I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny webmaster, Oracle?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-07-18 17:02

Ny webmaster, Oracle?

När blev han webmaster? Vad jag kommer ihåg var det väl bara Howser, Stuck och Ordell? Eller så har jag missat nåt.

Och varför valde ni han och inte mig?

Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-07-18 17:14
medlem sen day one står det,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 17:29
Jaha, och?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.

2007-07-18 17:38
Han har väll alltid varit webmaster eller? vad jag sett iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 20:24
om det inte vore för att detta är oldnews.tk så vore det en nyhet.
seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur

2007-07-18 20:25
om det inte vore

VAR, jävla helvete. jag måste vart full när jag skrev det där.
seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur

2007-07-18 20:53
Kan inte få mig att minnas att jag har sett det som en nyhet, och jag brukar inte sitta och runka till webmasters presentationer. Därför var det en nyhet för mig.

2007-07-18 21:13
Man måste vara "webmaster" för att vissa funktioner mot användaren skall fungera, därav den "titeln".
jagvillocksåhaenblog.com

2007-07-18 21:28
jag brukar inte sitta och runka

men nog var det tillräckligt intressant för att starta en tråd och fråga. quit while you're ahead, man..

2007-07-19 11:24
"Och varför valde ni han och inte mig?"

För att Oracle is the shit och har varit med länge?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-07-19 13:47
stekaren

haha, got me there..

Aja, fått svar på frågan.. tror jag. inte riktigt nöjd med Psycholess svar. Hade hoppats på nåt i stil med "shit, vi måste vart fulla som glömde dig luthgren, jag gör dig till webmaster nu!"

men man kan inte få allt här i världen.
Redaktionschef

2007-07-19 22:41

Som Midas sade :)

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!