I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa - Skitstövlarnas mötesplats?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   
Moderator

2006-11-29 20:53

Whoa - Skitstövlarnas mötesplats?

Efter veckor av vredesutbrott och ögon-kliande känner jag att det äntligen är dags för mig att låta mina fingrar spy lite galla. Hur kommer det sig att i 93% av alla trådar, här på Whoa som jag finner intressanta och tittar in i, så finns det alltid någon eller några personer som verkar vara riktigt dryga idioter med för mycket fritid och för lite vett. Detta resulterar i att det blir förjävla mycket idioti och onödigt skitsnack. Förutom alla dessa pubertala snorungar som helt random droppar in i trådar bara för att kalla någon något eller bara vill spela tuffa, så finns "överklass-gnällarna". Det är dom som med sarkastisk stämma visar att dom kan mest, vet bäst och är vackrast, genom att påpeka stavfel eller bara vill visa att dom finns genom att gnälla lite extra på någon som inte tycker lika.

Ett exempel från igår. Det var en kille som hade startat en tråd om en breakdancetävling i Graffiti-forumet. Det tog inte många sekunder innan någon skrev något i stil med: "är du EFTERBLIVEN eller?! det här är fan graffiti, yo!111". Sen följdes tråden av 20 liknande inlägg av personer som ville vara lika coola. "Toyhora", "fitt idiot!", you name it.


Nu är det inte så att jag ser mig själv som nån perfekt Whoait, självklart skriver jag också onödiga inlägg. Självklart kommer inte jag heller övernes med alla. Men jag blir lite rädd och undrar om vissa verkligen har ett liv utanför Whoa, för jag har märkt att det är en hel bunt med aggresiva personer som flippar ur, tråd efter tråd, dag efter dag.


Kanske är det så att jag har fantiserat ihop allt. Kanske bryr jag mig för mycket om ingenting. Vad tycker ni? Har Whoa blivit en mötesplats för skitstövlar?


Hoppas att någon förstår vad jag menar, hehe. Puss och gull!

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_