Det förra systemet med skrivfälten tycker jag var mycket smidigare faktiskt. Det man markerade var det som ändrandes när man sen klickade på Bold eller Kursiv. Numer glömmer man bort sej, så när man markerat nått och sen gör det Bold och sen fortsätter att skriva så blir även DET Bold, så man måste markera det som inte ska vara Bold och "unbolda" det. Detsamma med länkningarna, känns bara osmidigt med popup-rutan, speciellt när min brandvägg stänger av satt inga popup-rutor kan förekomma förs jag stänger av brandväggen (?). Dock är ju det skitsmidigt att man numer kan bläddra tillbaka i mer än 1 sida i taget i valfritt forum. Ladda upp sin bild är rätt soft, likaså Användare Nära Dej-funktionen. Att moderatorers namn i forumen blir Bold när dom är online är supersoft, men jag tycker dte är smidigare att fortfarande ha deras namn längst upp på varje enskild sida för smidighetens skull. Designen i sej tycker jag automatiskt blir riktigt utdaterad iochmed dessa supersnygga Plus, ! och Minus-knapparna som finns på varderas presentation, så jag tycker dom borde se ut som Skicka-knappen, eller att man gör att hela Whoa ser mycket snyggare ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.