Whoa påväg utför?
Vad är det som hänt med whoa.? Förr i tiden kunde man sitta och harva igenom tråd efter tråd och asgarva. Nu är det snålt med sånna trådar, man får leta länge för att hitta nått som är värt att läsa. Det är bara en massa moraltanter och lillgamla jävlar kvar verkar det som. Moralkakor delas ut mer frekvent än på en släktträff. Whoa har sakta men säkert blitt mer och mer som lunarstorm. Whoa träffar och internet raggande, vart har alla sköna typer tagit vägen? Det är ingen hiphop community längre det är en stor jävla kontaktanonns. En massa utseende fixerade bratts och snygga brudar förpestar vart enda litet hörn av whoa. Nu finns det ingenstans man kan ta vägen om man bara vill slappa och läsa om idioti och galenskap. Jag är besviken, vart gick det fel?
Hmm..! ?
Woord!
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Webmaster
2007-05-24 07:56
Ja du, sen jag byggde den här siten för 7 år sen har det kommit cirka ett sånt här inlägg om året om att det var bättre förr osv
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Det är ingen hiphop community längre det är en stor jävla kontaktanonns. Sluta hänga i blandat och bege dig till "Svensk hiphop", "Sv hiphop online", "Utländsk hiphop" och alla diverse forum som handlar om just hiphop.
Redline!
"och snygga brudar förpestar vart enda litet hörn av whoa" .. whooa mannen.. what did you just say? för det första, snygga brudar är en bristvara på whoa och för det andra be graceful förfan! tack stuck! och såvitt jag minns det så kommer det ett "det var bättre förr" inlägg typ en gång i månaden minst
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ja du, sen jag byggde den här siten för 7 år sen har det kommit cirka ett sånt här inlägg om året om att det var bättre förr osv Ett om året? Tycker det känns som ett i månaden.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha han gillar inte att det finns snygga brudar här?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Ge mig tillbaka alla skrämsel-länkar i webforumet!
-- Mellanslagsanvändare --
ett månaden stuck, hallå!
i get more pussy then panty!
* "Vad är det som hänt med whoa.? Förr i tiden kunde man sitta och harva igenom tråd efter tråd och asgarva. " - Antingen hr du skapat dig en lite mer sofistikerad humor eller så har du blivit tråkigare. (vissa skulle i och för sig säga att det var samma sak) * "Nu finns det ingenstans man kan ta vägen om man bara vill slappa och läsa om idioti och galenskap. " - Som Doc Ock sa: sluta hända i Blandat ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Producent
2007-05-24 14:50
håller med.....man vart medlem för att det va en sida för folk som diggar hiphop ( till stor del ) ibörjan när jag vart medlem va det riktigt schyst o hänga speciellt i utländsk hiphop då alla uppskattade alla grymma tips man slängde fram...idag e det bara 50cent trådar dag in o dag ut...känns som att folk inte bryr sig om annat...när man själv hittar en grym hiphop grupp/artist o försöker få folk att lyssna så får man högst respons av 4-5 pers...så va det inte ibörjan då kunnde en tråd fyllas med runt 20 svar... mycke skit i bladat forumet....vissa skriver bara för att synas o inget annat...det börjar liksom bli en satus här på whoa att synas så mycke som möjligt...men inte komma med nått vettigt...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
* "vissa skriver bara för att synas o inget annat...det börjar liksom bli en satus här på whoa att synas så mycke som möjligt " - Vissa förvirrade personer har alltid tyckt det varit status i att synas i forumen, det enda som hänt är att med fler medlemmar har det blivit fler uppmärksamhetsknarkare (även om kvoten inte är större). 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
graffitiforumet har också rasat ihop nått otroligt. ända sedan state your name och squeesern gjorde entré så har det svämmats över med förfrågningar om inks, vad som ger buffs, vilka caps man ska ha till vad osv osv. ni får ta och styra upp dom nya moderatorerna snart så vi kan få tillbaka det vi hade runt 01-04.
