I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stötande presentationsbild

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-05-10 12:52

Stötande presentationsbild

Jag skulle bara vilja uppmärksamma någon administratör eller dyl att användaren ThomasQuick har en bild som i varje fall jag finner jävligt stötande.

tack och hej

Gerdaman

2006-05-10 13:07
Ja, den var ju lite opassande faktist. Jag förstår inte riktigt vilket budskap han vill få ut med den, jag kan minnas att vi har tillåtit parodier på GB-reklamen tidigare t.ex. och då har det ju varit lite nazireferenser... men om han inte har en bra förklaring på vad den syftar på ska den ju absolut bort...

2006-05-10 15:19
jag tycker den är fin.
 i get more pussy then panty!

2006-05-10 15:47
Politisk satir har väl inte varit förbjudet förut, oavsett om den "stämt" eller inte?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-05-10 16:12
när vi ändå håller på så har turntableist en gammal klassiker som inte på nått sätt är stötande men ändå förbjuden.

2006-05-10 16:46
Ah jag vet inte.. det är inte jag som dömmer..

jag är bara bitter för att jag en gång för länge sedan hade en av mina favorittavlor som pressentationsbild och fick den borttagen med förklaringen att det var mot reglerna.

Sedan dess har jag lekt bildpolis och surfar ofta runt och letar efter bilder att anmäla. Eller nåt
Gerdaman

2006-05-10 16:49
Ghettogerda

Haha, så extremt töntigt av dig. Ungefär som ett dagisbarn som känner sig orättvist behandlat. Eller nåt.

2006-05-10 16:50
Ja för jag var oerhört seriös. Jag tillbringar hela dagarna åt att sitta och leta stötande bilder. Ganska kul faktist.
Gerdaman

2006-05-10 16:52
Jag tror att du var seriös, bara det att du uttryckte dig oseriöst för att folk inte skulle tycka att du var onormal. Men det var visst nån som tyckte det ändå.

Och jag kan förstå att turntableists bild är förbjuden.
Fyfan vilken tease.

2006-05-10 16:54
Jag var seriös med att jag tycker det är opassande att ha en bild på nazister som står och hailar.

Jag var inte seriös med att jag sitter och letar efter opassande bilder för att jag själv fick en bild borttagen en gång.
Gerdaman

2006-05-10 16:57
Ok, men du är ändå en mes för att du bryr dig.

2006-05-10 16:59
Varför det?
Gerdaman

2006-05-10 17:02
Vad spelar det för roll? Vill han ha hailande nazister som bild så kan han väl få det?

Vad får du ut av att han tvingas att ta bort sin bild?

Sen är det säkert skitsamma för hans del, han verkar ju inte bry sig. Men jag tyckte att det var störigt helt enkelt. Om du varit moderator eller nåt så hade det ju varit en annan sak, men du bara surfade förbi och bestämde dig för att få bilden borttagen.

2006-05-10 17:10
För mig spelar det roll därför att jag tycker Nazismen är en politisk riktning som borde utrotas från planeten och jag har ingen aning om vad han ville säga med bilden. Förhoppningsvis var det något satiriskt.

Jag får väl inte ut något annat av bilden än att jag vet att andra som surfar omkring slipper se hailande nazister.

Gerdaman
Redaktionen

2006-05-10 18:51
Crunk_dudes presentationsbild är varken förbjuden eller stötande, men jääävligt gay.

Hej.
namaste

2006-05-10 19:37
posta bilden! jag vill se hur den såg ut!
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-05-10 20:59
Dicecard, heh.. moget.
 i get more pussy then panty!

2006-05-10 23:06
Vad hade han för bild?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-10 23:51
Oh nej, vad stötande!

2006-05-11 01:36
Hah var det osynliga partiets logga på? Det hade jag ingen aning om. Nu är jag inte stött längre bara konfunderad?

Uppenbarligen har du lite koll på osynliga partiet om du har en sådan bild så jag skulle bli glad om du kunde förklara lite för mig. Varför kör de på denna nazistinrikting? och vad vill dom säga egentligen? Och vilka är dom eller ni eller du kanske inte är med i partiet eller kan man vara med i det?
Gerdaman

2006-05-11 03:09
Ghettogerda F21

Bilden är ironisk. Extremt stötande.

DJ

2006-05-11 13:33
Osynliga partiet säger ju att de inte har några registrerade medlemmar utan att alla som bekämpar kapitalismen är medlemmar. Således skulle ju nazisterna kunna utgöra en fraktion av osynliga partiet? :)

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.