Redaktionschef
2007-07-20 17:20
24 nya moderatorer på whoa!
Hej på er! Whoa-crew fortsätter att växa! :) Efter mycket om och men har vi äntligen avslutat moduppstyrningen och lagt till ett flertal användare som moderatorer. På så sätt hoppas vi kunna fortsätta att göra whoa till din favoritcommunity på Internet och givetvis utveckla den ytterligare.De som har lagts till som moderatorer är: Svensk hiphop mfs, killen, QueffSv hiphop online mfs, killen, QueffUtländsk hiphop WeryaÖvrig musik Clydischgraff rödkhmer, Kool_Keith, _-bacteria-_breaking rachelaudio perfektion, Dansk_BB, Cagebeats LEGENDEN, J-A.battle & cypher Klockan12, Zteve-O lyricism Klockan12, Zteve-Oemceeing Dansk_BB, Dabbesport YaOBlandat Baboso, Mellanöl, rachel, whatone, nilsL, friktion Politik PenDragonVardagsfilosofi nilsL, PenDragon mvh Admin-crew
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Välkomna... Dags för nollning!
ja tack! hörstedt, sup mig snygg
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Nu ska Klockan och Zteve börja ställa och styra som en gaffeltruck minsann! ;-D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slutlekt i Övrig musik. Nu är det fan allvar :D PenDragon i Politik, ja tack.
Still in the bridge
Ser bra ut, hoppas att alla finner sig till ro.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
whatone for president men vilka va de i graffiti ? bacteria e ju bacteria men dom andra har jag inte sett skriva alls nästan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone Rödkhmer skriver rätt mycket i tågrelaterade trådar. Kool_Keith är en som p-vakten känner privat och som jag känt över nätet i många år, han lär bli mer aktiv framöver skulle jag tro.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Queff P19 dom kan försöka men aldrig lyckas...
i get more pussy then panty!
Trevligt:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
confidence - haha.. touché. I will have you banned for that
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Tjabalo boys n' girls. Jag hoppas jag ska kunna tjäna Er alla i de forum jag nu fått förtroende att ha översyn över. :)
"Whoa-crew fortsätter att växa! :)" nästan för mycket. Har en känsla att vissa moderators kommer att skydda sina kompisar som är väldigt dryga i blandat forumet.
vissa moderators kommer att skydda sina kompisar i sådana lägen måste det kännas rätt surt att veta att det är DINA pengar som gör det möjligt. eller vad säger du, supporter?
seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur
Och det tror du att vi tillåter eller? :) Jag hatar blandat, jag kan döda dom direkt ifall de skulle göra något sånt.
jagvillocksåhaenblog.com
Jag kan bara snacka för mig själv och jag tänker/tar bort trådar/inlägg som inte passar. Det är skitsamma vem som har gjort den.
haha. skit i det jag skrev. hade nyss kommit hem o skulle vara lite rolig:)
dirtyfist: Skyddar man sina kompisar lär man åka ut med huvudet före ändå, så det skulle nog inte hålla särskilt länge.
Är jag moderator i vardagsfilosofi?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
dirtyfist: My bad, såg inte det inlägget av ngn jävla anledning. Måste uppenbarligen skaffa glasögon.
Redaktionschef
2007-07-25 20:31
Mvh> nej, det är du inte.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ni satte aldrig tillbaks mig?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
jag vill bara säga att ni gjorde ett misstag när ni utsåg nilsL till moderator i inte bara ett utan två forum. tror han går på crack
skriv kort, helst inte alls
grattis nördar. nu är ni supernördar.
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Jag är nöj me dem nya moderatorerna iaf, bra jobbat
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Pendragon som moderator och OP i chatten? vad i hela ... :D
Sjukt mycket inlägg raderas och trådar låses nu när alla nya mods leker viktiga. Te.x tömdes över 20 inlägg ur tråden i om bro olyckan i blandat. Samt att en tråd i audio låstes fast det inte fanns nån anledning till det?.. Vad har ni till försvar? Är det dom nya modsen som ska leka viktiga eller var det dom gammla som gjorde ett så dåligt jobb?