I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-10-11 21:37

Papperskorg

Kan ni inte starta ett papperskorgsforum?? Där ni kan lägga allt skräp som jämt och ständigt postas i forumen och som vi vettiga människor inte vill läsa.

Eller så kan ni ju använda blandat forumet som ändå fungerar mer eller mindre som en papperskorg. =)

Det jag har i åtanke är att ni kan försöka deportera alla jävla kärlekstrådar från vardagsfilosofi forumet.
Filosofi betyder "kärlek till visdom", jag har otroligt svårt att se varför alla sjukt irriterande relationstrådar handlar om någon särskild kärlek till visdom i vår vardag. Som vardagsfilosofi forumet borde handla om. Jag vet inte om det diskuterats förut, men det känns ju allmänt som vardagsfilosofi forumet bara är en blajjhörna för idiotiska frågor och relationsidioter.
Dessa kan gott behandlas i Blandat, eller ett papperskors forum, eller kanske ett relationsforum.

Eller så kan ni helt enkelt byta namn på vardagsfilosofi, och skriva blajj forum eller liknande.

tack för mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.