I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Apple Bannern[Endast problem]

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-05-16 12:45

Apple Bannern[Endast problem]

Varje gång Apple Bannern dyker upp på whoa är det omöjligt att skriva i forumen.
Jag föreslår att den antingen åtgärdas eller tas bort.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-05-16 13:49
vart är den?
 i get more pussy then panty!

2007-05-16 13:55

Den kommer upp lite slumpmässigt när man skall skriva i trådarna...
Ovanför trådarna

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-05-16 14:32
Det är inte bannerns fel.
...och det är det som är så fint med whoa!

2007-05-16 14:36

Nej, det är Apples. Roten till all ondska i världen.

I live my life one videogame at a time.

2007-05-16 14:52
aldrig sett...

men det är nog apple. mac suger ju så :/
 i get more pussy then panty!
DJ

2007-05-16 17:33
RandomHero:

När man loggas ut från Whoa så får man ibland upp den "publika versionen" av tråden istället för att få veta att man loggats ut. I den "publika versionen" är det reklambanner högst upp i tråden. Du har alltså troligen varit inaktiv för länge och därför loggats ut.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-05-17 02:16
NickeMannen
Kan vara någonting med det, men detta sker alltså när jag är s.k "Aktiv". Har surfat från en tråd till en annan och helt plötsligt kommer skiten upp.
Det är inte rättvist!
DJ

2007-05-17 08:11
RandomHero:

Ok.. jag tycker det där med utloggningar är lite skumt. Blir utloggad ibland när jag är aktiv och blev det redan innan bannern kom, men det har blivit bättre. Direkt efter den nya versionen blev jag utloggad skitmycket när jag var aktiv :(

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-05-17 22:21
Samma sak händer mig! Blir utloggad ofta och ibland kommer Apple bannern upp och jag kan inte skriva i forumen, men då loggar jag ut och in igen så funkar det!
Married to the money, fuck the world, that's adultery