Yun_DI P17 Det är inte det som är grejen klart jag gillar snygga brudar. Men nån gång måste man få komma ifrån utseende fixering och raggning. Känns som folk var sig själv mer förr, nu är alla så jävla viktiga och duktiga.Mabande P30 Ja jag är där och hänger med, det är fortfarande hyffsat. Men jag snackar till stor del om dom olika övrigt forumen på whoa. För det är ju mest där man märker av det jag tycker är kasst. Och jag tycker blandat var grymt slappt förut, det är det inte längre. Kommer vissa guldkorn dock.
Hmm..! ?
En del saker var bätte förr och andra saker var sämre. Blandat har ju sabbats ganska ordentligt trots hårdare regler. Det handlar ju bara om att veta vilka forum man ska undvika.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
whatone Men va? Jag vill minnas att det var MINST lika mycket sånt 01-04. Tycker det verkar vara mer trådar om rull, bildtrådar och typ diskussioner om klantigaste torsken nu för tiden än vad det var då.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Jag börjar bli less på allt detta tjat om att det var bättre förr. Gör något åt saken istället för att sitta och klaga! Anledningen till varför dte var bättre förr är för att det var precis då du börjat hänga här och inte behövt dras med samma gamla trådar om och om igen på nytt hela tiden. Vissa tycker tillexempel att det är ksitk ul nu och det är för att de är NYA! Om ett tag kommer de tycka exakt likadant som er som klagar! Adjö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dessa trådar slutar alltid på samma sätt: Gammal räv klagar om den bristande och dalande kvaliteten här på whoa -> Valfri admin kläcker ur sig den gamla dängan "klagomål har alltid kommit in" / "alla säger att det var bättre förr" -> Tråden dör eventuellt ut... Detta händelseförlopp stör mig av två anledningar. 1. Att förlöjliga och kategorisk döma ut denna typ av negativ kritik genom att likställa vedbörande med en skruttig gammal pensionär är inte anständigt. Precis som alla oss andra har han/hon specifika preferenser på vad som gör en sida fet, trevlig och bra. Rubbas dessa förhållanden, måste vedbörande självfallet få lov att vädra och diskutera detta. 2. Varför tar man istället inte till sig kritiken och lyssnar på vad kritikern ifråga tycker har försämrats? Kanske, bara kanske, har den lille spillevinken en eller flera poäng, och åtgärder kan vidtas. Missförstå mig rätt här. Jag gillar sidan sjukt mycket och har inga planer på att flytta... Men en dag hoppas jag att vi ser en sådan här tråd, utan att den klassiska pensionärs-metaforen slängs fram. Det om nått börjar bli tjatigt..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Jag tycker det sämsta med whoa är att folket som diskuterar här verkar se sig som representanter för svensk hiphop. Att det som är hett på whoa, eller den mentaliteten som finns här skulle gälla överallt. Det finns svensk hiphop utanför whoa.
Jag tycker personligen det är synd att hiphopen har blivit så nätbaserad. Allt släpps på nätet. allt diskuteras på nätet. Hemifrån dem små pojkrummen sitter folk och ger expert-utlåtanden om vem som har dem bästa flowet eller snyggast rimstruktur. om och om igen. Och det är alltid samma sak som skrivs om och om igen. inte konstigt att folk är utråkade. det händer ingenting på whoa. whoa är dött.
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Jag tycker personligen det är synd att hiphopen har blivit så nätbaserad. Allt släpps på nätet. allt diskuteras på nätet. det händer ingenting på whoa. whoa är dött. Går inte de två uttalandena emot varandra en aning?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Tror mycket att "det-var-bättre-förr"sjukan kommer av att man efter nåt år märker att samma trådar upprepar sig då samma frågor dyker upp med jämna mellanrum. Men då är det trist istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pat, ja, det blir lätt att personer upprepar det andra redan sagt."Anledningen till varför dte var bättre förr är för att det var precis då du börjat hänga här och inte behövt dras med samma gamla trådar om och om igen på nytt hela tiden." krossad_anka
ärligt så ser jag fan aldrig någon brud här på whoa så klaga fan inte på att det är en massa utseednefixerande brudar här. jag har då inte whoa för att få synas utan för att få tag på bra svensk hiphop som inte finns på andra ställen.
krossad_anka F60 Att posta denna tråden är väl ett led i att försöka göra forumen bättre?
