 16:07

Förbättra whoa?

Med denna tråd är det absolut inte meningen av dissa eller se ner på sidan i sig utan jag har bara några synpunkter...

Whoa hade varit en bättre hiphop-hemsida utan alla dessa 12-15 åringar som bl a. battlar i battle-forumet och utan alla omogna fjortisar som kommenterar onödiga saker i alla battles med.
För man märker hur omogna dom flesta egentligen är.
Man märker också vilka som går på grupptryck t ex. om någon säger att den ena är helt värdelös så säger oftast flera andra det med nog för att dom är kompisar med den dom röstar på men också för att dom går på grupptryck och ifall någon hittar på att den andra är rasist eller dylikt så tror alla andra aphjärnor det med. (jag vet det har hänt mig).
Jag tycker att det är tråkigt att bli kallad rasist/nasist när man verkligen inte är det.

Så för att förbättra den här hemsidan tycker jag att ni som äger den ska tabort alla som är under 15 år (Kanske är omöjligt)
och göra en funktion innan man blir medlem att man "måste" skriva in personnummer + fyrasistasiffror (Som stämmer!) för att det ska fungera så att inte vilken snorunge som helst kan bli medlem!
Så att är man 15 får man helt enkelt vänta tills man är det så att man har mognat på sig.

Det jag menar är följande!
Alltså att ni lägger till fyrasista när man ska skapa ett konto.

Det var några av mina åsikter och ideer för att förbättre whoa.
tack för mig!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.