I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Album recensioner i utländsk hiphop.

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-07-11 03:06

Album recensioner i utländsk hiphop.




För att minska på frågor som "säg några bra grupper/artister ifrån 92", "ge mig lite bra oldschool", "vilken är den bästa horrocore låten" och etc. Så gör vi en recension sida här.

Eftersom det försvann ett forum för en tid sedan, där man kunde skriva sina egna recensioner så tycker jag nog att vi har en tråd istället.

Jag tänkte om man kunde göra så här:

Artist: Wu-tang clan.
Album: Enter the wu-tang (36 chambers).
År: 1994.
Skivbolag: Loud.
Stil: boom-bap.

Recension:
"bla bla bla bla bla bla".

Låt tips: Bring da ruckuz.

Hur många stjärnor: 9 av 10.

Så tycker jag att det ska se ut.
Recension vet ni själva hur det ska se ut och så... Och inte skriva "den var bra", "den är dålig" och etc. Det ska vara riktigt bra beskrivning och vettig kritik.

Sen om dem som är admins i utländsk hiphop kunde göra edits, ta bort spamm, ta bort folk som skriver i tråden.

Så om man går in i utländsk hiphop och vill veta nå bra artister eller undrar om vilket album man ska köpa eller leta efter stil, så är det bara att trycka: ctrl+f


Så ifall jag kommer in och vill höra en artist som gör någon form av horrorcore så kör jag ctrl+f och vips, så kommer det upp (om det finns någon recension av det).

Detta skulle vara hur bra som helst och får bort en massa tramsiga trådar.