I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffiti forumets standard.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-08-24 22:52

Graffiti forumets standard.

Tjenare,
Tänkte dela med mig av lite tankar, jag vet inte för er men jag är iallafall jävli*t less på den låga standarden som finns i det här forumet. Det finnns för mycket "Hur tvättar jag mina händer bäst när jag fått vattenfärg på dom" trådar.
Frågan är om det går att göra nånting åt saken typ sätta en åldersgräns alt, att man får en varning när inläggen är för barnsliga, man skulle kunna skriva upp någonting i faq. Vad som helst bara man slipper se dessa trådar varje gång man klickar på graffiti.

Dela med er av åsikter och tankar.
Peys

yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-08-24 22:55
Många gör ju bara trådar och leker dumma, bara för provicera och driva med alla idioter som inte har något annat att göra än whoa.

Hänger man på whoa så är man ju endå inte ute efter något vettigt? Mest tidsfördriv och spana runt bland alla sjukt keffa trådar.

Vill du vara seriös så sluta använda whoa och låt alla få spela gangsters ifall dom vill

2006-08-24 23:02
Haha du säger det ju själv. Hänger man på whoa så är man ju endå inte ute efter något vettigt? Mest tidsfördriv och spana runt bland alla sjukt keffa trådar.

Det jag vill är att dessa "sjukt keffa trådar" ska försvinna så att det kan bli seriöst.

You feel me?

2006-08-24 23:45
Det tråkiga i, i alla fall den tråden, är att folk inte läser i faq'n eller i sticky tråden som finns där som man ska lässa innan man skapar en tråd. Sen kanske admins borde vara mer vaksamare över forumet och ta bort alla "barnsliga" trådar med en gång.
Håller väldigt mycket med bombomachides attityden i forumet är också en grej som kan förbättras. Men tråd skapandet borde vara mera "strängt" eller vad jag nu ska säga...

Kärlek & Respekt
Status: OFFLINE

2006-08-24 23:46
*läsa* ska det stå. :}
Status: OFFLINE

2006-08-25 00:07
Du har inte äns varit medlem i 1 månad. Du har väl inget att säga till om. Du kan lika gärna bli medlem på en annan community.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-08-25 09:17
jag har har haft 2 st användare innan sedan 04... Det är sånna som du som förstör här.

2006-08-25 11:50
Det är väl bara för seriösa användare att skriva seriösa trådar. Hälften av alla trådar står det 3 rader i öppningsinlägget. Om folk skriver mer seriöst resulterar det i mer seriösa trådar. Sen är det upp till moderatorerna att rensa allt menlöst
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2006-08-25 15:29
asså, jag håller med som fan, folk är grovt efterblivna i det forumet. Man borde verkligen rensa upp där, och varna/banna folk.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-08-25 15:40
att hålla 100 % koll på graffitiforumet skulle innebära slavskift för samtliga av whoas admins och moderatorer...

2006-08-25 15:43
om man markerar att vissa saker inte tolereras så på sikt kommer det minskas eller helt upphöra (förhoppningsvis).
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-08-25 17:27
jag tycker ni har fel. Pröva skriv nåt idiotiskt i Sport och sedan skriv samma idiotiska sak i Graffiti... jag lovar att ni kommer undan med det i Sport men åker på en varning/ban i Graffiti.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Toastare

2006-08-25 17:55
arj-som-fan

Det är för att folket i graffiti vet vad som gäller, därför har vi mycket hårdare regler där... medans vi kanske kan se genom fingrarna i andra forum. Men det beror ju lite på om det är en ny användare osv.

Tyvärr är majoriteten i graff hormonstinna tonårspojkar som egentligen borde vara ute och måla mer och lägga mindre energi på att vara tokroliga på whoa... forumet finns kvar pga att det finns en uns med vettiga människor där och att det endå fyller en viss funktion.

Jag skyller allt på Emma!

2006-08-26 22:33
Jag tror att min idé går igenom. Och om jag inte minns fel så var Howser väldigt förtjust i den idén... det hela rör sej om trådskaparförbud, dvs man förbjuds att skapa trådar (permanent eller tillfälligt vet jag inte).

Sen kom jag även på "fyllestraffet". Dvs gör du en tråd på fyllan får du 3 dagars förbud att skriva och starta trådar i forumet det hela utspelade sej i.

Finns nog ingen annan väg att gå om man vill få bukt med idioterna som sabbar. Visst, dom kan ju starta nya konton, men då borde förbudet gälla ALLA kontona som finns på just det IP-numret.

Everything solved!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-28 09:28
Grymt bra idé ch initiativ från din sida Doktor-D. Hoppas att det genomförs och att effekten blir ett trevligare och smartare forum.