I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shanes grovt Sexistiska låtar

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2006-01-16 15:27

Shanes grovt Sexistiska låtar

Nu är det så här att jag är GRYMT trött på den där djävla Idioten och ännu mer på hans texter.
Det är inte det att han är Dålig, Det är fanimej de flesta som hänger där med undantag från ett fåtal.
Det är vad fan hans texter handlar om, här är ett utdrag från hans senaste;

jag hoppar av i stan,ser en dam direkt
går fram till henne,klämmer på hennes stjärt
Hon stönar till,och frågar om jag vill knulla
jag svarar ironiskt "kan bollar rulla?"
hon ler,och vi tar taxin hem till henne
efter refrängen,så berättar jag hur jag knulla henne

Kåt så jag spricker,behöver en flicka
hon kan suga,jag kan slicka
vänd på dig bitch,vill köra bakifrån
jag har betalat för det här,så det är inget rån


Det jag blir förbannad över är att han har ett ansvar som en äldre person att lära yngre vett, det finns barn ned till 10 års åldern som hänger i Lyricism forumet, de skall fan inte få den bilden av kvinnor att de avgudar en och är kåta slynor som man kan behandla hursomhelst.
Du som argumenterar "men de lyssnar ju på Eminem och 50 Cent", kan bara quitta att skriva i tråden då det är helt annorlunda. Texterna är inte ens Hälften så grova som de här är, dessutom är dessa Grovt förnedrande och jag trodde att Whoa som community skall ta avstånd från sexism, Därför borde Shane Bannas.
From now and ever.

I'm Outta.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.