Hmm..! ?
Hoffa P24 Jag ser inte mig själv som en representat för hiphop. Jag diggar det och jag delar mycket med många här på whoa. Men sen har det ju börjat hänga pop och emo folk här och dom passar inte riktigt in eftersom det är en hiphop community. Så känner jag iaf. Och att det kommer en sån här tråd i månaden borde väl bevisa att det var bättre för och att något borde göras.
Hmm..! ?
-stjärna-: jasså? hur?
Sluta logga in då! Ingen som tvingar dig :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Webmaster
2007-05-26 05:21
Phlegm: Väldigt bra skrivet. Men samtidigt så är det som krossad_anka skriver. Fuck, jag är full :) Får svara imorn hehe.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Jupp, både ankan och phlemmet har varsin poäng :) En förändring kan vara svår att få igenom om det är just användarna som är "problemet", för en människomassa kontrolleras ju inte så lätt och om man måste ta i med hårdhandskarna blir det ju lätt väldigt otrevligt : / Ju fler regler som finns desto fler "rebeller" (och även oavsiktliga regelbrytare). Tips välkomnas gärna :) Ett steg i rätt riktning kanske skulle vara alkolås på Whoa? ;) Ruggans många som skulle sluppit en åthutning med det... 10-4, over...
ändra så att bara medlemmar kan bjuda in nya medlemmar, eller enbart medlemmar som har varit med ett längre tag borde få denna särskilda förmån. På så sätt får vi bukt med allt nytt eländigt folk som hittar hit från lunarstorm och äcklar ner trådarna med en massa stavfel och suktande efter uppmärksamhet. En annan åtgärd ni kan göra för att liva upp stämningen är genom att ta bort bannen på seb1 och _virre_, tråkigt ni tar bort dessa pärlor som förgyllde tillvaron här, men det är väl rätt, ingen skall särbehandlas.
SteKet - Med tanke på att det är såna användare som genererar klagomålen om att Whoa är oseriöst och Lunar-likt, så är det nog ingen bra idé att släppa tillbaka dem, nej. 10-4, over...
Det är starkt av dig att orka hänga kvar här som 30 åring mabande. Själv slänger jag in handduken när jag fyller 26, max :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
"ändra så att bara medlemmar kan bjuda in nya medlemmar, eller enbart medlemmar som har varit med ett längre tag borde få denna särskilda förmån." Ja, sen startar vi en liten klubb där endast de snyggaste och smartaste av oss får skaffa barn... Sen när vi är stora nog så dödar vi resten av jordens befolkning! Whoa FTW!
Ps. De som vill avskaffa sitt whoa-konto dödar vi. (Eller vi kan i alla fall hota dem med döden)
Mabande P30 ja det är möjligt att jag inte sett alla sidor av dom, känndes bara som slutet på en fin epok när dom blev bannade, sedan dom enligt mig tillfört mycket humor i trådarna. Vi behöver inte samtycka Eccan P20 tar du alltid dig själv på så stort allvar? koppla av grabben
SteKet P19 Mig själv på stort allvar? Vad pratar du om? Sen är jag rätt avkopplad. Ser bara inte var du får allt ifrån som du skrev :S Har inte med något att göra som jag skrev :(
Stuck: "Fuck, jag är full :) Får svara imorn hehe." varav efterföljande inlägg skrivs av... ...Mabande: "Ett steg i rätt riktning kanske skulle vara alkolås på Whoa? ;)" Dagens.
Yeah!
Eccan P20 Nej det är ingen som tvingar mig att logga in. Och jag hänger inte alls lika mycket på whoa som jag gjorde förr. Men jag försöker ju bara få igång en disskution så vi kan styra upp sidan. Sen om ingen håller med mig så kan vi ju skita i att försöka fixa det, då ska jag sluta logga in. Men jag ger det ett försök nu iaf. SteKet P19 Ja man skulle kanske kunna göra nått åt det hållet som du föreslår. Kanske inte skulle funka med tanke på att det blir jobbigt att välja ut folk som ska få hänga här. Både för att det är ganska orättvist och för att det är ett par tusen användare. Men fortsätt komma med förslag.
Hmm..! ?