I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-11 21:15

Redigera inlägg?

Varför kan man inte redigera inlägg lr trådar? skrev fel i en tråd, och nu måste jag skriva ett till för att rätta till shten!

2007-04-11 21:16
be en admin rätta till det åt dig.

och sök i forumen.

2007-04-11 21:19
läs dessa

1
2
3
4

där kanske du får ett hum om vad som händer på den fronten...
 i get more pussy then panty!

2007-04-11 21:19
jag ser ditt nick och vart sugen på tradera igen....

2007-04-11 21:21
confidence, bjud över på
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=41916468

jag vill inte ha dom längre, dom är förbannat fula när man tänker efter.

2007-04-11 21:25
jag såg dom, jag är inge sugen på dom faktikst, tyvärr. provade dom på sns men nja. såg ett par air max jag vart lite kåt på igen, dock storlek 36 men jag vill ha dom.

2007-04-11 21:33
tror inte admins orkar ändra på tråd/inlägg

2007-04-12 08:17
Men tänk efter nu people... Det går inte att ge den stora massan den funktionen för den kommer att missbrukas. Inlägg som admins/mods editerar kommer kunna editeras tebax.
Kalla någon för "jävla luder" i en tråd i en kvart eller nått och editera om det till "du är duktig" för att inga admins ska hinna ta dig... osv osv osv...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-04-12 14:15
Men det vore väl bra om det fanns en edit knapp som funkade i 2 minuter efter man skrivit inlägget, och så skulle admins och moderatorerna kunna se allt som har ändrats.

2007-04-12 15:25
I TANKEN är det en bra idé. För dolk som bara stavat fel osv kan justera det. MEN...

Men fatta kodningen för stackars Stuck med crew...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-04-12 15:34
för folk*

Sedär, jag hade behövt :)

2007-04-16 13:34

Grejen med whoa är att det är det enda forumet i sin stil.
och det skulle kunna fungera lika bra som andra forum.
oroa sig för att folk blir förvirrade? deta är väll andå inget dagis.
men om man nu blir förvirrad över editering så kan man ju istället lägga in en notis att det har skett en editering av texten.

har sätt forum som fungera utmärkt på deta sätt.

så som nu lägget är så är forumet rörigt. visst är det bra med dom olika klasserna och forums delarna med forummenyn.
men det skulle kunna fungera mycket enklare och editerbart.
forumet behöver startas om och rensas upp.
Det är inte effektivt nog.
fler folk skulle nog kunna ta del av all information och kunna delta på forumet om det var lite mer uppränast.

Imorgon blir idag igår.
Skivsamlare

2007-04-16 14:01
Det enda som skulle kunna fungera var om man kunde lägga till en EDIT-rad i slutet av sitt inlägg, typ EDIT: jag skrev fel, skulle stå cykel, inte container.

Men att helt kunna ändra sina inlägg skulle bara resultera i trådar där inläggen inte hänger ihop.
fair enough..