I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför får man inte länka porr?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-04-04 21:22

Varför får man inte länka porr?

Nyss var det en porrtråd uppe, den togs, inte helt oväntat, bort,


MEN, jag hittar inte någonstans varken i FAQen eller reglerna att det är förbjudet att länka porr, jag är ganska säker på att jag har läst det hursomhelst, men jag hittar det inte nu.


Det är ju en sak om man bara randomlänkar porr i trådar där det inte hör hemma, men om man gör en tråd där man ber om tips på porrsidor, då är väl alla ganska överens om att man, om man går in där, inte anser porr vara stötande.


Jag säger inte att jag stödjer porr eller så, det är en ganska sjuk industri, så jag antar att det är anledningen till att porr inte hör hemma på whoa, alltså att whoa inte vill stödja porren genom att "göra reklam" för porrsidor i forumen.


Så, jag undrar, är det för att ni anser att det är stötande för vissa, och isåfall, sitter man i en tråd om porr så är man nog ganska medveten om att länkarna är stötande, elller är det som jag misstänker, att ni inte anser att det hör hemma här heöt enkelt.


Ta helst inte bort tråden bara föra tt ni svarar i ett PM, finns nog folk som vill diskutera.

Obs, jag ifrågasätter inte erat beslut om att rensa bort porrtrådar och liknande, jag bara undrar.


Sen kanske ni ska flytta tråden till allmänt om whoa nu när allt kommer omkring.

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die